AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zegt niets, ik ging met collega van me trainen die ook aan de anaboluhh zitt!!111one!1one..
en ik was op merendeel van de oefeningen sterker of even sterk;)

ja, een oom van een maat van mij ging ook trainen. en begon al gelijk aan de anabolen.
zegt ie zo: ik heb een spuitje laten zetten, da werkt wel.

maar wel beginnend bb'er (1e of 2e week trainen)
 
zegt niets, ik ging met collega van me trainen die ook aan de anaboluhh zitt!!111one!1one..
en ik was op merendeel van de oefeningen sterker of even sterk;)

Sjah, op AAS moet je nog meer (en beter) vreten dan zonder, en dat terwijl bij veel gasten het vreten al niet in orde was...

Ja, dan schiet het ook niet op nee... ;)

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

ja, een oom van een maat van mij ging ook trainen. en begon al gelijk aan de anabolen.
zegt ie zo: ik heb een spuitje laten zetten, da werkt wel.

maar wel beginnend bb'er (1e of 2e week trainen)

Dat is wel het domste wat iemand kan doen...

Als je aan de AAS wil, moet daarvóór je vreten en training routine op en top zijn, anders kan je het net zo goed door de plee spoelen...
 
Sjah, op AAS moet je nog meer (en beter) vreten dan zonder, en dat terwijl bij veel gasten het vreten al niet in orde was...

Ja, dan schiet het ook niet op nee... ;)

die gozert eet ook goed, traint ook goed.. traint al 3 jaar ofzo.
Maar hij is van nature een ecto, en een beste ecto ook.
 
Sjah, op AAS moet je nog meer (en beter) vreten dan zonder, en dat terwijl bij veel gasten het vreten al niet in orde was...

Ja, dan schiet het ook niet op nee... ;)

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------



Dat is wel het domste wat iemand kan doen...

Als je aan de AAS wil, moet daarvóór je vreten en training routine op en top zijn, anders kan je het net zo goed door de plee spoelen...

hij had wel een voedingsschema ook, maarjah dan nog. beter eerst kennismaken met wat goede oefeningen. wat hij probably niet zal hebben gedaan.

en hij at veel rauwe eieren. mij niet gezien ben er doodziek van geworden.
 
die gozert eet ook goed, traint ook goed.. traint al 3 jaar ofzo.
Maar hij is van nature een ecto, en een beste ecto ook.

Sja, sommige appeltjes zullen nooit een peertje worden eh?
 
Achja,

tis ook maar net waar je zelf tevreden mee bent.
 
hij had wel een voedingsschema ook, maarjah dan nog. beter eerst kennismaken met wat goede oefeningen. wat hij probably niet zal hebben gedaan.

en hij at veel rauwe eieren. mij niet gezien ben er doodziek van geworden.

Iemand die net begint weet jack shit van deze materie. Je kan er dus nooit benefit uithalen, je verkloot jezelf er alleen maar mee als je het geduld niet kan opbrengen er eerst serieus mee aan de slag te gaan - maja, dat is mijn mening.

Ik overweeg ook te kuren, maar wacht er bewust mee, totdat ik bepaalde doelstellingen heb bereikt. Dat zou die luiwammes ook moeten doen!

met een rauw ei is niks mis, ik knikker er altijd 1 extra door mijn shakie...
 
echt?OMFG dat wist ik totaal niet.

ik dacht dat hij een ecto was ofzo.

vriend, hij drinkt 0.6l melk per dag, dan kun je iemand al gauw geen ecto meer noemen.
eerder een huge freak.
 
wow nice bashing van 2,5 pagina ! :)
 
ach jah... je hebt het of je hebt het niet eh? ;)



:roflol:

BTW... Strakkies lekker poten training, ik verwacht er veel van duzze....
 
Ben benieuwd naar je poten training. Mijne zit er al op :)
 
Hij is van de trap gevallen :D
 
ja, een oom van een maat van mij ging ook trainen. en begon al gelijk aan de anabolen.
zegt ie zo: ik heb een spuitje laten zetten, da werkt wel.

maar wel beginnend bb'er (1e of 2e week trainen)


Ken ook zo iemand. Nog nooit getrained en meteen een kuur zetten.
Mensen zonder geduld dus. Is erg dom , heb het hem ook 5x gezegd maargoed niet willen luisteren... En dan natuurlijk tegen niemand zeggen dat je spuit :rolleyes:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven