XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dizzz izzz internet baby

Omg die Squats... Dat meen je toch niet? :roflol:
Ik hoop dat je ze nu wat dieper pakt.. Seriously.. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.604
Blijkt maar weer dat jullie helemaal geen trainingen volgen. Interesseert mij ook geen **** wat jullie roepen, de meeste spammers hier hebben vooral babbels.

Zoals de rest wel weet squat ik nu (een half jaar later dan dat filmpje) zoals het hoort. Maar kennerlijk volgen jullie mijn log niet anders had je dat geweten.

Ik vind een lolletje in mijn log prima, maar degenen die de inhoudelijke delen van dit log niet volgen, verzoek ik bij deze alsjeblieft op te zouten, want ik heb hier geen tijd voor.

Ik sta al geruime tijd onder begeleiding van een oud pl champ, en dat werkt prima. Ik ben serieus met mijn sport bezig wat ik van veel andere gasten niet kan zeggen.

Nogmaals, lolletje prima. Maar hou het daarbij. Lopen zieken doe je maar lekker in je eigen log. Ik geloof dat dit nu de tweede keer is dat ik dit roep.

Veel plezier nog :roflol:

Laatst bewerkt:
Blijkt maar weer dat jullie helemaal geen trainingen volgen. Interesseert mij ook geen **** wat jullie roepen, de meeste spammers hier hebben vooral babbels.
Zoals de rest wel weet squat ik nu (een half jaar later dan dat filmpje) zoals het hoort. Maar kennerlijk volgen jullie mijn log niet anders had je dat geweten.

Ik vind een lolletje in mijn log prima, maar degenen die de inhoudelijke delen van dit log niet volgen, verzoek ik bij deze alsjeblieft op te zouten, want ik heb hier geen tijd voor.

Ik sta al geruime tijd onder begeleiding van een oud pl champ, en dat werkt prima. Ik ben serieus met mijn sport bezig wat ik van veel andere gasten niet kan zeggen.

Nogmaals, lolletje prima. Maar hou het daarbij. Lopen zieken doe je maar lekker in je eigen log. Ik geloof dat dit nu de tweede keer is dat ik dit roep.

HAP HAP HAP.
God o god wat laat je jezelf weer op de kast jagen...:p

de helft van de mensen die hier in je log lopen spammen hebben zelf nog nooit een 20kg dumbbell aangeraakt dus die moeten sowieso hun bek houden, gewoon goed bezig ben je kwark en er zijn niet veel mensen die dedication tonen.

Die peuken gewoon laten staan maat, houd jezelf maar voor dat dat je een ziekenhuisbezoekje scheelt als je er van af blijft.
Operatie is het niet waard toch?

Wat laat je je weer lekker op de kast jagen kwark :). it's :jk: ik ben hartstikke trots dat een man van jou leeftijd nog zulke trainingen eruitperst.

Hoe ging het pompen van de biceps gister kwarkie heb je nog iemand aan de haak geslagen of is dat de reden dat je zo chago bent :D

de helft van de mensen die hier in je log lopen spammen hebben zelf nog nooit een 20kg dumbbell aangeraakt dus die moeten sowieso hun bek houden, gewoon goed bezig ben je kwark en er zijn niet veel mensen die dedication tonen.

Die peuken gewoon laten staan maat, houd jezelf maar voor dat dat je een ziekenhuisbezoekje scheelt als je er van af blijft.
Operatie is het niet waard toch?

Om even terug te komen op jouw, ik weet niet op wie je doelt. Maar wij zitten hier gewoon te grappen en we kennen kwarkie goed. Je bent zelf ook nog een ecto dus ik zou maar niet teveel zeggen.

@ He kwarkie, hoe ist gegaan vannacht? Niemand aan de haak geslagen?:o

Om even terug te komen op jouw, ik weet niet op wie je doelt. Maar wij zitten hier gewoon te grappen en we kennen kwarkie goed. Je bent zelf ook nog een ecto dus ik zou maar niet teveel zeggen.

@ He kwarkie, hoe ist gegaan vannacht? Niemand aan de haak geslagen?:o

haha, met wie vergelijk je mij dan om te zeggen dat ik een ecto ben?
Waar baseer jij je uitspraken op? :p

ps: als je je aangesproken voelt mag je het ook gewoon zeggen.

???
Vraag me af of je dit wel mag verwachten in dit... topic. ;)

haha, met wie vergelijk je mij dan om te zeggen dat ik een ecto ben?
Waar baseer jij je uitspraken op? :p

ps: als je je aangesproken voelt mag je het ook gewoon zeggen.

Ik zeg ik weet niet op wie je doelt, beunhaas. En ik basseer dat op je trainingen.:D
Maarja laten we het topic maar niet meer verder vervuilen aangezien kwarkie geen gegrap meer hier wil.

en zo is het kwark, als ik jou was zou ik heel het spamgebeuren in je log afschaffen, want je hebt er niks aan.
is toch allemaal onzin, hier heb je het Allerlei forum voor.

en zo is het kwark, als ik jou was zou ik heel het spamgebeuren in je log afschaffen, want je hebt er niks aan.
is toch allemaal onzin, hier heb je het Allerlei forum voor.

Alsof hij het zelf niet gezellig vind.
Maarre ik vind het genoeg geweest ik stop met spammen ;)

vind hij misschien wel maar hij geeft zelf aan serieus ervoor te gaan, en dat jullie zijn trainingen zouden volgen wat dus niet blijkt.

en waar zal dat door komen? door al die pagina's spam. dan komen mensen hier niet meer voor de trainingen maar om te spammen.

vind hij misschien wel maar hij geeft zelf aan serieus ervoor te gaan, en dat jullie zijn trainingen zouden volgen wat dus niet blijkt.

en waar zal dat door komen? door al die pagina's spam. dan komen mensen hier niet meer voor de trainingen maar om te spammen.

Wij volgen wel zijn trainingen, en ik weet ook precies dat hij nu wel normaal squat.
We halen gewoon dat oude filmpje op om hem te sarre. Als je niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon niets.

Wij volgen wel zijn trainingen, en ik weet ook precies dat hij nu wel normaal squat.
We halen gewoon dat oude filmpje op om hem te sarre. Als je niet weet waar je over praat, zeg dan gewoon niets.

ik baseer mijn reply uit zijn reactie, dus jij weet niet waar je over praat.
heb ook al terug gelezen om te kijken waar het over ging, en ja dat wist ik al.

maar ik heb het over het gene wat kwark net zegt, weet ik dan niet waar ik over praat?

ik baseer mijn reply uit zijn reactie, dus jij weet niet waar je over praat.
heb ook al terug gelezen om te kijken waar het over ging, en ja dat wist ik al.

maar ik heb het over het gene wat kwark net zegt, weet ik dan niet waar ik over praat?

Nee, dat weet je niet.
Je praat hem dan gewoon na...
En hij zegt dit omdat hij wellicht geirriteerd was, hijw eet heus wel dat ik/wij? weten dat hij er nu wel vol voor gaat en de oefeningen normaal doet.

hahaha gezellig hier. Kan ook niet anders met zoveel spammers, moet een keer uit de hand lopen.

:popcorn:

Ik denk dat er niks anders voor je opzit :D

Hey Kwark, begin gewoon een nieuw log en alles inhoudelijk. Ik probeer ook weleens een training te vinden in je log maar kan het nooit vinden en heb geen zin 5 paginas terug te lezen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven