Wouter G
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 222
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De reden waarom ik er mee wil minderen is voornamelijk omdat mijn fysiek er belabberd door uit ziet. De eeuwige strijd met het (bier)buikje komt me onderhand de keel uit. Ik wil mijn buikspieren verdomme eens een keer zien. ;-)
Helaas zul je daarvoor toch een aantal weken alcohol voor moeten laten staan. Dat zit er bij mij voorlopig niet in. Hoe langer ik me onthoudt van een drankje tijdens het stappen, des te meer zuip ik als ik een avond wel drink.
Beste is natuurlijk om gewoon niet op stap te gaan, dan is de verleiding ook een stuk minder. Hoezo afhankelijk..![]()

Buik komt niet alleen van bier hoor, alsof iedereen die bier drinkt een buik heeft, ligt er maar net aan hoe intensief jij je buikspieren bij houdt, maar je hebt aan de ene kant wel gelijk, ik moet namelijk ook een beetje op gaan passen en buikspieren bij elke training gaan toevoegen![]()

ik drink al 3 a 4 jaar niets...maar wil het nu wel weer gaan doen... omdat het goed voor je is om soms een beetje te drinken...ik zit dan ook te denken aan 1 a 2 biertjes per week.
Ik zou wel zonder alcohol kunnen, maar dat wil ik niet...

Gisteren afgevoerd, net iets te veel gedronken. De ene moment voel je je nog goed en de andere moment lag'k op de grond te shaken.. Sinds ik gestopt ben met alle illegale drugs en enkele andere gebeurtenissen mijn leven hebben beinvloed, kijk ik heel de week uit naar die ene dag dat ik zat zal zijn. Wat een saai leven heb'k gekregen![]()
Ik moet niet veel zeggen want dat heb ik al van de G meegemaakt.
maar ik moet me echt grenzen gaan opstellen want elke week zo zijn is ook niet goed, ook al is het maar één keer per week. Als je er naar uitziet om je kapot te zuipen dan is het al een verslaving eigenlijk. Ik hoop echt dat ik gisteren niet te veel rare dingen gedaan heb, want ik kan me vage woorden en schreeuwen herinneren 
Ik denk dat er al veel mensen van GHB zijn scheef gegaanmaar ik moet me echt grenzen gaan opstellen want elke week zo zijn is ook niet goed, ook al is het maar één keer per week. Als je er naar uitziet om je kapot te zuipen dan is het al een verslaving eigenlijk. Ik hoop echt dat ik gisteren niet te veel rare dingen gedaan heb, want ik kan me vage woorden en schreeuwen herinneren
![]()

Ik moet niet veel zeggen want dat heb ik al van de G meegemaakt.

Gisteren afgevoerd, net iets te veel gedronken. De ene moment voel je je nog goed en de andere moment lag'k op de grond te shaken.. Sinds ik gestopt ben met alle illegale drugs en enkele andere gebeurtenissen mijn leven hebben beinvloed, kijk ik heel de week uit naar die ene dag dat ik zat zal zijn. Wat een saai leven heb'k gekregen![]()
epic fail. hoe oud ben je nou? ik ben één keer afgevoerd toen ik 16 was en sindsdien ken ik gewoon de grens en weet ik wat ik wel en niet kan doen.