El Comandante
Massive Warrior
- Waardering
- 13
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Laten we een taaltoets afnemen bij iedereen. Wie 'em niet haalt mag niet posten.

benchMarc zei:En weer een topic die over DBC gaat en meteen wordt verdoet. :')

Eerder een treffende combi van beide, zij het dat je op alle vlakken achterblijft. En natuurlijk kom ik niet op jullie meetings, ik ben de internetheld van alle dag en irl nog geen tiende zo adrem. Kom nou!DBC01 zei:Populariteit genereren doe je als kandidaat op 2 manieren: Of je schrijft net zo goed als degene wiens populariteit je een doorn in 't oog is, of je gaat beroemd worden over de rug van een bekende. Meestal gebeurt 't laatste. Ach brede struiken waaien harder ofzo....toch?![]()
D. zei:Eerder een treffende combi van beide, zij het dat je op alle vlakken achterblijft. En natuurlijk kom ik niet op jullie meetings, ik ben de internetheld van alle dag en irl nog geen tiende zo adrem. Kom nou!

D. zei:Eerder een treffende combi van beide, zij het dat je op alle vlakken achterblijft. En natuurlijk kom ik niet op jullie meetings, ik ben de internetheld van alle dag en irl nog geen tiende zo adrem. Kom nou!

Een mythe ben ik al. Jij bent een open boek omdat je leven zich op internet afspeelt.DBC01 zei:Stop je eens aan mijn brede schouders op te trekken en creeer je eigen mythe zonder op mijn golf mee te surfen![]()
Hertje zei:Al maanden geleden...
...
...
...
...
... Wish me luck!![]()

D. zei:Een mythe ben ik al. Jij bent een open boek omdat je leven zich op internet afspeelt.
Want hun leven speelt zich toch af op TV is 't niet?
Toch es twee keer nadenken eer je wat neerplempt 
Hoezo? Weeg je geen 115kg dan? Zijn al die kuurlogs nep? Nee, het gaat toch echt over jou. Sorry DBC, maar het is een poepvergelijking.DBC01 zei:Ben jij ook zo'n figuur die soaps volgt en acteurs op straat aanvalt als ze zich in de serie slecht gedragen?Want hun leven speelt zich toch af op TV is 't niet?
Toch es twee keer nadenken eer je wat neerplempt
![]()

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je akiraC opnieuw negatieve karma kan geven.akiraC zei:Wat een k*tthread
( O wee wie mij neg. karma geeft!)

benchMarc zei:Hoezo? Weegt DBC geen 115kg dan? Zijn al die kuurlogs nep? Nee, het gaat toch echt over hem. Sorry Zelda, maar het is een poepvergelijking.
Huh wtf. Lol. Ik zat weer met m'n hoofd ergens anders ofzoZelda zei: