Mr_Freaky
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 163
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, eigen trekker en oplegger rijd als charter. Rijd vast voor een planner die voor Zn eigen werkt maar veel samen doet met jan de waal uit bleiswijk.
Eerste instantie samen met me pa, maar die zit al een jaar thuis ivm een vernauwing in Zn ruggenwervel die is geopereerd en herstellen staat ook weer een jaar voor.
Anders zou ik 3 dagen rijden 4 dagen thuis zijn, ook hebben wij een camping en groepsaccomodaties eigen bedrijf in bodegraven. Www.hollandseboerderij.nl voor de gene die geïnteresseerd zijn.
Had k meer tijd om te trainen ook maar t moet nu maar even op deze manier.
![]()

Gaat lekker zo!
Mijn oordeel? : Focussen op je zwakke punten en die tijdens de kuur bij proberen te schaven.
Strak ding man, niet verkeerd! Ik ben net klaar met me opleiding Manager T&L dus kan nu ook me papieren aanvragen om voor mezelf te beginnen. Me vader heeft namelijk een eigen transportbedrijf..![]()
Bedankt! Weet waar je aan begint haha trainen en dit beroep is echt fockttop! Haha ik ben er zo Interecht gekomen en This dat me pa dit allemaal opgestart had goed zegmaar, en k t niet kon om te zeggen van zoekt maar lekker uit zelf was ik nooit fullime chauffeur geworden... maar dat merk ik onderweg ook ben geen echte chauffeur, kwa dingen er omheen vet vreten onverzorgde dagen dat soort dingen ben graag thuis haha ma. Tot vrijdag weekenden rijd ik niet heb ook nog een leven!
Haha leuk om wat volgers te hebben die ook echt volgen.
Hier even een vergelijking tot met wat ik nu bereikt heb vergeleken met mn vorige kuur,
Ben echt super benieuwd hoe hard k hier nog op ga zit in week 6...![]()
Ik moet zeggen dat ik enkel me benen wat moeilijk vind trainen, maar heb niet echt t idee dat er iets achter blijft sla nooit iets over!
Of zegt er iemand van ik zou me hier of daar iets meer op focussen

Heb echt maar 3 dagen dat ik echt kan trainen zo nu en dan 4 als k maandags al kan trainen.
Zal het toepassen! Begin er vanavond mee!
Omtrek van me armen waren 2 weken geleden 40.5cm
Heb echt maar 3 dagen dat ik echt kan trainen zo nu en dan 4 als k maandags al kan trainen.
Zal het toepassen! Begin er vanavond mee!
Omtrek van me armen waren 2 weken geleden 40.5cm
Goede progressie en verder ook een chille story. Hoeveel kg ben je tot op heden bijgekomen in deze 6wk? Je oogt wel een tikkeltje droger zelfs.
Ohw...3 dagen maar dat wordt wel erg krap.
Ik kan zelf echt bijna elke dag trainen 5/6 dagen gemiddeld per week, 7e dag vaak verplicht rust. Toch zou ik nu extra investeren (qua tijd) in die drie dagen zodat je optimaal de gear kan benutten (straks zonder gear is het een stuk lastiger om te gainen). Je armen lijken uit verhouding of ze nou 40 cm of 45 meten. Dus zou echt werken aan die symmetrie. Je hebt het geluk/pech dat je rug zo episch groeit, hierdoor gaat de rest al gauw uit verhouding.
Maar quads en armen (ook in die volgorde van prioriteit).
*edit
Als je quads trouwens echt niet willen, ondanks je inzet. Dan is missch een idee om dan alleen die armen extra aandacht te geven. Je kuiten zijn prima dus die quads vallen alleen op in hele korte broeken.Kan je in principe ook de rest van het jaar aanpakken (wel met langzamere gains). En dan kiezen voor het gene wat het meeste rendement brengt voor jouw aandachtspunten, armen in dit geval....(voor nu tijdens de kuur dan).
is weer een andere denkwijze.
ohw shit. hehe. Ik snap het volledig. Als het bijna niet te combineren valt dan ben je al blij dat het drie dagen lukt.Klinkt goed enkel meer tijd investeren naast gemiddeld 65uur werk en 5 dagen van huis gaat gewoon weg niet ookal wil ik het wel.
Vanavond trainen in Kassel zal de sets verhogen naar 4 met een rep van 10 tot 12
Voor Bicep post vanavond mn training.
Mocht er niks tegen zitten en gewoon kunnen sporten. Elke week is het maar weer dr vraag of het lukt! Tot op heden lukt het haha