peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tanden poetsen helpt tegen rokenIdem als sporten, coïtus, water drinken, etc ...
Zoethout is ook leuk.

Wikipedia zei:Zoethout is in de handel de aanduiding voor korte stukjes van de wortelstok van Glycyrrhiza glabra. Deze bevat een zoetstof die zo'n 30 tot 50 keer zo sterk is als suiker, maar niet schadelijk is voor de tanden[bron?]. Er moet flink op gekauwd en gezogen worden om de zoetstof te proeven. Toch werd zoethout — vooral door kinderen — gewaardeerd voordat de snoepindustrie deze markt overnam met veel makkelijker te consumeren producten.
Aan zoethout worden geneeskrachtige eigenschappen toegeschreven, en de wortel wordt gebruikt voor de bereiding van kruidenthee. Die is goed voor de werking van de maag en de spijsvertering. Het sap uit de wortel wordt gebruikt als grondstof voor drop, eventueel samen met het zout salmiak.

goeie training kwark
sterke skullcrushers-die ga ik vandaag ook doen
ik snap alleen niet je verhouding banken en flyes
voor iemand die correcte flyes maakt met 26 kg
is je aantal kg's op de bank vrij laag
dan moet je in principe meer kunnen banken
waar heb je last van bij je schouder?

Wat ga jij knallen vandaag? 

in bed. uitzieken.... echt k*tje bef is dat. maar heb ook helemaal de kracht en zin niet om te gaan trainen. eerst lekker uitzieken, dan zie ik wel weer verder
nog geen afkick verschijnselen van het stoppen chris?

Muah... af en toe zin om iemand (of iets) helemaal lens te slaan, maar verder gaat het wel tijmen. Ik verbaas me erover hoe goed ik vast blijf bijten! Ik denk dat bodybuilding wederom zorgt voor een persoonlijke overwinning![]()

. lekker op me nieuwe mob DBB'enik lig ook in me bedje. lekker op me nieuwe mob DBB'en