XXL Nutrition

Kuur log vrouw primo

• Topic Starter Topic Starter
Geen idee, nooit gebruikt. Gebruik alleen whey isolaat, de rest haal ik uit m'n voeding.
Sinds kort begonnen met creatine, maar verder vergeet ik zelfs eigenlijk altijd m'n vitamines..

Creatine neem ik ook.

Ik neem goed vitamines 250 gr groente per dag en fruit. Weeg zelfs de groente want is belangrijk voor mij.

Creatine neem ik ook.

Ik neem goed vitamines 250 gr groente per dag en fruit. Weeg zelfs de groente want is belangrijk voor mij.
Dat is het enige wat ik soms op de gok doe. Vooral groene groentes boeien me niet echt als het meer is, dan ik noteer.

Doe iig wat voor jou werk en rust geeft.
Sommige mensen kunnen alles schatten, ik ben iemand die verder alles graag afweegt. Geeft me rust, dus waarom zou ik het niet doen.
Uiteraard met een lunch buiten de deur i.o. eet ik gewoon weer ik behoefte aan heb.

Dat is het enige wat ik soms op de gok doe. Vooral groene groentes boeien me niet echt als het meer is, dan ik noteer.

Doe iig wat voor jou werk en rust geeft.
Sommige mensen kunnen alles schatten, ik ben iemand die verder alles graag afweegt. Geeft me rust, dus waarom zou ik het niet doen.
Uiteraard met een lunch buiten de deur i.o. eet ik gewoon weer ik behoefte aan heb.

Vlees rijst pasta weeg ik ook. Maar geen banaan dat schat ik. Maar vindt wel belangrijk dat ik weet wat ik eet. Soort van controle.

Ik heb nu niet gezien of iemand al geantwoord heeft op je vraag met betrekking tot een weight gainer.
Ikzelf meng gewoon wat whey met rijstpoeder, zo krijg je ook heel easy extra kcals. Kan je met amandelmelk of water drinken tussendoor. Dat rijstpoeder is echt heel fijn en proef je zo goed als niks van :)
https://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/perfect-rice-powder
icm
https://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/perfect-whey-protein

Hier kan je dan nog een eetlepel olie door doen (ik doe lijnzaadolie) en dat is dan weer +90kcals met enkel de olie :D

Ik heb nu niet gezien of iemand al geantwoord heeft op je vraag met betrekking tot een weight gainer.
Ikzelf meng gewoon wat whey met rijstpoeder, zo krijg je ook heel easy extra kcals. Kan je met amandelmelk of water drinken tussendoor. Dat rijstpoeder is echt heel fijn en proef je zo goed als niks van :)
https://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/perfect-rice-powder
icm
https://xxlnutrition.com/be/nld/xxl-nutrition/perfect-whey-protein

Hier kan je dan nog een eetlepel olie door doen (ik doe lijnzaadolie) en dat is dan weer +90kcals met enkel de olie :D
Even een update over mijn toestand.

Ook een goede tip!

Ik neig niet naar de gainer maar iets drinken vind ik makkelijk.

Moet je niet vreselijk kakken van extra olie ?

Ik ga nu armen trainen wilde ik gister doen maar was te hyper :D Gister maar andere dingen gedaan.

Dus nu met manlief armen

Heb er zin in en ben fit !

Ik ga nu armen trainen wilde ik gister doen maar was te hyper :D Gister maar andere dingen gedaan.

Dus nu met manlief armen

Heb er zin in en ben fit !

misschien before/after foto van de clit om te kunnen beoordelen of er daadwerkelijk vergroting bij komt kijken?

Gewoon hier en daar wat extra olie toevoegen, meer noten eten en kijken of je wat vezelrijke producten kunt vervangen door iets anders (bijv witte rijst ipv bruine rijst, gewone ipv fiber pindakaas).

Laatst bewerkt:
Het moet ook allemaal niet zo moeilijk. Ipv kipfilet, eet je bv kippebouten. Dus ja, beetje vettiger, kcal rijker.

Laatst bewerkt:
Gewoon hier en daar wat extra olie toevoegen, meer noten eten en kijken of je wat vezelrijke producten kunt vervangen door iets anders (bijv witte rijst ipv bruine rijst, gewone ipv fiber pindakaas).

Fiber pindakaas is vetter dan gewone. Komt omdat er echte olie van pindakaas in zit ipv Calvé waar het vervangen is door palmolie.

In,
Alleen vind ik benen 4 x PW onzin. (ik weet dat je nu 3 x doet).
Tenzij je je het zo onderverdeeld in hams/quads dan zou het wel kunnen, maar niet als je 3-4x er nog bij gaat squaten. Leg press daarintegen zou je wel meer kunnen doen aangezien je je voeten/benen kan plaatsen naargelang op wat je wilt focussen.
Gewoon een mening, doe zelf 1 leg day PW tot failure en dat is genoeg om 3-4 dagen erna nog last te hebben. En die groeien ook als kool :rolleyes:
Als ik de meeste mensen benen zie trainen snap ik ook wel dat ze niet groeien, ben op dat vlak zeer sceptisch als ze zeggen dat ze hard aangepakt worden.

borst,schouders,rug, allemaal 5-6 oefeningen met eindeloze sets lijkt het meestal.
En dan benen: 3 sets, meestal deze volgorde: legpress/squat dan leg extensions en hamstring machine curls. En maar klagen dat ze niet groeien :bang:

Ik zeg niet dat jij het op deze manier doet hoor, heb je al zo'n workout gepost hier als voorbeeld? Ben er benieuwd naar :)

Wel fijn dat je je kuur ervaring meedeelt en ik wens je veel succes!

Terug
Naar boven