XXL Nutrition

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
benchMarc zei:
Ik zag trouwens wel een schandalige tikfout in één van de 2 logs. Een voltooid deelwoord dat eindigde op "dt". Het zal de leeftijd wel zijn he ;)

't Is het lezen op DBB. Heb altijd negens en tienen gescoord voor m'n spelling maar sinds m'n lidmaatschap van DBB is m'n prestatie twijfelachtig geworden..

DBC01 zei:
't Is het lezen op DBB. Heb altijd negens en tienen gescoord voor m'n spelling maar sinds m'n lidmaatschap van DBB is m'n prestatie twijfelachtig geworden..
I know. Ik betrap mezelf ook soms op het backspacen van een ontzettend domme fout als ik iets aan het tikken ben. Misschien kan ik beter van DBB afblijven :P

benchMarc zei:
I know. Ik betrap mezelf ook soms op het backspacen van een ontzettend domme fout als ik iets aan het tikken ben. Misschien kan ik beter van DBB afblijven :P

yep same here.

waar je mee omgaat word je mee besmet.

Laten we een taaltoets afnemen bij iedereen. Wie 'em niet haalt mag niet posten.

DBC01 zei:

Je hele leven is twijfelachtig aan het worden. Je hebt een slechte conditie, je verhalen worden steeds minder, je bent vergeetachtig, je maakt spellingsfouten, etc....etc...

:roflol: :roflol: :roflol: GEWELDIG VERHAAL; GEWELDIG GESCHREVEN!

DBC01 zei:
En zie meteen de rancune en jaloezie die erachteraan komt, heerlijk! :D
Het kneuzenhoekje van DBB bijt weer hard op de tandjes.:thumbs:

Geef nou gewoon toe dat deze egostreling door jezelf is neergetypt. Van rancune en jaloezie is er weinig sprake mijn beste, alleen niet iedereen vindt het even charmant om bedondert te worden en er dan nog complimentjes over te geven ook. Ik moet overigens aan mijn glazuur denken....:thumbs:

Sorry voor je maar ik ga geen dingen toegeven die niet kloppen maar wel graag in jouw oortjes klinken.;)
Alsof Hertje niet kan schrijven. je bent slecht geinformeerd voor een kloon, want er is zeker 2 keer aan Hertje gevraagd zélf iets bij te houden. Daar had ze geen zin in maar om de week wat neerzetten, daar had ze geen probleem mee.

Uiteindelijk ben je net zo vrezend als je vriendje, (de haan op het forum maar de angstkip irl) dus kom eens langs op een meeting en maak kennis, dat zou veel verwarring in je hoofdje wegnemen.

eduardjanssen zei:
Geef nou gewoon toe dat deze egostreling door jezelf is neergetypt. Van rancune en jaloezie is er weinig sprake mijn beste, alleen niet iedereen vindt het even charmant om bedondert te worden en er dan nog complimentjes over te geven ook. Ik moet overigens aan mijn glazuur denken....:thumbs:

Vermoedens vermoedens vermoedens. Als je je pik net zo hard kunt maken als je bewijzen inzake deze post dan heeft je (homo)vriend(in) een armzalig leven met jou Eddiepeddie.

Saboterende ouwe freggel dat je d'r bent :kiss:

Voor de duidelijkheid, Eduard is geen kloon. Toespelingen daar op zijn dus niet nodig.

Voor de duidelijkheid: Hertje is geen kloon en schrijft d'r eigen posts. Toespelingen daar op zijn dus niet nodig.

Je meetlat wordt weer zoals gebruikelijk op 2 manieren gebruikt Eric.

EricR zei:
Voor de duidelijkheid, Eduard is geen kloon. Toespelingen daar op zijn dus niet nodig.

DBC01 zei:
Voor de duidelijkheid: Hertje is geen kloon en schrijft d'r eigen posts. Toespelingen daar op zijn dus niet nodig.

1 - 0

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voor deze keer eens niet met Eric eens. Edje's insinuaties en onder-de-gordel-steken op 't randje van het toegestane noemt men forumbederf, het bewust opwekken van irritatie bij anderen. Valt me trouwens op dat signor nog immer geen strafpunt heeft. :) *onderdrukt al langer sluimerende irritatie*

DBC01 zei:

Kerel, als iemand snel persoonlijk wordt ben jij het. Ik ken maar 1 meetlat, die is voor een ieder gelijk. Dat Hertje geen kloon is weet ik, ik licht alleen maar toe dat Eduard dat dus ook niet is. Meer niet en minder ook niet, totaal onnodig om mij dan te verwijten dat ik met 2 maten meet.

En Eduard heeft al genoeg strafpunten, dus die meetlat heeft hij niet ontweken.

EricR zei:
Kerel, als iemand snel persoonlijk wordt ben jij het. Ik ken maar 1 meetlat, die is voor een ieder gelijk. Dat Hertje geen kloon is weet ik, ik licht alleen maar toe dat Eduard dat dus ook niet is. Meer niet en minder ook niet, totaal onnodig om mij dan te verwijten dat ik met 2 maten meet.

Edumans pretendeert iets en dat mag gezegd.
Ik pretendeer iets (dat even onzinnig is hoor) en dat mag niet.

Zie je nu je eigen meetlat Eric? TWEE maten ;)
Of moet ik je nog even het verschil gaan uitleggen tussen mag en mag-niet.
Zijn de veggieburgers dan toch zo giftig?

Je mag het wel, ik geef alleen aan dat het onnodig is. Eduard weet zelf ook wanneer hij te ver gaat, punten op zijn conto spreken boekdelen.

Verschillen hoef je mij niet uit te leggen, als er 1 iemand hier genuanceerd kan denken ben ik het wel. Shades of grey, zwart/wit ben ik wars van.

Welke punten op welk conto? Staaltje van shady punten als je het mij vraagt.
Maar goed, neemt niet weg dat je nog steeds niet bent in gegaan op waarom de één iets mag zeggen dat de ander niet mag.

Vanwaar dat duidelijke verschil dat je niet wilt verkllaren?
Of was je er te snel bij en had je de rest niet gelezen?

Je mag het wel!!!! Lees nou eens wat ik neerzet. Of ben je ook al aan de Clomid? Ik wil even duidelijk maken dat Eduard geen kloon is, klaar uit. Geen hele jankpartij voor nodig toch?

Hertje is ook geen kloon, klaar uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven