AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
kwark is gewoon :sd:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.586
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.589
Haha mafkezen

Kwark vooral hoor.:)

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Kwark doet altijd alsof hij heel hard traint. Ik zal jullie het haarfijn uitleggen.
Kwark is een superdude, die dacht toen hij voor het eerst op dit forum kwam ik noem mijzelf kwarkmixer dan lijkt het of ik veel eet! Daarna begon het feest pas, hij begon de superdude uit te hangen op dbb en deed net alsof hij massive gains maakte met behoorlijke gewichten. Ook is hij eigenlijk geen 36 maar 63, dit was een typfoutje... dat hebben oude mensen wel is. Hij doet nu elk weekend alsof hij de hele wereld hosselt, maar stiekem zit hij in een hoekje van z'n kamer de meest belachelijke verhalen te bedenken die hij hier neer kan zetten.

Dit is de waarheid, ik hoop dat jullie nu een beetje op de hoogte zijn.

:roflol:

Whahaha jullie kunnen kennerlijk niet lezen :eek: superdudes trainen geen benen ;)

doe maar Es een poten training mee met mij, ik bezorg jullie spierpijn die zelfs voor helse begrippen legendarisch is :P

zal wel meevallen ;) die 120 kilo quater smith squat kan ik wel hebben :D

sorry bro...grote praat staat je niet ;)

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

btw wel mn karma uitgezet ;)

Ach die kwark toch.. we lachen erom :)
:jk:

Oooh stelletje relnichten bij elkaar haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven