AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi zo, succes zonder pleister!
En knallen die poten he.:D

Tanden poetsen helpt tegen roken ;) Idem als sporten, coïtus, water drinken, etc ...
Zoethout is ook leuk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.003
hehe, daar kan je op rekenen! Kwarkie 2.0 is bigger, better, faster!! :fire:

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------

Tanden poetsen helpt tegen roken ;) Idem als sporten, coïtus, water drinken, etc ...
Zoethout is ook leuk.

hmmm, ff kijken:

Tanden poetsen: ckeck
sporten: check
coïtus: check, check, check :D
water drinken: check de rest van de pagina hahaha :D

Maar zoethout ?? Whuh...?

Telt drop ook? Schijnt alleen katabool te zijn, drop....

Kan je uren op lebberen zonder kcals binnen te krijgen ;)

Wikipedia zei:
Zoethout is in de handel de aanduiding voor korte stukjes van de wortelstok van Glycyrrhiza glabra. Deze bevat een zoetstof die zo'n 30 tot 50 keer zo sterk is als suiker, maar niet schadelijk is voor de tanden[bron?]. Er moet flink op gekauwd en gezogen worden om de zoetstof te proeven. Toch werd zoethout — vooral door kinderen — gewaardeerd voordat de snoepindustrie deze markt overnam met veel makkelijker te consumeren producten.

Aan zoethout worden geneeskrachtige eigenschappen toegeschreven, en de wortel wordt gebruikt voor de bereiding van kruidenthee. Die is goed voor de werking van de maag en de spijsvertering. Het sap uit de wortel wordt gebruikt als grondstof voor drop, eventueel samen met het zout salmiak.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #2.005
Hmmm.... toch eet ik eerst mijn zak griotjes leeg :p

En daarna de snoerp pot bij de ingang op de zaak

Daarna begin ik aan de gevulde koeken

tussendoor wurm ik mijn dagelijke voer naar binnen, en schuif ik mijn shake erin...

en misschien kom ik nog wat lekkers tegen tussen de middag bij appie heyn ;)

Zet hem op bro bij de legtraining!

Heb jeje rolator al gereserveerd voor vandaag?

• #2.007
Ik ben er helemaal klaar voor koekie! Ik heb mijn ouwe rollatortje ingeruild. D'r zit nu een turbo op en brede bandjes :D

Zwaardererollator.jpg - 9639

goeie training kwark
sterke skullcrushers-die ga ik vandaag ook doen

ik snap alleen niet je verhouding banken en flyes
voor iemand die correcte flyes maakt met 26 kg
is je aantal kg's op de bank vrij laag
dan moet je in principe meer kunnen banken

waar heb je last van bij je schouder?

• #2.009
goeie training kwark
sterke skullcrushers-die ga ik vandaag ook doen

ik snap alleen niet je verhouding banken en flyes
voor iemand die correcte flyes maakt met 26 kg
is je aantal kg's op de bank vrij laag
dan moet je in principe meer kunnen banken

waar heb je last van bij je schouder?

Thnx. Triceps is altijd erg sterk bij mij. Dat heeft met mijn gewrichten te maken, die zijn naar de klote :(
Daardoor heb ik lange tijd push-gerelateerde oefeningen moeten mijden. Zoals: DB press, Military press, bench press (en variaties daarop). Dit heeft gezorgd voor wat problemen en achterstand.

Andere oefeningen voor borst en schouders kan ik weer in verhouding erg goed omdat ik ter compensatie op de andere oefeningen heb gefocusst.

Maar nu heb ik een goeie strategie om de push oefeningen aan te pakken.
Ik moet het sowieso van de techniek en reps hebben. ;)

drop is test verlagend ;)

nette workout :)

Thnx slympie ;) Wat ga jij knallen vandaag? ;)

in bed. uitzieken.... echt k*tje bef is dat. maar heb ook helemaal de kracht en zin niet om te gaan trainen. eerst lekker uitzieken, dan zie ik wel weer verder :)

nog geen afkick verschijnselen van het stoppen chris?

• #2.013
in bed. uitzieken.... echt k*tje bef is dat. maar heb ook helemaal de kracht en zin niet om te gaan trainen. eerst lekker uitzieken, dan zie ik wel weer verder :)

nog geen afkick verschijnselen van het stoppen chris?

Muah... af en toe zin om iemand (of iets) helemaal lens te slaan, maar verder gaat het wel tijmen. Ik verbaas me erover hoe goed ik vast blijf bijten! Ik denk dat bodybuilding wederom zorgt voor een persoonlijke overwinning :rolleyes:

Muah... af en toe zin om iemand (of iets) helemaal lens te slaan, maar verder gaat het wel tijmen. Ik verbaas me erover hoe goed ik vast blijf bijten! Ik denk dat bodybuilding wederom zorgt voor een persoonlijke overwinning :rolleyes:

de ene verslaving voor de andere ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven