Fitness Seller

Kwark, hoe eten julie dat?

Je kan beter zelf smaak toevoegen (siroop dus bijvoorbeeld) dan kwark met een smaakje kopen, ten eerste zit er veel minder eiwit in, daarnaast is het veeeeeeeel duurder.

Ik eet het hap voor hap!
Vrouwen met de mond overvol met wit spul is prima, maar kerels :kots:

En toch vind jij dan weer dat verband... :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Var zei:
Je kan beter zelf smaak toevoegen (siroop dus bijvoorbeeld) dan kwark met een smaakje kopen, ten eerste zit er veel minder eiwit in, daarnaast is het veeeeeeeel duurder.

Ja ik ben ook van plan gewoon magere naturel kwark te gaan inslaan (AH Magere kwark Boigarde). Hierin zit als ik het ff goed heb uit me hoofd 11g eiwit per 100g. In die Aarbeien smaak van de AH zit 6g per 100g. :D

En ik heb nu een heleboel ideeen over hoe het naar binnen te proppen (met een lepel) en hopelijk ga ik het ooit nog eens lekker vinden:D

DavyO zei:
Ja ik ben ook van plan gewoon magere naturel kwark te gaan inslaan (AH Magere kwark Boigarde). Hierin zit als ik het ff goed heb uit me hoofd 11g eiwit per 100g. In die Aarbeien smaak van de AH zit 6g per 100g. :D

En ik heb nu een heleboel ideeen over hoe het naar binnen te proppen (met een lepel) en hopelijk ga ik het ooit nog eens lekker vinden:D

Probeer ook eens de Zaanse Hoeve, staat ernaast als het goed is. ;)

gewoon met wat lijnzaadolie erin en sochtends ook 150 echte meusli. :)

@grijpwijk: is die van de zaanse hoeve net zo goed dan? scheelt wel aardig wat in geld gok ik, maar hoe zit het met... structuur, en hoeveelheid eiwitten?

Zaanse hoeve is ook goed hoor is lekker en er zitten 9.5 gram eiwitten in.

In de kwark van de AH zitten de meeste eiwitten (11gram per100 gram), tenminste ik heb ze nergens met meer gezien, ik doe er een beetje roosvice door heen, kweet het veel suikers maarja....tis dan wel te eten.

Die van de AH is duurder, dat is die 0,67 gram niet waard. De Jogging Magere Kwark van de aldi is gewoon het best.

met een lepel ...[ lekker origineel ,he ]

ik doe er een beetje suiker bij
want zonder vind ik het ook echt niet te vreten ^^

of soms wat fruit erbij

1,5 gram eiwit * 5 (100 gram x 5) = 7,5 gram eiwitjes al snel!

Gewoon verstand op nul en eten! :rolleyes:
En anders beetje naturel muesli toevoegen....dat maakt ut eten ook makkelijker!

Groet,
Caine

Laatst bewerkt:
doe er wheypoeder bij of fruit en mix het dan dan is het wel lekker!

Met muesli en gemengd fruit (peer, aardbeien, mandarijn en peer).

Ik doe er 2 schijfjes ananas (op eigen sap) doorheen. Deze snelle koolhydraten zorgen voor een goede en betere opname van de eiwitten.

Maar voor de smaak hoef ik dat niet te doen, ik kan echt genieten van een bakje magere kwark (Jogging Aldi)

Ik doe er 2 schijfjes ananas (op eigen sap) doorheen. Deze snelle koolhydraten zorgen voor een goede en betere opname van de eiwitten.

Maar voor de smaak hoef ik dat niet te doen, ik kan echt genieten van een bakje magere kwark (Jogging Aldi)

Is dat zo? Hoe werkt dat..?

Terug
Naar boven