MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.041
Momenteel bekijken: 4 (4 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Lennart010, KwarkMixer, sniper92, Yin Yang+

omfg :roflol:

Goeie training :) en leg extension na de squats zijn altijd lekker.. het laatste beetje uit je poten halen :D.. spierpijn gegarandeerd :)

Thnx Len! :eek: Snipy terug?? haha
Jup, ik ben zeer tevreden, gaat morgen lekker zuur voelen, dus ik knal er nu ff 20000mg BCAA in, ben ik de meeste spierpijn voor ;)

lekker kwark...goede leg-workout. jij hebt ook zo'n k*t leg press horizontaal geloof ik of niet? die 45 graden leg presses zijn zoveel lekkerder (en je kan er lekker schijven op duwen:D)

squats zijn zeer degelijk.

ga je nou nog door met het organiseren van een meet???

Thnx Sjaak. Ja, is idd een k*t ding, maar wel een mean machine. Hij geeft hele zware feedback, dus 200+ drukken is er niet bij, best zwaar deze. Maar kep idd ook liever eentje met schijven erop.

Als het aan mij ligt wel, maar jah, dan moet er wel animo zijn, wil toch wel minimaal met een mannetje of 6-8 ofzo. Maar jij ziet ut wel zitten begrijp ik?

Ik zal ff bij mij in de gym vragen of er mogelijkheden zijn met z'n allen te trainen, daarna in een restaurantje gezamelijk vreten en eens goed kennismaken eh? Lijkt me cool!

Nope zie het net.. het is iemand anders want hij praat over creatine.. dat is niks voor bryan

Jullie spacen hem allemaal.:D

goeie training !
dat zal je morgen wel voelen :D

• #2.048
goeie training !
dat zal je morgen wel voelen :D

Thnx, dat denk ik ook :eyebrow:

Put a sock in it, of een dildo in je ****, kan je alvast oefenen hahaha :D

Nu wel ja :D

harde training man! die leg press is inderdaad altijd echt hard persen. fijne oefening

Thnx kerel, was best tevreden. Ik heb ook wel mijn tijd genomen, lekker rustig aan. Scheelt een hoop ;)

Die Squats wil ik inhalen maar zo gaat dat nooit lukken. :sad:
*ik dacht ik post het maar ook in je log*

• #2.050
Laatst bewerkt:
Er is weer getraind. Meen je dan nou? Jup.

WOENSDAG - SKOFTIGE POTEN TRAINING (en een beetje buik :D)

Warmup

10 min fietsen
squatten zonder gewicht

Squat (full uiteraard, lekker rustig aan)

20x65
15x85
15x85
10x105
8x115 > Ahhh yeah :D

Leg Press (hij is weer gefixt! Joepie! Nu kan ik me poten naar de klote trainen :eyebrow:)

10x100
10x113
10x127
10x141 > PR! Ik heb eerder 141 gepresst, maar niet 10x

Leg Extension

10x66
10x79
10x93
5x113 > Fullstack, VPR!

Leg Curl

10x59
10x73
10x73 > God wat haat ik deze oefening :(

BUIK

Schuin crunches

3x20x18 kilo dumbbell

Leg Raises

3x20

Conclusie

Meesterlijke training, zeker in de top 10 van hardcoreness! En dat zonder crea, zonder Crack of no-explode. Helemaal sans-plomp ;) Goed eh...?
Ben helemaal kapot, en weet ook zeker dat ik morgen niet kan lopen hahaha

Erg bruut, zonder meer. Valt me alleen wel op dat je leg press relatief laag ligt tot de andere oefeningen, toch een beetje te pijnlijk die all-out leg press? :p

Erg bruut, zonder meer. Valt me alleen wel op dat je leg press relatief laag ligt tot de andere oefeningen, toch een beetje te pijnlijk die all-out leg press? :p

Is echt zeer netjes na z'n Squats, geloof me, die Leg Presses zijn veel lastiger dan je denkt als je ze los doet.

• #2.054
hahaha, ik doe um deze vrijdag al :D

DAMN!!! :fuu:
I'm doomed. :fuu:
Haha, we zullen zien wie het red Kwak. :p
Ik ben van plan deze week 15x te pakken. (doorbloedingsshizzle)
En volgend week die 20x!!! :D

• #2.056

De Leg press die wij hebben staan is tamelijk zwaar. En ik doe ze helemaal tot met mijn knieën aan de borst. Op een 45 graden press zou dit neer komen op 250 kilo.

De press van ons gaat ook maar tot 175 kilo. Als dat zo doorgaat pak ik um strak fullstack :rolleyes:

Thnx kerel ;) Ik doe mijn best

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

DAMN!!! :fuu:
I'm doomed. :fuu:
Haha, we zullen zien wie het red Kwak. :p
Ik ben van plan deze week 15x te pakken. (doorbloedingsshizzle)
En volgend week die 20x!!! :D

Juist leuk om elkaar ff op te jennen, net ff die paar kilo meer te pakken man, gaaf toch ? ;)

De Leg press die wij hebben staan is tamelijk zwaar. En ik doe ze helemaal tot met mijn knieën aan de borst. Op een 45 graden press zou dit neer komen op 250 kilo.

De press van ons gaat ook maar tot 175 kilo. Als dat zo doorgaat pak ik um strak fullstack :rolleyes:

Thnx kerel ;) Ik doe mijn best

10x250 is zeeeeeeeer nice! :p
De enige fatsoenlijke set die ik tot nu toe gemaakt heb is 15x100 op de Leg Press verder ook 8x150 maar dat zijn te weinig reps, ik hoop die 12x te pakken nu. :p
Maar anyways hoor ik dat Leg Press een erge compound is die een mooie detail geeft aan je benen, en dat terwijl ik de oefening haat. :fuu:

• #2.058
10x250 is zeeeeeeeer nice! :p
De enige fatsoenlijke set die ik tot nu toe gemaakt heb is 15x100 op de Leg Press verder ook 8x150 maar dat zijn te weinig reps, ik hoop die 12x te pakken nu. :p
Maar anyways hoor ik dat Leg Press een erge compound is die een mooie detail geeft aan je benen, en dat terwijl ik de oefening haat. :fuu:

idd, maar de leg extensions geven ook mooi detail aan je benen! Vergeet die niet, en ze branden ook lekker :rolleyes:

idd, maar de leg extensions geven ook mooi detail aan je benen! Vergeet die niet, en ze branden ook lekker :rolleyes:

Schijnen wel niet zo lekker te zijn voor je knieen. :p
En ja ik vind ze echt focking lekker maar ik geef toe dat me knieen ze minder prettig vinden. :p
Je moet trouwens lunges eens proberen, dat is pas doodgaan!

legpress is juist echt lekkire oefening vind ik.
wij hadden eerst zo een machine die tot 260kg ging, die was best licht.. deed ik met gemak.
nu hebben we een nieuwe die tot 200kg gaat.. die is een stuk zwaarder.
200kg lukt me nu 6x ofzo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven