AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heel ff... Moet wel op de hoogte blijven van alle roddels en schandalen ghehe ;) lig op de bank even aan het uitbuiken bah zo zat bleh :)
 
Ja heerlijk gegeten mjam,slurp :) Zus en ik liggen nu beiden gestrekt op de bank voor de buis haha spannend he? Ghehe Moeten jullie de stad niet onveilig maken ;) Pa en ma's dochters binnen houden :p
 
Ja heerlijk gegeten mjam,slurp :) Zus en ik liggen nu beiden gestrekt op de bank voor de buis haha spannend he? Ghehe Moeten jullie de stad niet onveilig maken ;) Pa en ma's dochters binnen houden :p

:D Pics van je zus, kunnen we oordelen of ze op jou lijkt :)
Enne de stad onveilig maken.. ik ben geen clubman barst van de superdudes en breezersletjes, ga liever naar een hardcore feestje :)
 
Casanova in de bocht hoor... :roflol:

kwarkie zit op luisteren op z'n iPhone

Guess what?? Ik ga vanaaf weer ff me spierballen laten rollen :P
dat word dus geheid scoren :eyebrow:
 
ik ga denk ik ook nog weg, moet het weer wel normaal blijven-.-''
 
Casanova in de bocht hoor... :roflol:

kwarkie zit op luisteren op z'n iPhone

Guess what?? Ik ga vanaaf weer ff me spierballen laten rollen :P
dat word dus geheid scoren :eyebrow:

Jij mag niet meer!!! Straks zwaar ecto man met al die actie van jou :D

---------- Toegevoegd om 22:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

:D Pics van je zus, kunnen we oordelen of ze op jou lijkt :)
Enne de stad onveilig maken.. ik ben geen clubman barst van de superdudes en breezersletjes, ga liever naar een hardcore feestje :)

Ik heb een heeele knappe zus, lijkt sprekend op mij hahaha zal kijken of k met mn mobiel een foto van ons samen in mn album kan krijgen ;) Lijken serieus veel op elkaar :)
 
K*t laat maar heb diegene niet hier op staan :( morgen beloof k ;)

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

stuur die email maar naar mij dan :D met het plaatje attached

Ja nee jonghe wil m niet hier onboard hebben staan :)
 
:(

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

K*t laat maar heb diegene niet hier op staan :( morgen beloof k ;)

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------



Ja nee jonghe wil m niet hier onboard hebben staan :)
houd m wel voor mezelf hahahahha...je bent echt lekker op dreef he G ;)
 
K*t laat maar heb diegene niet hier op staan :( morgen beloof k ;)

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------



Ja nee jonghe wil m niet hier onboard hebben staan :)

Je kan hem ook altijd naar mij sturen.


:roflol:
 
Kwarkie gaat zichzelf ffies pimpen ik zorg ffies dat ik er lekkurrr apetijtelijk uitzie en scoren maar!!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven