Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat ze zich hier niet aan waagt😊.
Wat vinden jullie van Sam Sulek. Ik vind het een hele sympatieke en down to earth kerel. Buff AF op 21 jaar maar speelt wel erg met zn gezondheid.
Ik vind zn content iig erg leuk en realistisch.
Slimme gast ook
Hij heeft er een short over gemaakt.Ik denk er net hetzelfde over als jou.
K hoop dat hij wel goed weet waar hij lee bezig is qua gezondheid. En dan niet enkel qua gear. T is misschien enkel voor de views maar wat hij allemaal opvreet..... 🤣
Wat vinden jullie van Sam Sulek. Ik vind het een hele sympatieke en down to earth kerel. Buff AF op 21 jaar maar speelt wel erg met zn gezondheid.
Slimme gast ook
Ik vind hem zn manier van experimenteren verfrissend om zien. Hij onderbouwt zn manier ook duidelijk. Ik vind het een aanwinst als je die andere hype influencers ziet.Vind zijn video’s erg vermakend, heeft mijn manier van trainen ook wel beïnvloed om wat meer tot falen te trainen. Dan maar halve reps/ quater reps.
Slimme gast ook
Nou ja Sam harkt wel bakken met geld binnen. Dan heb je er tenminste nog iets aan.Ik denk er net hetzelfde over als jou.
K hoop dat hij wel goed weet waar hij lee bezig is qua gezondheid. En dan niet enkel qua gear. T is misschien enkel voor de views maar wat hij allemaal opvreet..... 🤣
De beste tot nu toe.
Is dit je derde kuur?De beste tot nu toe.
1e kuur was zeer leuk maar was nog lerende.
2e kuur veel ziek geweest en toen afgebroken.
Maar deze is echt superlekker gegaan! Echt een feelgood kuurtje dit. Alles is op zn plek gevallen deze keer.
Dat staat er toch?
Ja eigenlijk 2e, de 2e heb ik na een paar weken afgebroken. Ik ben ook veeeeels te vroeg begonnen dus had nog wat in te halen.