MuscleMeat

Kwark, hoe eten julie dat?

Ik doe er een paar rozijnen in, dan is kwark best te eten. Als gereedschap gebruik ik een lepel :D .

ik doe het eerst in de blender en drink het dan op zonder lepel

Konings kwark van de Jumbo, smorgens 200 gr met wat meusli en zoetstof (tweede maaltijd na ontbijt) en voor het slapengaan de rest (300gr) van het bakkie met alleen zoetstof.

Wil je echt kokhalzen; mix de kwark met een flesje bier en een lepel zout!

Gewoon puur. Rauw. Onverdund. Zoals de echt man zijn kwark eet.

En natuurlijk via de neus opsnuiven.

Ik deed er eerst een beetje diksap doorheen, nu alleen nog wat rozijntjes (en soms kokos, of zelfs gebroken lijnzaad)

gewoon eten zo vies is het niet!!

Keinbeetje roosvicee toevoegen, van die kinderlimonade met extra vitamine.
Dan opeten met een vork dan doe je er langer over en wordt de kwark beter opgenomen.
Willem 2

• Topic Starter Topic Starter
willem 2 zei:
Dan opeten met een vork dan doe je er langer over en wordt de kwark beter opgenomen.
Willem 2

Jij bent de eerste die het met een vork eet :cool:

Dank aan iedereen voor de tips:D, ik ga had vandaag een magere kwark met aardbeiensmaak, maar morgen ga ik enkele dingen uitprobreren met die magere kwark (naturel) die ik nog heb:D.. Ik heb vandaag ook ff zoetstof gekocht en fruit :D... ik hoop dat ik het zo wel lust. Want zonder iets er in is supersmerig.

Met een lepel.

En zoetstof, anders is het niet te pruimen.

Ik eet het altijd met walnoten en zoetstof. Ook weleens geraspte kokos.

Meestal met een lepel een vork werkt niet.En gewoon perzikken kwark is het lekkerst.

met een lepel, lekker doorroeren zodat het een egaal geheel is en dan lepelen!

niet zeuren over niet lekker, het is zoveel, het is zo goor, want dat is niet zo (als je de goeie kwark koopt natuurlijk :D )

willem 2 zei:
Willem 2

Ja of opeten met een lepel met een gat erin, doe je er nog langer over..... :rolleyes:

huckfinn zei:
Ik kaan kwark zonder shizzle erbij. Gewoon de pure shit, w3et Juh?! :D
Ik eet zo langzamerhand niks meer omdat ik het lekker vind, maar omdat het 'goed' is :rolleyes:
Als ik bij iemand kom die gekookt heeft en hij/zij vraagt of het eten lekker smaakt, zwijg ik en in opperste concentratie reken ik de hoeveelheid eiwtten, koolhydraten en vetten die ik binnen ga krijgen uit.

P.S. Ik eet kwark met mijn handen of ik lik het uit de bak als een hond.

Zeer herkenbaar! :cool:

Ik doe net alsof ik een kind ben.

"kom op jonge nog een paar hapjes en je hebt het weer gehad voor vandaag". Dat spul is echt ranzig, gewoon niet te eten. :mad:

ik neem de magere van de AH... met vanille smaakje eraan :P

heb eens die naturel van de aldi geprobeert... URGH! dat gaat er dus egt NIEt in.. sorry :)

Zoetstof en kaneel.

Terug
Naar boven