MuscleMeat

Kun jij zonder alcohol?

Ik zou wel zonder alcohol kunnen, maar dat wil ik niet...

De reden waarom ik er mee wil minderen is voornamelijk omdat mijn fysiek er belabberd door uit ziet. De eeuwige strijd met het (bier)buikje komt me onderhand de keel uit. Ik wil mijn buikspieren verdomme eens een keer zien. ;-)

Helaas zul je daarvoor toch een aantal weken alcohol voor moeten laten staan. Dat zit er bij mij voorlopig niet in. Hoe langer ik me onthoudt van een drankje tijdens het stappen, des te meer zuip ik als ik een avond wel drink.

Beste is natuurlijk om gewoon niet op stap te gaan, dan is de verleiding ook een stuk minder. Hoezo afhankelijk.. :rolleyes:

Buik komt niet alleen van bier hoor, alsof iedereen die bier drinkt een buik heeft, ligt er maar net aan hoe intensief jij je buikspieren bij houdt, maar je hebt aan de ene kant wel gelijk, ik moet namelijk ook een beetje op gaan passen en buikspieren bij elke training gaan toevoegen :D

Nee, op feestjes, uitgaan of met vrienden drink ik toch wel graag wat biertjes.

Ja hoor :cool: ben alcoholist dus ik en alcohol is a NO go ,
doe mij maar een glas water :D

Drink wel maar helaas altijd wel te veel. Door de ROA erg rode handen gekregen en rode huid. Denk dat het iets met lever is. Zie er na een avond zuipen ook niet uit volgende dag... Dus ik ga ermee stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Buik komt niet alleen van bier hoor, alsof iedereen die bier drinkt een buik heeft, ligt er maar net aan hoe intensief jij je buikspieren bij houdt, maar je hebt aan de ene kant wel gelijk, ik moet namelijk ook een beetje op gaan passen en buikspieren bij elke training gaan toevoegen :D

Ik train mijn buikspieren wel degelijk, echter zit er nog een te grote vetlaag voor waardoor mijn 'abs' niet zichtbaar zijn. Nu heb ik ook het probleem dat het meeste vet rondom mijn buik zit. Zit momenteel rond de 12% vet. Nog enkele procentjes eraf en ik zou ze toch eindelijk eens moeten kunnen aanschouwen. ;)

geen probleem om dit te laten. Heb al wel 'es vaker meer dan een jaar geen alcohol gedronken.

Gisteren weggeweest met een vriendin, gewoon wat gaan rondzwerven met 2 flessen appeljenever. Nee, ik kan blijkbaar niet zonder alcohol. Elke week zie ik uit naar vrijdag om me dan te pletter te zuipen, dus das geen goed teken.

ik drink al 3 a 4 jaar niets...maar wil het nu wel weer gaan doen... omdat het goed voor je is om soms een beetje te drinken...ik zit dan ook te denken aan 1 a 2 biertjes per week.

Gaat het om de alcohol of het bier? anders kun je rustig malt drinken toch? vind ik zelfs lekkerder.
Rode wijn vind ik ook lekker en is gezond maar 1 a 2 glazen keer per week anders heeft het een verslavende werking, voor mij, tijdens dieet heb ik niets gedronken 8 weken dat was ook geen moeite want dan doe je het ergens voor.. met uitgaan moet ik wel wat drinken min 2 drankjes anders vind ik het niet zo gezellig, thuis drink ik wel water bij wijze van spreken.

Heb een jaar of 10 ieder weekend erg veel gedronken, maar ben er nu sinds een maand of 4 helemaal van af gestapt. Kan alleen maar zeggen dat ik me veel fitter voel en ook veel sneller vooruit ga met trainen. Van een weekend drinken kreeg m'n lichaam eigenlijk altijd zo'n opdonder dat het een groot deel van de training van doordeweeks teniet deed. Ik ga niet minder uit dan eerst, maar ga wel wat eerder naar huis. Doorgaans bleef ik toch maar hangen en hangen in de kroeg omdat er nog wel een biertje bij kon, en nog een en nog een. Ik voel me nu zonder alcohol veel beter, denk niet dat ik binnenkort weer zal gaan drinken.

Ik kan zeker wel zonder alcohol. Heb periode gehad dat ik dagelijks dronk, maar van de een op de andere dag gestopt. Ook tijdens het uitgaan. Neem circa de helft van de keren dat ik uitga GHB, maar de andere keren vermaak ik me ook wel :)

Gisteren afgevoerd, net iets te veel gedronken. De ene moment voel je je nog goed en de andere moment lag'k op de grond te shaken.. Sinds ik gestopt ben met alle illegale drugs en enkele andere gebeurtenissen mijn leven hebben beinvloed, kijk ik heel de week uit naar die ene dag dat ik zat zal zijn. Wat een saai leven heb'k gekregen :D

Gisteren afgevoerd, net iets te veel gedronken. De ene moment voel je je nog goed en de andere moment lag'k op de grond te shaken.. Sinds ik gestopt ben met alle illegale drugs en enkele andere gebeurtenissen mijn leven hebben beinvloed, kijk ik heel de week uit naar die ene dag dat ik zat zal zijn. Wat een saai leven heb'k gekregen :D

:o Ik moet niet veel zeggen want dat heb ik al van de G meegemaakt.

Ik denk dat er al veel mensen van GHB zijn scheef gegaan :p maar ik moet me echt grenzen gaan opstellen want elke week zo zijn is ook niet goed, ook al is het maar één keer per week. Als je er naar uitziet om je kapot te zuipen dan is het al een verslaving eigenlijk. Ik hoop echt dat ik gisteren niet te veel rare dingen gedaan heb, want ik kan me vage woorden en schreeuwen herinneren :D

Ik denk dat er al veel mensen van GHB zijn scheef gegaan :p maar ik moet me echt grenzen gaan opstellen want elke week zo zijn is ook niet goed, ook al is het maar één keer per week. Als je er naar uitziet om je kapot te zuipen dan is het al een verslaving eigenlijk. Ik hoop echt dat ik gisteren niet te veel rare dingen gedaan heb, want ik kan me vage woorden en schreeuwen herinneren :D

Ach, wekelijke alcohol gebruik heeft geen impact op de week erna zoals coke, XTC, speed etc dat wel hebben. Zo'n wekelijkse verslaving kan dus niet veel kwaad, zolang je niet elke week int ziekenhuis beland natuurlijk:p

:roflol: epic fail. hoe oud ben je nou? ik ben één keer afgevoerd toen ik 16 was en sindsdien ken ik gewoon de grens en weet ik wat ik wel en niet kan doen.

Waarom neem je dan geen G in de plaats? Gezonder voor het lichaam dan alcohol en goedkoper. Als je er verslavingsproblemen mee had dan is het een slecht idee natuurlijk, ook lgt daar de grens een stuk lager om een OD mee te hebben.

Maar eigenlijk kan ik niet echt een meerwaarde zien om met G te stoppen zoals dat met alle andere drugs wel het geval is.

Terug
Naar boven