Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
leuk man die deadlifts, sterke gek :P

Gek zeker... Sterk... valt wel mee :D

Heheh.. die ging snel met z'n deadlift helemaal kapot zeker ?.. en natuurlijk altijd die pose erna kwark-, karma- en pose sletje

Ik vond mijn oer-brul wel meesterlijk eigenlijk... :D Een echte neanderthaler zo, toch?

Viel wel mee, keb daarna nor 10x130 en 3x150 uit de grond getrokken.... Moest wel bijna nekken hahaha

Gek zeker... Sterk... valt wel mee :D

Ik vond mijn oer-brul wel meesterlijk eigenlijk... :D Een echte neanderthaler zo, toch?

Viel wel mee, keb daarna nor 10x130 en 3x150 uit de grond getrokken.... Moest wel bijna nekken hahaha

Heheh.. dat kijk ik em nog een keer maar nu met geluid

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

MWRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.. :roflol:

• #2.184
hahaha Je hoeft me alleen nog groen te verven :roflol:

Zoals je wel van me gewend ben kom ik na het bekijken van je filmpje met wat positieve kritiek. :D

Om te beginnen zak je wel mooi diep en strekken je benen/heupen en rug zich synchroon.
Toch valt me op dat je lock een beetje vreemd is. Er zit namelijk nog een buiging in je lichaam. Je lockt wel met je bovenlichaam maar je heupen zijn nog niet volledig naar voren gestrekt waardoor je lichaam niet in een lijn staat. Je mag je heupen dus wat meer strekken en een beetje achterover hangen bij de lock. Dat laatste natuurlijk niet overdrijven want overstrekken is erg belastend voor je rug.

Daarnaast buig je je armen bij het laatste deel van de lock. Bij de laatste reps is dat goed te zien. Beeld je armen in als touwtjes waaraan het gewicht hangt. De kans op een biceps blessure is anders erg groot.

En ten slotte zou ik je voeten wat dichter bij elkaar zetten zodat je handen ook wat dichter bij elkaar geplaatst kunnen worden. Nu moet door de redelijk brede grip het gewicht verder omhoog.

Laatst bewerkt:
  • #2.187
Thnx Mac, ik zal er ff serieus naar kijken! ;) Dan niet voldoende strekken was mij ook al opgevallen ;)

Man wat doe jij veel reps :eek:
Ziet er goed uit hoor;)

• #2.190
TRAINING ZATERDAG (MIJN OUDE GYM IN WINSCHOTEN)

Warmup

Front en side raises, veel reps, p*ssy weights

Bench Press

25x20
15x40
12x60
10x60
10x60
5x70 > Kijk, dat gaat vooruit!
5x70
2x80
2x80 > Eindelijk! En PIJNLOOS!!! (het enige wat zeer doet, is mijn portemonee haha)

Er is geen incline, dus ff wat anders verzinnen

Lever Benchen

10x80
10x80
10x80

DB Fly's

10x18
10x22
10x22
10x24

Standing DB Curls

tig x 14
tig x 18
tig x 18 > Eigenlijk een heerlijke oefening, als je hem goed doet, pak je meerdere groepen tegelijk! (stukkie rug en schouders, zelfs ietsie borst)

Concentration curl

tig x 12
tig x 12
tig x 12 > Doorcurlen tot alles vol zit! Goeie pomp!

Triceps push down

15x60
10x75
10x85

Cable triceps extension

15x15
15x20
15x20 > Heerlijk, dat ziet er lekker freaky uit als alles volgepompt zit :D

Crunches (op crunches machine, benen vast, en optakelen maar :D Deze heb ik gemist!

4x30 ofzo, niet echt getelt ... Heerlijk apparaat! Ik zou um zo meenemen naar eindhoven :heart::heart::heart:

Goed getraind kwark ventje.. ik heb ook lekker geknalt lekker :).. och wat zullen we morgen een spierpijn hebben :D

• #2.192
Man wat doe jij veel reps :eek:
Ziet er goed uit hoor;)

Thnx Grosje, welkom in mijn log trouwens (waar altijd veel spam tussen staat, maar jah.... :D)

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Goed getraind kwark ventje.. ik heb ook lekker geknalt lekker :).. och wat zullen we morgen een spierpijn hebben :D

Thnx knul ;) hahaha

Nou dat treft, want ik kick op spierpijn... een sportieve vorm van Masochisme :P

Nou dat treft, want ik kick op spierpijn... een sportieve vorm van Masochisme

Ik dacht pas te lezen dat je BCAA's nam om de spierpijn voor te zijn ? :D
Geen zin om het te gaan zoeken tussen die ontelbare spamposts

Brutale MM :roflol:!!!

• #2.195
Nou dat treft, want ik kick op spierpijn... een sportieve vorm van Masochisme

Ik dacht pas te lezen dat je BCAA's nam om de spierpijn voor te zijn ? :D
Geen zin om het te gaan zoeken tussen die ontelbare spamposts

Klopt, maar ik neem het niet om specifiek die spierpijn voor te zijn, maar eerder de reden van die spierpijn: verzuring en spierafbraak. Ik wil direct na mijn training het herstel in gang zetten, en dat provoceer je met BCAA.

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Wat bedoel je Sanca... I'm lost ???

Aha op die fiets

beetje korte training
maar nette gewichten op de deadlift en de bor

• #2.198
ROOK UPDATE

Nog steeds geen peuk aangeraakt... Gaat moeilijk, maar ik hou het vol! Vandaag wederom zonder pleister :eek:

Goed gebankt quark, die 100 ligt weer binnen handbereik nu ? ;)
Maar wtf is lever benchen? :P

• #2.200
Goed gebankt quark, die 100 ligt weer binnen handbereik nu ? ;)
Maar wtf is lever benchen? :P

Thnx kerel, ik ben heel blij idd, als het zo doorgaat, bank ik aan het eind van het jaar wel weer 10x100 :D, en dat is normaal voor mijn bodystats. Het moet natuurlijk allemaal nog meer eh, gehehe ;)

Lever bench press is eigenlijk gewoon een machine ... sja, je moet wat verzinnen... :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven