XXL Nutrition

Kwark, hoe eten julie dat?

Jazeker! Door de kwark! :D
Probeer het maar eens :p

ik vind kwark best te vreten en eet het dus zonder iets bij.
wat ik wel ten stelligste afraad is kwark mengen met lijnzaadolie, want das een mooie combinatie om te kokhalzen... lijnzaadolie gewoon met lepel nemen korte pijn en doorspoelen :)

Wat ik altijd door m'n kwark doe:
- 10 gram whey (op het moment chocola)
- 10 gram tarwezemelen

Het smaakt serieus ongelooflijk goed.

ik snipper een appel in stukjes en meng dat samen met een beetje kaneel door m'n kwark.

erg lekker :)

ben ik dan de enige die dat goedje niet eet? :D

Gewoon lepel en vreten :D

als je het lang genoeg naturel vreet wen je vanzelf aan. Ander doe je er wat zoetstof bij of beetje vla. Ook lekker

Meestal naturel
Soms: schepje eiwit poeder, ananas, zoetstof...

Er staan 2 sticky's in het recepten gedeelde om kwark goed eetbaar te maken. ;)

Honing er doorheen mieteren........smaakt ****ing fijn

met een lepel...

Gewoon uit de bak! niets erbij!

al eens eerder gepost, maar goed deze vind ik te fijn om niet nog een keer te posten

250 gr kwark
250 ml water
70 - 100 gr havermout
1 of twee stuks fruit

MIXXXXXEN

zoepen

heb zo kwark en havermout leren waarderen. Vond er in het begin ook bar weinig aan, maar kan nu een bak kwark prima 'pure' wegwerken. ik neem overigens meestal 2x per dag zon shake

Stoere mannen eten het met siroop.

zoetmiddel of een grote eetlepel honing in een schaaltje kwakken...in de magentron dr mee op 1minuutje...hoppa!vloeibare honing die je door je kwark kan roeren..smaakt prima, heeft nog n hoge glucose index ook..prima voor na de training

Die van de AH is idd niet lekker, heb ik laatst ook es geprobeerd.

Probeer het eens op te warmen door het een paar uur buiten de koelkast te zetten, dan smaakt het een stuk beter. Het helpt ook stukjes banaan, appel, kiwi enz er doorheen te mengen.

Ik eet gewoon lekker halfvolle kwark met vanillesmaak.

Heerlijk!!!

ik eet lekker die vieze met een beetje canderel :D :o

Terug
Naar boven