AndroidHealthClinic

Kuurlog Mike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft hell een topicban ofwaaa

• Topic Starter Topic Starter
Wat vinden jullie van Sam Sulek. Ik vind het een hele sympatieke en down to earth kerel. Buff AF op 21 jaar maar speelt wel erg met zn gezondheid.
Ik vind zn content iig erg leuk en realistisch.
Slimme gast ook

🫠

Wat vinden jullie van Sam Sulek. Ik vind het een hele sympatieke en down to earth kerel. Buff AF op 21 jaar maar speelt wel erg met zn gezondheid.
Slimme gast ook

Ik denk er net hetzelfde over als jou.
K hoop dat hij wel goed weet waar hij lee bezig is qua gezondheid. En dan niet enkel qua gear. T is misschien enkel voor de views maar wat hij allemaal opvreet..... 🤣

K hoop dat hij wel goed weet waar hij lee bezig is qua gezondheid. En dan niet enkel qua gear. T is misschien enkel voor de views maar wat hij allemaal opvreet..... 🤣
Hij heeft er een short over gemaakt.
Hij heeft schijt aan alle meningen. Hij leeft hiervoor en dit is zn droom.
Binnekort gaat ie met Ronnie Coleman trainen. Ronnie had em uitgenodigd en er komt binnekort een video van hun samen. Hij studeert er trouwens engineering naast, intelligente dude wel.

Zie regelmatig je berichten voorbij komen, goed om te zien dat je log weer open is!

Slimme gast ook

Vind zijn video’s erg vermakend, heeft mijn manier van trainen ook wel beïnvloed om wat meer tot falen te trainen. Dan maar halve reps/ quater reps.

Vind zijn video’s erg vermakend, heeft mijn manier van trainen ook wel beïnvloed om wat meer tot falen te trainen. Dan maar halve reps/ quater reps.
Ik vind hem zn manier van experimenteren verfrissend om zien. Hij onderbouwt zn manier ook duidelijk. Ik vind het een aanwinst als je die andere hype influencers ziet.

Slimme gast ook

Leuke vent maar wel jammer dat elk jochie in de gym er een voorbeeld aan denkt te kunnen nemen.

Zie dit topic nu pas.
car sliding GIF

Ik plaats ze niet zoveel maar Benen gaan volgens mij wel oke. Ik maak iig flinke sprongen in de gym. Visueel zie ik het niet zo heb momenteel mentaal een wat negatief zelfbeeld maar de cijfers geven vooruitgang aan dus daar probeer ik aan vast te houden

Gisteren 1 op 1 Dorian Yates legday gedaan.
Damn tough🙃. Mn broertje deed mij spotten ben echt tot het naadje gegaan zoals het bij HIT hoort( bij elke training maar jullie snappen mij)

Doe leg extensions nu unilateraal want links(slechte been/knie) loopt ietwat achter
Adductoren zit goede progressie in imo.

Laatst bewerkt:
Nou ja Sam harkt wel bakken met geld binnen. Dan heb je er tenminste nog iets aan.

Afgelopen weken zijn erg goed gegaan.
GEEN meals gemist en vrijwel alle dagen kunnen trainen. Ik zat in een hele lekkere streak en nog steeds wel maar het gaat langzaam wat moeizamer met eten. Het is gewoon veel (6k). Maar dit is wel de beste bulk tot nu toe en ik denk dat ik veel heb laten liggen laatste bulk want nu ik gewoon echt aan het pushen ben, dag in dag uit, merk ik dat ik veel snellere progressie maak. Mealtiming is nu wel een ding want als ik een dikke maaltijd een uurtje voor het trainen neem dan komt er niks meer uit, moet minstens 2 uur van tevoren eten, dan gaat het prima.

Trainingen lopen top. Goede energie, goede progressie gemaakt. Eigenlijk op alles elke week minimaal een rep meer hier, een kg erbij daar
Vooral op benen heb ik goede sprongen gemaakt maar op borst ook en het lijkt zn vruchten af te werpen want bovenkant borst is beduidend voller.
Ik doe nu veel incline en dat werkt echt.

Ook allround geen last van pijntjes of blessures gehad.

Hartslag in rust rond de 75. bloedruk 135/70 wat logisch te verklaren is met de gear.
Tudca-Nac is toegevoegd aan de supplementen.
Geen sides ervaren, geen acne, geen vettige huid. Geen onverschilligheid in gedrag(was laatste keer iets meer) alleen CTS in de rechterhand is een b*ch en heb hier al een verwijzing voor.

Stats nu:
1.88/107kg
Gear : 800mg test-e en 300mg primo-e
Doe geen 1 RM dus even gewone trainingsstats van de laatste week
Squat: 160kg x 6
Incline Bench in smith: 95 kg x 10
BOR : 112,5 x 10
Legpress 45° : 310kg x 8
RDL : 52kg dumbells x 10

Borst loopt nog achter maar trekt wel bij (Thank god , eindelijk)

Ik merk sinds ik NIET meer volledig uitstrek en ook NIET borst raak maar een kleinere rom ALA Sam Sulek hanteer, ik de borst veeeeel beter target. f**k studies, ik merk het duidelijk dus ik train tegenwoordig op wat ik voel, niet wat beschreven staat. Bench werd bijna een arm oefening met die lange ledematen van mij dus.
Had ik veel eerder moeten doen. Ik experimenteer wat meer. Laat ik wat liggen?vast wel. Leer ik ervan en kom ik achter positieve nieuwe dingen? zeker weten!

Schiet vandaag of morgen wel een paar goede fotos. Want ik schiet meestal random een fototje hier en daar.

Laatst bewerkt:
Lekker bezig man. Goeie kuur l! 💪

Lekker bezig man. Goeie kuur l! 💪
De beste tot nu toe.
1e kuur was zeer leuk maar was nog lerende.
2e kuur veel ziek geweest en toen afgebroken.

Maar deze is echt superlekker gegaan! Echt een feelgood kuurtje dit. Alles is op zn plek gevallen deze keer.

Ja eigenlijk 2e, de 2e heb ik na een paar weken afgebroken. Ik ben ook veeeeels te vroeg begonnen dus had nog wat in te halen.

Vlak voor 1e kuur 20 maanden geleden.

Deze is van 2 weken terug.

Benen nu.

Laatst bewerkt:
20kg verschil. Startte op 87 kg in maart 2022 en nu 107kg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven