- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Momenteel bekijken: 4 (4 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Lennart010, KwarkMixer, sniper92, Yin Yang+
omfg
Goeie trainingen leg extension na de squats zijn altijd lekker.. het laatste beetje uit je poten halen
.. spierpijn gegarandeerd
![]()
Thnx Len!
Snipy terug?? hahaJup, ik ben zeer tevreden, gaat morgen lekker zuur voelen, dus ik knal er nu ff 20000mg BCAA in, ben ik de meeste spierpijn voor

lekker kwark...goede leg-workout. jij hebt ook zo'n k*t leg press horizontaal geloof ik of niet? die 45 graden leg presses zijn zoveel lekkerder (en je kan er lekker schijven op duwen)
squats zijn zeer degelijk.
ga je nou nog door met het organiseren van een meet![]()
Thnx Sjaak. Ja, is idd een k*t ding, maar wel een mean machine. Hij geeft hele zware feedback, dus 200+ drukken is er niet bij, best zwaar deze. Maar kep idd ook liever eentje met schijven erop.
Als het aan mij ligt wel, maar jah, dan moet er wel animo zijn, wil toch wel minimaal met een mannetje of 6-8 ofzo. Maar jij ziet ut wel zitten begrijp ik?
Ik zal ff bij mij in de gym vragen of er mogelijkheden zijn met z'n allen te trainen, daarna in een restaurantje gezamelijk vreten en eens goed kennismaken eh? Lijkt me cool!

en leg extension na de squats zijn altijd lekker.. het laatste beetje uit je poten halen
.. spierpijn gegarandeerd