Opajohan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hehe laat hem nog maar verder kicken dan
Trouwens Johan, verder wat van jou gelezen.
Jij hebt al wat aardig op je naam staan hé.
Ik dacht , misschien weet hij nog wel een aantal puntjes waar ik kan aanwerken op trainingen ofzo? (dat je kunt zien aan m'n logs?)
Trouwens in de ochtend lijk ik super droog , lijkt helemaal niet of ik bulk ofzo hehe![]()

Dus goed je bloedwaarden in het oog houden vooral tijdens je herstel. Maar tren is wel een van de potenste AS dat er is....
Ja this is real life
Onderschat wel je kuur niet ondanks je hier op het forum heel wat andere zaken ziet. 600 mg tren is veel en 400 mg is eigenlijk wel de max dosering vind ik persoonlijk. Tren fuckt heel je lichaam naar de kloteDus goed je bloedwaarden in het oog houden vooral tijdens je herstel. Maar tren is wel een van de potenste AS dat er is....
Rug trainen vind ik altijd een zalige belevenis, net als benen ,want dit zijn trainingen waar ik mezelf volledig pere total kan trainen.
Voeding ziet er ook goed uit, enkel vind ik dat er veel ruimte zit tussen maaltijd om 15 uur en je maaltijd na de training. Maar als je met dit schema vooruit gaat zou ik er niets aan veranderen.
Gisteren heb ik ook rug getraind en vandaag ga ik rusten want als ik vandaag benen moet trainen ga ik niet voluit kunnen gaan. De dag na rug ben ik gebroken![]()

6 a 7 kg mooie voortgang lijkt me zo?
Voeding ziet er mooi uit zo, welke K/E/V verhouding zit het op.
Ochtend :
100gram brinta<50gram van maken>
400ml magere melk<melk is naar mijn mening ook een dikmaker)
1 banaan <verplaats>
2 scoops whey delicious (40gr eiwitten)(uppen naar 3scoops 60gr eiwitten)
~bloated as f**k na ontbijt
Voormiddag (10u) :
125gram volkoren pasta
150gram kalkoenfilet
handje paprika wok dingetjes
Middag(12u) :
6sneden donker volkorenbrood
2 scoops whey delicious (40gr eiwitten) of halve kilo kwark
namiddag (15u) :
125gram volkoren pasta
150gram kalkoenfilet
handje paprika wok dingetjes
Pre Workout(17u) :
2 scoops whey delicious (40gr eiwitten)
*even vermelden doe het altijd met water
50gram dextrose
5 gram crea
5 gram glutamine
Post Workout(18:45-19u) :
2 scoops whey delicious (40gr eiwitten)
*even vermelden doe het altijd met water
1x banaan + 50 gram brinta (dextrose 100mg p dag gaat je zeker veel vet opleveren)
5 gram crea
5 gram glutamine
Avondmaal(19:45-20:00) :
500gram aardappelen
200-300gram spinazie
150gram steak,kip of 130-135gram varkenshaas (liest altijd kip/rund/paard)
+5 gekookte eieren alleen wit.
Pre-bed(22:00-23:00) :
hangt er een beetje af hoe ik me voel,
heb soms de neiging me moe te voelen (wat logisch is maar ben niet graag moe lol)
voel ik me goed:
500gram franse magere kwark
anders
500gram franse magere kwark met 4schellen ananas
Nu zit het wel aardig goed, je onbijt was echt een suiker bom haha.
Veder hoor ik in onze sportschool goeien verhalen van gasten die aan de tren zitten met de heledag lowcarb shema en na hun workout bakken met roomijs (hi gi carbs) en veel rijst en ze worden droger en groter.
Ik zal dat ff na vragen voor je.
Johan

Thanks Johan,
Zal hier morgen al eens direct werk van maken door je aanpassingen door te voeren!
apprecieer ik ten zeerste zo'n tips
Wat je zei 100gram dextrose zal je veel vet opleveren , ik snap je redenering daar volledig in ! Wel echt knetter gek hoe junkie ik moet eten om echt vet bij te komen (soms frustrerend maar denk einde van de rit wel beter is).
mis hier trouwens wel iets van beleg?
Ok , duidelijk wat je hier allemaal zegt.
Zal halfweg kuur ook eens bloed laten trekken, kan ik al eens zien hoe de fucking eraan toe gaat vanbinnen
Tijdens rug zelf heb ik ook zoiets van fucking hell ik zie zwart voor m'n ogen.
Dag erna voel ik me eigenlijk altijd heel goed , het is meestal de tweede dag dat ik echt dood ben van een training (gevoel aan de spieren).
Hoe zou jij anders m'n schema nog wat herindelen als je kon?
maw hoe zou jij het verdelen?
Thanks alvast kerel!

)

Voila gisteren rust dagje achter de rug.
Was wel lekker chill en veel andere dingen kunnen doen die ik anders moet laten vallen voor de training.
Gisteren ineens nieuwe inject erin gevlamd. Letterlijk gevlamd denk ik ....
Stak m'n pin erin , aspireer : 0 bloed.
Tijdens de pin erin te duwen wel een flinke steek gehad , geen idee wat
Lekker slow erin geduwen de gear.
Na de naald even te laten zitten en terug te trekken ineens een flinke kwak bloed (en zo donker heb ik bloed nog nooit gezien lol , volgens mij ben ik lekker door een adertje heen gegaan ofzo. Wat ik wel kon zien aan de textuur dat er uit kwam dat er geen gear mee is uitgekomen. dus denk bovenliggend adertje ofzo?)
Wat denken jullie?
Was wel even schrikken héhé
Vandaag m'n benen nog eens lekker vlammen !

is normaal maat, heb ik soms ook altijd bij het trug trekken ff een adertje slopen ofso.
snel ff wat er op duwen en no problemo![]()

thanks ,
is te hopen hé.
Vandaag eens zien hoe de rug er aan toe gaat.
In b4 epic back pumps![]()