AndroidHealthClinic

Kuurlog : Year round Blast-Cruise Log

decline pakken en bij incline press je handen iets meer naar binnen zodat je schouders minder er in betrekt.
Jammer is dat he komt wel weer goed maar omdat alles wat je nu met borst doet komt voornamelijk uit je schouders.
Heeft mijn trainingspartner ook last van..

• Topic Starter Topic Starter
decline pakken en bij incline press je handen iets meer naar binnen zodat je schouders minder er in betrekt.
Jammer is dat he komt wel weer goed maar omdat alles wat je nu met borst doet komt voornamelijk uit je schouders.
Heeft mijn trainingspartner ook last van..

Hej Johan,
bedoel je als je je handen naar binnen zet dat je dumbbells er zo uit gaan zien : \ / of / \
(ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :rolleyes: )

Nu voornamelijk doe ik m'n ellebogen wel intucken naar binnentoe om stress van m'n schouders af te halen . Maar ik weet niet , schouders groeien als kolen

Probeer eens in de smith te pressen en dan om de twee sets je bankje verstellen (plat beginnen). Ik vind persoonlijk dat ik in de smith mijn schouders met rust kan laten en vol voor de borst kan gaan.

Moet wel zeggen dat ik redelijk veel machine's gebruik in men training.

Pijn!!!

Hey Gasten,

gisteren echt een vreemde train gehad.
Chest ging echt heerlijk , enorm lekkere pump !!!

Maar m'n biceps , djezus echt pijn liggen lijden :mad:
Tijdens het OPWARMEN idd , het opwarmen ... even lekker wat spataders overtrokken :mad:
Ik dacht eerst , wat is dit nu weer ik lijk wel heel moe in m'n biceps tot m'n vriendin zag dat ik flinke spataders op m'n biceps had. Deze werden enorm blauw en trokken dan weer traag weg , bij elke rep echt flinke pijn hieraan...
Dus niet echt flink zwaar kunnen gaan in biceps maar wel mega pump wat dus echt heerlijk is buiten de pijn erbij :(

De Train :

Chest Incline Press :

(eerst wat warming up sets)
12 x 20kg
12 x 20kg
12 x 20kg
(dit nu echt op de manier zoals Johan benadrukte , merkte hier echter wel minder stress op m'n schouders maar wel wat meer stress op m'n triceps 'correct me if i'm wrong'. Chest was na warm up al aardig opgepompt !)
12 x 34kg
(ging heel lekker , lekker rustig en goede focus . Geen probleem met dit gewicht)
8 x 38kg
6 x 38kg

Chest press flat :

Dit ook op met de bovenstaande methode geprobeerd (binnendraaien van je handjes tot naast borst laten zakken, hier echt enorme squeeze gevoel bij het bovenkomen . NIET NORMAAL :) )

12 x 34kg
8 x 38kg
6 x 38kg

Chest flyes:
(wat voelde ik me sterk haha)

12 x 105kg
8 x 115kg
6 x 125kg

alles met perfecte uitvoering , volgende keer gewoon starten met die 125kg

Chest hammer press (machine):

12 x 95kg
8 x 105kg
6 x 115kg (negatieve , hulp van m'n vriendin :) )

Chest decline flyes:

12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg
12 x 15kg

En dan nu die kl*te biceps :/

Bicep Curls Stang:

warming up setjes
12 x 17,5kg
12 x 17,5kg
12 x 17,5kg
(hier echt het gevoel van er klopt echt iets niet , wat is die pijn!!!)

12 x 31,5kg
(ach wat was dit een marteling kon echt niemeer)
12 x 28kg
10 x 28kg
15 x 15kg

Bicep Hammer:

12 x 17,5kg
12 x 17,5kg
10 x 21kg
10 x 21kg
(hier zakte de moed wat in m'n schoenen, echt uit miserie hierna rustig concentration curls gedaan)

Concentration Curls:

12 x 7,5kg
12 x 7,5kg
12 x 7,5kg

Alternating dumbbell curls:

12 x 14kg
12 x 16kg
10 x 18kg
6 x 20kg
8 x 16kg
12 x 14kg

nice dan werkt die oefeningen bij je, je voelt echt dat je die borst oppakt en samen brengt he?
die spatader is best wel eng hahah ik zou daarna gelijk stoppen.
Hoe ziet je bicep er vandaag uit?

nice dan werkt die oefeningen bij je, je voelt echt dat je die borst oppakt en samen brengt he?
die spatader is best wel eng hahah ik zou daarna gelijk stoppen.
Hoe ziet je bicep er vandaag uit?

