MuscleMeat

Kuren: Hertjes kant van het verhaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet jij wel wat Clomid is, Veggie? Gebruik het es als smaakmaker over je wortel maar iig niet in de eerste weken van een kuur. ;)

Ik weet precies wat het is en ook wanneer je het gebruikt. Maak je over mijn feitenkennis geen zorgen.

DBC01 zei:
Laten we een taaltoets afnemen bij iedereen. Wie 'em niet haalt mag niet posten.

gezien jouw leeftijd van jij onder de "oude" spelling dus dat gaat niet werken :D

Enne laat ze maar lekker lullen hoor lieverd jij en hertje zijn gewoon echt op elkaar afgestemd,Of jij hebt haar wat aangestoken met je scherpe woorden

-x-

je zeeuwse anabolenminibike kroelertje

En weer een topic die over DBC gaat en meteen wordt verdoet. :')

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

benchMarc zei:
En weer een topic die over DBC gaat en meteen wordt verdoet. :')

Populariteit genereren doe je als kandidaat op 2 manieren: Of je schrijft net zo goed als degene wiens populariteit je een doorn in 't oog is, of je gaat beroemd worden over de rug van een bekende. Meestal gebeurt 't laatste. Ach brede struiken waaien harder ofzo....toch? :D

grappig draadje:D

DBC01 zei:
Populariteit genereren doe je als kandidaat op 2 manieren: Of je schrijft net zo goed als degene wiens populariteit je een doorn in 't oog is, of je gaat beroemd worden over de rug van een bekende. Meestal gebeurt 't laatste. Ach brede struiken waaien harder ofzo....toch? :D
Eerder een treffende combi van beide, zij het dat je op alle vlakken achterblijft. En natuurlijk kom ik niet op jullie meetings, ik ben de internetheld van alle dag en irl nog geen tiende zo adrem. Kom nou!

D. zei:
Eerder een treffende combi van beide, zij het dat je op alle vlakken achterblijft. En natuurlijk kom ik niet op jullie meetings, ik ben de internetheld van alle dag en irl nog geen tiende zo adrem. Kom nou!

Is maar goed ook, punika verkocht super de Boer niet meer :D

D. zei:

Stop je eens aan mijn brede schouders op te trekken en creeer je eigen mythe zonder op mijn golf mee te surfen :hello:

Goede rellen. (Y)

DBC01 zei:
Stop je eens aan mijn brede schouders op te trekken en creeer je eigen mythe zonder op mijn golf mee te surfen :hello:
Een mythe ben ik al. Jij bent een open boek omdat je leven zich op internet afspeelt.

D. zei:
Een mythe ben ik al. Jij bent een open boek omdat je leven zich op internet afspeelt.

Ben jij ook zo'n figuur die soaps volgt en acteurs op straat aanvalt als ze zich in de serie slecht gedragen? :roflol: Want hun leven speelt zich toch af op TV is 't niet? :roflol: Toch es twee keer nadenken eer je wat neerplempt :D

Wat een k*tthread

( O wee wie mij neg. karma geeft!)

DBC01 zei:
Ben jij ook zo'n figuur die soaps volgt en acteurs op straat aanvalt als ze zich in de serie slecht gedragen? :roflol: Want hun leven speelt zich toch af op TV is 't niet? :roflol: Toch es twee keer nadenken eer je wat neerplempt :D
Hoezo? Weeg je geen 115kg dan? Zijn al die kuurlogs nep? Nee, het gaat toch echt over jou. Sorry DBC, maar het is een poepvergelijking.

/edit: zo dan :P

Laatst bewerkt:
akiraC zei:
Wat een k*tthread

( O wee wie mij neg. karma geeft!)
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je akiraC opnieuw negatieve karma kan geven.

K*t! Wat wil je trouwens doen met je 2 karmapowerpunten? :P

benchMarc zei:
Hoezo? Weegt DBC geen 115kg dan? Zijn al die kuurlogs nep? Nee, het gaat toch echt over hem. Sorry Zelda, maar het is een poepvergelijking.

Zelda? Sorry maar dat is echt te veel eer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven