AndroidHealthClinic

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

Hey Gasten,

Gisteren een redelijke training achter de rug.
Mits ik toch een kwetsure lijk opgelopen te hebben de afgelopen weken aan m'n lies.
Begon al een paar dagen te knagen en nu leek het wel invloed te hebben op m'n squats.
Hierbij ook gewoon de normal squats eruit gelaten mits dit teveel pijn deed.
(momenteel met hitte en koude bezig aan m'n lies)

Dan toch ook even te vermelden dat ik een beetje PIP heb (niks noemenswaardig overigens).
Weet niet of dit door te sust of door de primo is , maar wel beetje beurs gevoel.
Ook heb ik doorheen de dag wat vaker het brandend maagzuur , gok dat dit de var is...

Quadriceps

Leg extensions :

15 x 45kg
15 x 60kg
15 x 75kg

Squats:

Warming ups
20 x 70 kg
(hierna gestopt wegens lies , had gehoopt na wat gewicht eraan te hangen en eens goed door die knieën te gaan dat het wel 'genezen' was maar toch niet.)

Leg Press:
(omwille van geen squats toch deels een schuldgevoel gekweekt richting m'n legs , dus even als een malle wat volume zitte knalle!!)

40 x 135kg
40 x 135kg
40 x 135kg
40 x 135kg

(is niet aan te raden dit trouwens! , ga je door een ware hel)

Hack squats:
(meeste mensen doen dit op een machine , helaas beschikt onze gym hier niet over. Ik doe het op de old fashion way met een squatbar achtere de rug onder de kont , zeer moeilijke oefeningen qua stabilisatie !!)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is werk aan!!

(enkel gewicht)
12 x 40kg
12 x 50kg
10 x 50kg
10 x 55kg
8 x 60kg

Hamstrings

lying leg curls:

20 x 45kg
15 x 50kg
10 x 55kg
5 x 70kg

Deadlift stiff leg:

15 x 80kg
15 x 90kg
10 x 100kg
8 x 120kg

Kuit(jes)

Standing calve raises:
(ook hier weer enkel gewichtjes)

20 x 60kg
15 x 80kg
10 x 90kg
5 x 100kg

Seated calve raises:

20 x 70kg
15 x 80kg
10 x 90kg
5 x 115kg

dan als slot nog wat buikwerk...
Ondanks geen squats toch lekkere legtraining bro!
Luister goed naar je lichaam op vlak van blessure!
Anders zit je voor het weet weken/maanden aan de kant! En dat willen we niet!

Je foto ziet er goed uit man ;) Squats is bij mij ook echt ellendig te laatste tijd ivm pees van de knie.
Ik zet nu al vanaf het begin 3ml in me benen en ik voel helemaal niks en ben nu in week 5, zou 4ml en 3ml dan zoveel verschil opleveren ? Benen zijn ook het fijnste om te zetten vind ik qwa overzicht, prik liever zelf in het beentje dan ik iemand me laat prikken in me bil :p

Barbell hack squats :D Lang niet meer gezien :) Helaas pindakaas is mijn ass er te dik voor :o

• Topic Starter Topic Starter
Barbell hack squats :D Lang niet meer gezien :) Helaas pindakaas is mijn ass er te dik voor :o

dan heb je m'n ass nog niet gezien.
niet dat ik er foto's van ga nemen maar die squat reet heb ik wel haha :p
(je ziet echt een dal in de overgang van m'n rug naar kont :p lijk wel een negerin)

---------- Toegevoegd om 13:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Eergisteren dagje rust genomen , cardio was wel aanwezig als je heel het huis poetsen cardio vindt.
Gisteren dan m'n armen en borst onder handen genomen met een kameraad.
Normaal doe ik borst schouders bicep maar z'n schouders waren nog wat brak om het zo maar te zeggen.

Deze kerel had altijd zowat een 'grote' mond over wat hij allemaal wel niet kon.
En hij was er zeker van dat ik dit niet ging aankunnen ...
(ik volgde hem maar voor hem viel het meer tegen dan voor mij :rolleyes: )

ps. kerel is 35j en traint al van z'n 18...
(fysiek is er wel niet aan te zien , maar goed houdt ie zen mond ook wel weer)

Gisteren dan gelijk ook weer 250 sust samen met 200 primo m'n bil in geduwen.
morgen gaat er weer 250 sust met 200 primo de bil in ;)
heb vandaag wel weer wat pip.

(even snel typen dus sorry voor de opmaak)

Training :

Incline bench press :

20 x 80 kg
12 x 90 kg
10 x 100kg
8 x 105 kg

bench press :

20 x 80 kg
12 x 90 kg
10 x 100kg
10 x 100kg
8 x 105 kg

Pec Deck :

12 x 57 kg
12 x 61 kg
12 x 65 kg
12 x 71 kg

Hierna ben ik hem gevolgd met biceps en triceps.
Gewichtjes weet ik niet meer maar de oefeningen weer wel (heb deze dan ook niet genoteerd daarmee , kan niet goed onthouden als ik iets niet noteer)

we hebben dit in supersets gedaan ;)

Alternating incline dumbell curls & Skullcrushers (4sets)
Hammer curls & tricep extensions (4sets)
concentration curls & tricep one hand (onderhands) cable (4sets)

Training zat er op en had een onmenselijke pump.
Voelde lekker haha!

ga deze avond deze post beetje proberen op te delen en opmaken maar had niet zoveel tijd !

Gaat goed hier!

En zo een onmenselijke pomp vind ik het gewoon het einde! Daar doe ik het gewoon voor.

Nog een week en het is FIBO 2015 se, zie er echt naar uit.

Easter log & workouts (zeer lang)

Hey Jongens.
Dit weekend een hele hoop gebeurd , dus waar zal ik beginnen hé.

Vrijdag even een spannend dagje gehad , m'n vriendin moest op controle (voor degene die het interesseert en hier meer over willen weten doe het via PM : niet dat ik dit hier gewoon ga posten) en alles was gelukkig inorde , meer zelfs we hebben weer wat hoop gekregen om toch een 'normaal' leventje te gaan leiden. :eyes:

M'n dag kon eigenlijk al helemaal niet meer stuk , dus ook een heerlijke training achter de rug!

Rug - Biceps

Pull down wide grip

12 x 68kg
10 x 76kg
8 x 86 kg
6 x 86 kg

hetzelfde herhaald op het einde van de train , ben niet zo sterk in deze oefening dus probeer hier het maximale uit te halen.

Bent over barbell row normal grip

12 x 70kg
10 x 80kg
8 x 90 kg
6 x 100 kg

Dumbbell row one arm

12 x 32kg
12 x 34kg
12 x 38kg

Cable row one arm

12 x 32,5kg
12 x 38,5kg
12 x 44,5kg

21's bicep

3 x (7-7-7) x 30 kg

Calbe Curl

12 x 13,25kg
12 x 15,25kg
12 x 17,25kg

lying bicep curl cable

12 x 24kg
10 x 28kg
8 x 32kg

Zaterdag : Dan toch maar besloten in de ochtend om wat te gaan gymen.
Mits ik nog een kwetsure in m'n lies heb , kon ik leg day toch niet laten liggen....
Daarom heb ik de squat ook vervangen door een extra sessie barbell hacksquats (hier heb ik minder spanning in m'n lies en is het zeer goed te doen).

Leg Extensions

15 x 65kg
15 x 75kg
15 x 75kg

Hack Squat inplaats van Squat, High Bar

20 x 50 kg
15 x 65 kg
10 x 75 kg
5 x 80 kg

Leg Press

40 x 135 kg
40 x 135 kg

Lying Leg Curl

20 x 45kg
15 x 50kg
10 x 60kg
5 x 75kg

Donkey Calf Raise

20 x 80kg
15 x 80kg
10 x 80kg
5 x 80kg

Standing Calf Raise

20 x 70kg
15 x 80kg
10 x 90kg
5 x 100kg

Hack Squat

12 x 60 kg
10 x 75 kg
8 x 85 kg

Zondag : lekker wat bij de grootouders liggen snoepen tussen m'n maaltijden door en wat genieten van het goede weer dat we ook eens hebben in België... Hierna toch met m'n vriendin zitten denken aan wat extra leven voor in het appartement. Snel even een schriftelijk verzoek bij de huisbaas in de bus gedaan voor het nemen van een hondje (lees mini hondje , mini pomeriaan) . Normaal doen ze er niet moeilijk over maar vraag het liever vooraleer je het doet , en ja ik vind zo'n kleine doggies best CUTE hoor!! ;) Dan eens in wat kennels weeste kijken , waar we best zo'n pup kunnen kopen. Maar dat komt allemaal wel goed , ik hoop één van de dagen een schriftelijk akkoord in de bus te krijgen :D

Maandag : off de gym maar tot 13uur open dus weer vroeg uit bed en op een bijna lege maag (1 maaltijd) gaan trainen , gaat me toch nooit niet super af hoor maar ach hoort erbij de rest eten we er wel terug bij denk ik dan ....

borst - schouders - triceps

Incline Bench Press

12 x 70kg
10 x 80kg
8 x 90kg
6 x 100kg

Dumbbell Flyes

12 x 16kg
12 x 18kg
12 x 20kg (die klote dumbbells zen altijd bezet , heb maar even schijven uit het squatrack genomen... best nog wel aardige oefening als je dit zo doet , train je je core ook nog wat)
12 x 22kg

Pullover

12 x 30kg
12 x 32kg
12 x 34kg

dumbbell shoulder Press

10 x 44kg
10 x 44kg
10 x 44kg
10 x 44kg

Upright Row - EZ-Bar

12 x 40 kg
12 x 40 kg
12 x 40 kg

Bent Over Side Raise (cable station)

12 x 5kg
12 x 5kg
12 x 5kg

Triceps rope

12 x 21,5kg
10 x 24,5kg
8 x 27,5kg

Triceps single arm (onderhands)

12 x 12,5kg
10 x 12,5kg
8 x 15kg

pushdown machine

12 x 105kg
10 x 115kg
8 x 125kg

Overzicht eerste week blast

Nu de eerste week zit er op.
toen die 750 sust erin zat was m'n libido wel niet meer te houden , en dat heb ik dan ook geuit lol :p
Enige waar ik echt enorm last van heb is de PIP. Gisteren dan 250sust en 300primo in m'n reet laten duwen , en heb die nacht echt slecht geslapen van de PIP die ik al vrij snel kreeg :s en jeetje hoe hard ze ook moet duwen om die ml's in me bips te krijgen haha....

Gewicht : +1 kg in de ochtend volledig leeg. (in avond weeg ik echt +2-3kg makkelijk meer tov cruise)
nu in de ochtend ziet het er wel niet naar uit dat ik iets of wat vocht ophoud (dus dat is goed) !
Vet % : deze is hetzelfde gebleven volgens de meting die ik hier heb laten doen (veldhoven is om de maand)

Nu had ik ook nog 2 leuke foto'tjes voor jullie.
Eentje front , eentje back (had ik begin vorige week ergens beloofd)
Heb ze toen wel genomen maar was ze vergeten op te zetten.
Beide zijn koud genomen.

1h7ebp.jpg

rcjxc9.jpg

Lekkere update broo! Top te horen dat het allemaal goed gaat. Gaat de training nog eens zo lekker!

Heerlijk dat je de sust zo rap merkt :)! Ga je nog orals doen deze blast?

Fotos zien er zeer goed uit man! Ik blijf je volgen en supporten ;)!!

Lekkere update broo! Top te horen dat het allemaal goed gaat. Gaat de training nog eens zo lekker!

Heerlijk dat je de sust zo rap merkt :)! Ga je nog orals doen deze blast?

Fotos zien er zeer goed uit man! Ik blijf je volgen en supporten ;)!!

momenteel die anavar en daar ga ik het bij laten.
en thanks kerel!

Yeah buddy!! Dat ziet er echt goed uit op die foto! Komende weken zie ik dat alleen maar de goede weg op gaan!

750 mg sust is lekker... ik denk dat mijn sweetspot ook ergens rond de 800 mg /week ligt. Als ik hoger ga dan laat ik men vrouw alle hoeken van de kamer zien en vraagt ze na 30 -40 minuten wanneer ik zin heb om klaar te komen... Is eens leuk voor een paar keer maar op een gegeven moment begint dit bij de vrouwtjes ook minder aangenaam aan te voelen hoor haha.

Yeah buddy!! Dat ziet er echt goed uit op die foto! Komende weken zie ik dat alleen maar de goede weg op gaan!

750 mg sust is lekker... ik denk dat mijn sweetspot ook ergens rond de 800 mg /week ligt. Als ik hoger ga dan laat ik men vrouw alle hoeken van de kamer zien en vraagt ze na 30 -40 minuten wanneer ik zin heb om klaar te komen... Is eens leuk voor een paar keer maar op een gegeven moment begint dit bij de vrouwtjes ook minder aangenaam aan te voelen hoor haha.

Hehe dat is te hopen dat alles er goed uit gaat komen[emoji5]️
Die 750sust is echt wel lekker voor men libido, ben benieuwd hoe dit de komende weken nog iets of wat gaat veranderen mits dit week 1 was , maar voel me allessinds wel lekker in men vel.

En wat het klaar komen betreft , hier hetzelfde[emoji23]
Komt ze met de vraag: lukt het niet ofwa? Moetk altijd lachen want in tegendeel haha zou ze in stukke kunne schieten laat maar zeggen [emoji33]

Daarnet nog eens rug en biceps onder handen genomen, weer lekker getrained se . Wel veel te warm in de gym niet normaal! Volgens mij snappen ze de airco nog niet fzo , alst warm is ist warm gvd dan moette da opzetten[emoji35]

Deadlifts:
12 x 100kg
10 x 105kg
8 x 110kg
6 x 115kg
4 x 120kg
4 x 120kg (kreeg er efkes nie genoeg van)

V-bar cable rows:
12 x 87kg
10 x 90kg
8 x 97 kg
6 x 107kg

Pull-ups neutral grip:
3xmax (zat zo gemiddeld rond de 10-12)

Incline dumbbell curls:
12 x 16 kg
12 x 16 kg
12 x 18 kg
12 x 18 kg

Focused hammer curls:
12 x 14kg
12 x 16kg
12 x 18kg
12 x 22kg (pfffffff)

Concentrated curls :
12 x 14 kg
12 x 14 kg
12 x 14 kg

Toch weer lekker alles kunnen oppompen se [emoji123]
Nu maar eens met men lies onder de infrarood zitten , morgen heb ik rust en dan hopelijk terug vollenbak in de squat!!!

Alles goed hier en met het vrouwtje?

Morgen Fibo!!

Alles goed hier en met het vrouwtje?

Morgen Fibo!!

Hey kerel,
ja hoor alles loopt weer als een trein.
Heel druk op het werk hier de afgelopen dagen , vandaar dat ik het nu pas zie je post.
Gisteren idd fibo gedaan met m'n vrouwtje , weer een hoop kleren liggen kopen hehe.
Vond het wel wat minder als vorig jaar had ik de indruk. (qua supps & kledij)

Ga doorheen de dag nog m'n log nog wat neerpennen want niet veel tijd helaas =(

nice tijdje geen foto van je gezien nice gains bro!

Hey Jongens,
Niet heel veel tijd gehad de afgelopen week omwille van werk en trainingen.
Maar toch maar even een update hoe m'n flex meeting weer gelopen is.
Zit nu in m'n 3de week test-primo-var
gewicht +3.4kg
vet +1%
totaal 10% vet

Hoe gaat het hier?

Nog altijd lekker druk op het werk pfoe komt maar geen einde aan hier!
op zich sinds vorig weekend enorm hard zweten , zweet me te pletter.
Ineens begint precies ook m'n shape wat ronder te worden en wat vocht of vet in te leveren.
Zal vandaag of morgen nog eens een foto voor jullie uploaden.

Allessinds wat aanpassingen in het eetschema:

kh : 420 (1680kcal)
ei : 340 (1360kcal)
vet : 70 (630kcal)

kcal +- 3670

Nice, benieuwd naar de foto en stats.

Nog altijd lekker druk op het werk pfoe komt maar geen einde aan hier!
op zich sinds vorig weekend enorm hard zweten , zweet me te pletter.
Ineens begint precies ook m'n shape wat ronder te worden en wat vocht of vet in te leveren.
Zal vandaag of morgen nog eens een foto voor jullie uploaden.

Allessinds wat aanpassingen in het eetschema:

kh : 420 (1680kcal)
ei : 340 (1360kcal)
vet : 70 (630kcal)

kcal +- 3670

Ronder en vocht/vet inleveren was de inzet van deze kuur en het is wel lekker dat het aanslaat ;)

Update?

Terug
Naar boven