Ja , je voelt idd je chest echt samentrekken bovenop de peak. Heerlijk gevoel.
Wat later op avond was het blauwe er al vanaf van m'n bicep.
Vandaag doet hij nog wel zeer op die plek van de ader en ligt die er echt wel dik op :(
Zal gewoon doorbijten worden denk ik , al wel aan het opzoeken geweest en als je er echt heel veel last van hebt kan je deze weg laten halen

Ja , je voelt idd je chest echt samentrekken bovenop de peak. Heerlijk gevoel.
Wat later op avond was het blauwe er al vanaf van m'n bicep.
Vandaag doet hij nog wel zeer op die plek van de ader en ligt die er echt wel dik op :(
Zal gewoon doorbijten worden denk ik , al wel aan het opzoeken geweest en als je er echt heel veel last van hebt kan je deze weg laten halen

hopen dat het snel over gaat man denk het wel, hahaha zo'n erge pomp dat gewoon je adres knappe.

Wat nadenk werk

Hey Gasten,

Train Rug (rustige training)

Cable Rows Close Grip

12 x 47 kg
12 x 47 kg
12 x 47 kg
12 x 77 kg
8 x 87 kg
6 x 97 kg

Single Arm rows - cable

12 x 32,5kg
12 x 32,5kg
12 x 32,5kg
12 x 32,5kg

Row Machine

12 x 55kg
8 x 65kg
6 x 75kg

Lat Pulldowns

12 x 65kg
8 x 75kg
6 x 95kg

Standing Lat Pulldowns

12 x 21kg
12 x 24kg
12 x 24kg

Nu zit ik echter na te denken wat te doen na deze kuur.
Zijn nog 6 weken te gaan en ik denk misschien toch aan om hierna gewoon door te cruisen.
Dit is helemaal nog niet zeker en misschien dat jullie je mening hierover kunnen geven.
Nadelen/voordelen en hoe dit best aan te pakken.
Voorheen ging ik tijd on = off

Thanks alvast!

update gewicht : +0.7kg tov maandag

In! Moet alles nog lezen haha

gozer hoe gaat het? mijn tren E zit er ook in vanaf net en ben vrijdag al begonnen me tren a Knalle!

Hehe Opa, welkom to the tren side:D

hahaha k zit nu 4 dagen aan de ace en ik voel me gedachten al spelen is dat normaal zo snel hahah?

Hehe welkom tot de tren side ja.
Dit weekend Laten meten :
sta nu op een vetpercentage van 11%

totaal aantal kg gewichtstoename 11.3kg.
Deze week ga ik weer wat meer loggen.
Vorige vrijdag nog wel benen liggen kloppen enzo (ben hier nu nog stijf van lol)

Enkel vandaag echt met een klote gevoeg wakker geworden en zit hier nog mee te werken.
Echt een stekende pijn in m'n maag (deze blijft aanhouden) het voelt wel alsof iemand je een klop in je maag geeft de hele tijd :( :(
M'n dokter zit vandaag niet maar iemand een idee wat je hier tegen kan doen of wat dit kan zijn.
Alle bijkomende vragen als : koorts, misselijk,braken,en andere ongemakken ;.. daar heb ik geen last van echt enkel de pijn die niet te houden is.

ps: kan dit aan de aas liggen,
heb nu de tren geupped naar 500ipv 400
hcg gisteren ineens +- 500iu ingepleurd omdat ik heb over en kwam anders niet goed meer uit tot m'n volgende vialtje.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Hey gasten,
heeft er iemand wat nuttige info over cruisen / of bridgen tussen de kuren door.
Is hier iemand die weet waar je hier goede info kunt vinden op het forum of door eigen ervaring?

Zou graag de negatieve punten willen weten.
En wat is het risico dat je de trt levenslang gaat moeten laten meelopen, ooit komt er een dag zonder bodybuilding

Hehe welkom tot de tren side ja.
Dit weekend Laten meten :
sta nu op een vetpercentage van 11%

totaal aantal kg gewichtstoename 11.3kg.
Deze week ga ik weer wat meer loggen.
Vorige vrijdag nog wel benen liggen kloppen enzo (ben hier nu nog stijf van lol)

Enkel vandaag echt met een klote gevoeg wakker geworden en zit hier nog mee te werken.
Echt een stekende pijn in m'n maag (deze blijft aanhouden) het voelt wel alsof iemand je een klop in je maag geeft de hele tijd :( :(
M'n dokter zit vandaag niet maar iemand een idee wat je hier tegen kan doen of wat dit kan zijn.
Alle bijkomende vragen als : koorts, misselijk,braken,en andere ongemakken ;.. daar heb ik geen last van echt enkel de pijn die niet te houden is.

ps: kan dit aan de aas liggen,
heb nu de tren geupped naar 500ipv 400
hcg gisteren ineens +- 500iu ingepleurd omdat ik heb over en kwam anders niet goed meer uit tot m'n volgende vialtje.

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Hey gasten,
heeft er iemand wat nuttige info over cruisen / of bridgen tussen de kuren door.
Is hier iemand die weet waar je hier goede info kunt vinden op het forum of door eigen ervaring?

Zou graag de negatieve punten willen weten.
En wat is het risico dat je de trt levenslang gaat moeten laten meelopen, ooit komt er een dag zonder bodybuilding

die pijn he krijg je een steek als je zeg maar naar achter uitrekt, dus zittend op een stoel met je handen op je rug en dan je rug naar achter leunen.
voel je dan beneden een pijn scheut?

en over on blijven:

Ik zie alleen maar voordelen je blijft er goed uitzien en je zelf goedvoelen geen last van een dip of iets.
En ik ben vroeger ook wel eens 3 jaar on geweest en herstelde gewoon in 3-5maanden.

die pijn he krijg je een steek als je zeg maar naar achter uitrekt, dus zittend op een stoel met je handen op je rug en dan je rug naar achter leunen.
voel je dan beneden een pijn scheut?

en over on blijven:

Ik zie alleen maar voordelen je blijft er goed uitzien en je zelf goedvoelen geen last van een dip of iets.
En ik ben vroeger ook wel eens 3 jaar on geweest en herstelde gewoon in 3-5maanden.

Hey Johan,
als ik naar achter leun doet het net 'deugd'.
Dus ik weet niet goed wat het is :s

Nu over het on blijven.
Wat heb je hierna gedaan om te herstellen?
En ik veronderstel dat je kinderen hebt???

Hey Johan,
als ik naar achter leun doet het net 'deugd'.
Dus ik weet niet goed wat het is :s

Nu over het on blijven.
Wat heb je hierna gedaan om te herstellen?
En ik veronderstel dat je kinderen hebt???

ff naar de dokter maat!

Jaa ik heb gewoon kinderen die gezond zijn , toen was er nog geen nolva op de markt toen stopte je gewoon klinkt ongelofelijk maar was echt zo.
En op het beging had je geen libido enz maar naar paar maanden alles weer top.
En ik heb echt veel jeugd vrienden die veel echt veel hebben weg gezet en gewoon kinderen hebben kunnen krijgen.

ff naar de dokter maat!

Jaa ik heb gewoon kinderen die gezond zijn , toen was er nog geen nolva op de markt toen stopte je gewoon klinkt ongelofelijk maar was echt zo.
En op het beging had je geen libido enz maar naar paar maanden alles weer top.
En ik heb echt veel jeugd vrienden die veel echt veel hebben weg gezet en gewoon kinderen hebben kunnen krijgen.

Ok ,
hier ben ik wel wat mee met eigen ervaring verhalen :)
nu ben ik wel aan het denken hoe ik dit ga aanpakken.
en wat dan de volgende kuur gaat zijn.

;)

ps. klote dat de dokter niet zit vandaag
proberen toch te eten en te trainen we zien wel : NO PAIN NO GAIN

Ok ,
hier ben ik wel wat mee met eigen ervaring verhalen :)
nu ben ik wel aan het denken hoe ik dit ga aanpakken.
en wat dan de volgende kuur gaat zijn.

;)

ps. klote dat de dokter niet zit vandaag
proberen toch te eten en te trainen we zien wel : NO PAIN NO GAIN

Maar denk er wel goed overna en overleg desnoods met je dokter enz.
Ik wil niet dat je door mijn ervaring dalijk aan de trt gaat snapje.
Eerst goed over nadenken maat

Terug
Naar boven