XXL Nutrition

Kuur log vrouw primo

Klopt maar ik functioneer niet goed op brood. Krijg een erge dip van brood. Vandaar 3 eieren 75 gr kip en een halve uit. En dan vaak een rondje door de koelkast ligt er prei doen we dat en een tomaat ligt er avocado gaat dat erbij. Klinkt zieliger dan het is ;)
Ik heb al m'n brood eruit gegooid, omdat ik gewoon een opgeblazen buik krijg.
Gewoon 2 maaltijden rijst en dan in de avond iets van aardappelen als het m'n neus uit komt. Vooral regelmatig wisselen van smaak werkt voor mij iig super!
Momenteel op 3k en zit er vaker overheen dan er onder.

• Topic Starter Topic Starter
50g walnoten toevoegen en 0,5ml melk en je hebt ook 500kcal+ extra

Ik word ziek van melk, Melk is geen optie. Noten kan ik extra door de müsli doen.

Heb je een andere vervanger voor melk? Iets wat makkelijk erin gaat :D Ik neem zeer sporadisch zuivel of kaas en dan gaat het mis en wordt ik ziek.

Ik heb al m'n brood eruit gegooid, omdat ik gewoon een opgeblazen buik krijg.
Gewoon 2 maaltijden rijst en dan in de avond iets van aardappelen als het m'n neus uit komt. Vooral regelmatig wisselen van smaak werkt voor mij iig super!
Momenteel op 3k en zit er vaker overheen dan er onder.

Ja brood is niet mijn ding. Vindt het wel lekker hoor en een sneetje van de bakker prima meer is niet goed voor mij. Ik zal eens wat rijst klaar maken en voor de lunch meenemen. Al vind ik mijn bataat ( zoete aardappel ook wel echt een lekker dingetje )

Melk of alleen de lactose?

Melk yoghurt en kaas ! Vroeger de stempel lactose intolerantie gekregen dus alles geschrapt. Ons mam kocht echt geen dure lactose vrije producten, dus nooit meer genomen. Op latere leeftijd wel eens gekocht maar wordt ook ziek van dus soja en sinds een paar jaar vooral door de Shake amandel melk. Melk vindt ik geen gemis maar kaas wel. Ik neem wel eens vegan kaas slaat nergens op maar voor het idee een broodje gezond.

Zo moeilijk is het toch niet om wat eten te forcefeeden?

Ja het is even kut maar gewoon doorkauwen ...

Zo moeilijk is het toch niet om wat eten te forcefeeden?

Ja het is even kut maar gewoon doorkauwen ...

Ja doe ook mijn best. Maar zo slecht eet ik niet heb alleen moeite om hoger te zitten en ga met kleine stapjes omhoog. Ik ga er verder geen dingetje van maken ;)

Forcefeeden krijg nu wel allemaal hele spannende beelden :D

Melk yoghurt en kaas ! Vroeger de stempel lactose intolerantie gekregen dus alles geschrapt. Ons mam kocht echt geen dure lactose vrije producten, dus nooit meer genomen. Op latere leeftijd wel eens gekocht maar wordt ook ziek van dus soja en sinds een paar jaar vooral door de Shake amandel melk. Melk vindt ik geen gemis maar kaas wel. Ik neem wel eens vegan kaas slaat nergens op maar voor het idee een broodje gezond.
Zonde! Inmiddels zijn er vrij veel lactosevrij producten te koop! Skyr bevat bv 90% minder lactose. De een kan het hebben, de ander niet. Makkelijke eiwitten die je snel weg kunt eten.
En je zou kunnen kijken naar geiten en schapen varianten.
En idd wat portonia al aangeeft, soms moet je gewoon forced feeden

Ja !!!!! pesto is een goede tip ! Super slim van je. Kan ik zelf lekker maken. En kan wat olijf olie extra doen. Gezond en eerlijk eten.

Niet aan gedacht en ik vind het lekker.

Dank u zeer
Zo een slechte jongen ben ik toch niet he
:engel: @modteam

Laatst bewerkt:
Zonde! Inmiddels zijn er vrij veel lactosevrij producten te koop! Skyr bevat bv 90% minder lactose. De een kan het hebben, de ander niet. Makkelijke eiwitten die je snel weg kunt eten.
En je zou kunnen kijken naar geiten en schapen varianten.
En idd wat portonia al aangeeft, soms moet je gewoon forced feeden

Hihi heb je zelf wel eens een slokje schapen of geitenmelk gedronken. Probeer even een glaasje. Echt niet te doen.

Ik ga mijn man zo even uitleggen dat ik geforcefeed dient te worden.

Een gainer bestellen bij. XXL ? Is dat wat
Geen idee, nooit gebruikt. Gebruik alleen whey isolaat, de rest haal ik uit m'n voeding.
Sinds kort begonnen met creatine, maar verder vergeet ik zelfs eigenlijk altijd m'n vitamines..

Terug
Naar boven