Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Var zei:

G21 zei:
Testo zei:Ik eet gewoon lekker halfvolle kwark met vanillesmaak.
Heerlijk!!!

willem 2 zei:Keinbeetje roosvicee toevoegen, van die kinderlimonade met extra vitamine.
Dan opeten met een vork dan doe je er langer over en wordt de kwark beter opgenomen.
Willem 2
, ik ga had vandaag een magere kwark met aardbeiensmaak, maar morgen ga ik enkele dingen uitprobreren met die magere kwark (naturel) die ik nog heb
.. Ik heb vandaag ook ff zoetstof gekocht en fruit
... ik hoop dat ik het zo wel lust. Want zonder iets er in is supersmerig.willem 2 zei:Keinbeetje roosvicee toevoegen, van die kinderlimonade met extra vitamine.
Dan opeten met een vork dan doe je er langer over en wordt de kwark beter opgenomen.
Willem 2

MightyDuck zei:

huckfinn zei:Ik kaan kwark zonder shizzle erbij. Gewoon de pure shit, w3et Juh?!
Ik eet zo langzamerhand niks meer omdat ik het lekker vind, maar omdat het 'goed' is![]()
Als ik bij iemand kom die gekookt heeft en hij/zij vraagt of het eten lekker smaakt, zwijg ik en in opperste concentratie reken ik de hoeveelheid eiwtten, koolhydraten en vetten die ik binnen ga krijgen uit.
P.S. Ik eet kwark met mijn handen of ik lik het uit de bak als een hond.