AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training man! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
thnx minosaurus-rex :P

• #2.203
ROOK STOP UPDATE

Nou, het is mislukt hoor...

Grapje....

Ik rook nogsteeds NIET!! Ik had het niet voor mogelijk gehouden, maar verdomd: chrisje blijft nogsteeds netjes van de peukies af. Zit nu het weekend bij mijn zus, en zij rookt, mijn zwager ook.... dus de ultieme vuurdoop voor mij, want met al die vrije tijd en rokers om je heen, zou je moeten zwichten als je niet sterk in je schoenen staat, toch?

Maar niets van dat alles. En ik voel me kiplekker! Vandaag ff lekker een rustdagje,en probeer veel te eten, want morgen moet er weer een brute been sessie worden afgeleverd. Ik ben voornemens om vooral op de squat flinke winst te boeken, want mijn bovenbenen zijn flink aan het groeien!

Fijne zondag allemaal!

• #2.207
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je KwarkMixer opnieuw punten kan geven.

Hahaha
Sletje..
ik ben ziek :(:coffeepc:

"so, you like karma, huh, b*ch...." "Ahhh yeah, right on, lots of karma.... **** yeah...." :bukkake:

Sjee... Nog steeds ziek...? Dus geen heavy shit-training vandaag...?

Heheh.. ben gisteren wezen trainen .. ga morgen weer trainen denk ik. Als ik me morgen nogsteeds zo voel zit ik op het niveau sniperx dus dan ga ik niet.

grote jongen luister maar naar mamma

jay ftw:)

• #2.210
grote jongen luister maar naar mamma

jay ftw:)

hahaha ;)

Nou, ik ben best trots op mijzelf... Normaal gesproken heb ik de wilskracht van een uitgescheten drol, maar dit keer lijkt het allemaal te lukken... her en der zijn er momenten dat je even stilstaat bij het moment: okee, nu had ik dus een peuk gerookt... maar op hetzelfde moment realiseer ik me dat ik ben gestopt, en waarom ik ben gestopt, en de gedachte dat mijn fysiek er sterker dan ooit bij zal staan, en ik nog vele kilo's spiermassa erbij zal gainen.... heerlijk!

Dan verlang ik echt geen moment meer terug naar die k*t peuk. Mijn beloning zal een mooi gespierd lichaam zijn :rolleyes:

hahaha ;)

Nou, ik ben best trots op mijzelf... Normaal gesproken heb ik de wilskracht van een uitgescheten drol, maar dit keer lijkt het allemaal te lukken... her en der zijn er momenten dat je even stilstaat bij het moment: okee, nu had ik dus een peuk gerookt... maar op hetzelfde moment realiseer ik me dat ik ben gestopt, en waarom ik ben gestopt, en de gedachte dat mijn fysiek er sterker dan ooit bij zal staan, en ik nog vele kilo's spiermassa erbij zal gainen.... heerlijk!

Dan verlang ik echt geen moment meer terug naar die k*t peuk. Mijn beloning zal een mooi gespierd lichaam zijn :rolleyes:

dus eigen lijk krjg je nu pas verstand??? ohoh dan duurt heb mij ook nog ff :D

• #2.212
ff paar foto'tjes :D Voor jullie verveling...

Foto's zijn koud genomen, zojuist namelijk in mijn slaapkamer :D Ik hoop dat ik binnenkort nou eindelijk eens foto's kan schieten in warme toestand, want dat scheelt echt behoorlijk...

Foto 32.jpg - 9684

Foto 33.jpg - 9685

Foto 47.jpg - 9686

Foto 23.jpg - 9687

boks ouwe! ;)

Nice Kwark.

T-shirt ''No i am not on'' haha

ziet er goed uit kwarkie.:)

Ziet er goed uit kerel, respect voor het stoppen met roken

• #2.219

Becoming a huge bodybuilder, one pound at a time! ;) Net als jij ;) Boks!

Nice Kwark.

T-shirt ''No i am not on'' haha

Thnx kerel!

Thnx Peej! Als ik dit al in een half jaartje heb kunnen bakken, dan ben ik benieuwd hoe freaky het er over 1 jaartje uit ziet!! :rolleyes: Ik aim op zeg een kilootje of 105 :D

---------- Toegevoegd om 23:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:51 ----------

Ziet er goed uit kerel, respect voor het stoppen met roken

Thnx Sanca beescht! Maar nog veel werk te doen :fire: Ik wil nog veeeeel grotere spieren :D Hopelijk kijk ik volgend jaar terug als in: "hahaha! Kijk die ecto nou! Kansloos!"

nette pix kwark :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven