Fitness Seller

Kuurlog Mike.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal het nog mooier vertellen, de meiden gaan vandaag naar Intratuin voor nieuwe Kerstspullen.

Zal het nog mooier vertellen, de meiden gaan vandaag naar Intratuin voor nieuwe Kerstspullen.
Wij gaan volgende week naar de intratuin Halsteren (grootste kerstshit van NL) om nieuwe shit in te slaan. Eenmaal binnen gaan alle remmen los🤩

Schoonouders hebben het hele kerstdorp al 2 begin nov staan, maar wij zitten ook eerst met sinterklaas en daarna begint het thuis ook. Volgende weekend beginnen al die intochten meen ik.

Wij gaan volgende week naar de intratuin Halsteren (grootste kerstshit van NL) om nieuwe shit in te slaan. Eenmaal binnen gaan alle remmen los🤩
Hier is zgn voor mijn dochter die dit jaar op zichzelf is gaan wonen, maar weet nu al dat er ook een doos voor mij te tillen is :lol:

Die in Duiven claimt hetzelfde?
Klantentrekkerij dus. Maar alsnog zeer mooi, uitgebreid en supergezellig en thats what counts. We gaan ook lekker eten daar, lekker struinen de hele middag om daarna met lege zakken en mentaal helemaal leeggezogen weer de auto in te stappen, ja dat krijgt de intratuin best wel goed voor elkaar😆

Klantentrekkerij dus. Maar alsnog zeer mooi, uitgebreid en supergezellig en thats what counts. We gaan ook lekker eten daar, lekker struinen de hele middag om daarna met lege zakken en mentaal helemaal leeggezogen weer de auto in te stappen, ja dat krijgt de intratuin best wel goed voor elkaar😆
Zo is dat!

om daarna met lege zakken en helemaal leeggezogen
Lekker toch 🤷🏼‍♀️

Schoonouders hebben het hele kerstdorp al 2 begin nov staan, maar wij zitten ook eerst met sinterklaas en daarna begint het thuis ook. Volgende weekend beginnen al die intochten meen ik.
Komende week donderdag efteling voor mn vrouw der Bday.

Zaterdag intocht sinterklaas.
Zondag intratuin.

Beloofd een dure week te worden voor pa🫠

Komende week donderdag efteling voor mn vrouw der Bday.

Zaterdag intocht sinterklaas.
Zondag intratuin.

Beloofd een dure week te worden voor pa🫠
Wacht maar tot ze groot zijn, kost nog veel meer :D

Vandaag alle agressie eruit getraind.
Dropsets, piramidesets, backoff sets. Heb alles erin gegooid en denk dat ik dat vaker ga doen op borst want het is lang geleden dat ik zo een goede chest day heb gehad. Ik was op chest zo gefocust op optimaal geleuter om ze te laten groeien dat het keiharde knallen zoals bij legs er een beetje uit was gegaan. Slechte dagen geven soms goede inzichten.
Gister weer uitermate goed geschranst, was wel weer 6500+kcals dus 102kg op de weegschaal.

Pomp en.feeling was geweldig. Mss word ik nog wel een keer buff, ooit!

Laatst bewerkt:
Vandaag alle agressie eruit getraind.
Dropsets, piramidesets, backoff sets. Heb alles erin gegooid en denk dat ik dat vaker ga doen op borst want het is lang geleden dat ik zo een goede chest day heb gehad. Ik was op chest zo gefocust op optimaal geleuter om ze te laten groeien dat het keiharde knallen zoals bij legs er een beetje uit was gegaan. Slechte dagen geven soms goede inzichten.
Gister weer uitermate goed geschranst, was wel weer 6500+kcals dus 102kg op de weegschaal.

Pomp en.feeling was geweldig. Mss word ik nog wel een keer buff, ooit!Bekijk bijlage 605579
Ziet er goed uit !

Benieuwd naar tips ivm front squat. Bij mij lijk ik altijd te veel bezig met de bar goed te houden ipv de squat zelf
Ik hou mijn ellebogen omhoog en fixeer de bar met mijn duimen en wijsvingers. Het is ook handig als je dikke bovenkant borst en front delts hebt.

Benieuwd naar tips ivm front squat. Bij mij lijk ik altijd te veel bezig met de bar goed te houden ipv de squat zelf
Als je moeite hebt om de bar goed vast te houden kan je proberen om je handen/armen kruislings te plaatsen.

Je gaat onder d near staan zoals je doet met een front squat, dan strek je je armen uit en breng je je handen met de handpalm naar beneden terug naar de bar, linker hand op rechter schouder en andersom. Scheelt een hoop gezeik als je mobiliteit niet best is.

Als je moeite hebt om de bar goed vast te houden kan je proberen om je handen/armen kruislings te plaatsen.

Je gaat onder d near staan zoals je doet met een front squat, dan strek je je armen uit en breng je je handen met de handpalm naar beneden terug naar de bar, linker hand op rechter schouder en andersom. Scheelt een hoop gezeik als je mobiliteit niet best is.
Dat is precies hoe ik het doe inderdaad. Met losse bar betekent het wel dat je extra goed op je vorm moet blijven letten want zodra je te ver naar voren beweegt met je bovenlichaam ben je de bar kwijt.

Back ging super. 100.5 deze morgen. Vanavond benen maar niet mn eigen routine maar ga de leg workout van Mike Mentzer doen.
Heb morgen namelijk een lange dag met veel lopen dus wil wel een beetje normaal kunnen lopen als ik 8/10uur op pad ben😝

Lijk wel goed te groeien. Kleren worden strakker op de juiste plekken, weegschaal trend gaat top, kracht gaat super. Niks op aan te merken.

Laatst bewerkt:
Zal vanmiddag een update van de laatste weken geven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven