MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
ik gebruik geen creatine.

ik vind ALLES dat geen PUUR voedingssupplement is (en dan bedoel ik een puur voedingssupplement, waarvan whey eigelijk de enige is)voor pussies, TENZIJ je op een natuurlijke limiet zit, of echt al jaren en jaren keihard traint, jezelf echt kapot vreet etc.

creatine is ook een hulpmiddel, maar natuurlijk 1000x onschuldiger.

Wat een flauwekul. Creatine is helemaal niet "onschuldig" verkeerd gebruik of te lang gebruik kost je je nieren, maar ja, nu we toch aan het baggitaliseren zijn: op straat lopen ook.

pffff, kerel. Lees je es goed in man. Cut the crap.
 
ik gebruik geen creatine.

ik vind ALLES dat geen PUUR voedingssupplement is (en dan bedoel ik een puur voedingssupplement, waarvan whey eigelijk de enige is)voor pussies, TENZIJ je op een natuurlijke limiet zit, of echt al jaren en jaren keihard traint, jezelf echt kapot vreet etc.

creatine is ook een hulpmiddel, maar natuurlijk 1000x onschuldiger.

hoezo vindt je creatine voor pussies dan? het zit ook in rood vlees, dus eigenlijk is het ook een puur voeddingssupplement;)
want als je genoeg biefstuk eet krijg je ook veel creatine binnen.
 
hoezo vindt je creatine voor pussies dan? het zit ook in rood vlees, dus eigenlijk is het ook een puur voeddingssupplement;)
want als je genoeg biefstuk eet krijg je ook veel creatine binnen.

Omdat deze jongeman geen verstand van zaken heeft, maar wel probeert slim te doen.:thumb: Ik heb hem vaak genoeg een hand boven het hoofd gehouden, nu is het gewoon klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
 
hoezo vindt je creatine voor pussies dan? het zit ook in rood vlees, dus eigenlijk is het ook een puur voeddingssupplement;)
want als je genoeg biefstuk eet krijg je ook veel creatine binnen.

+ een berg

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

kiek em goan.

De groete uit eindhoven, k*t!
 
Dit gaat hier nog uit de hand lopen :D

Toch bespeur ik een klein beetje jaloezie bij critmonster als ik eerlijk moet zijn.
 
kijk, daar versta je me verkeerd.

ik zeg dat creatine onschuldiger is dan anabolen.
je zegt zelf dat creatine je nieren kunnen vernken.
we weten allebei dat creatine, in vergelijken met anabolen, niets voorstelt.

als je, rekening houdend met dat je natural nog perfect kan groeien, onnodige gezondheidsrisico's wil lopen omdat je de disipline niet hebt om natural te trainen, vind ik het woord 'pussy' niet verkeerd gebruikt.

ieder zijn mening natuurlijk, je blijft nog steeds de beste forum vriend die ik heb;)
 
ik gebruik geen creatine.

ik vind ALLES dat geen PUUR voedingssupplement is (en dan bedoel ik een puur voedingssupplement, waarvan whey eigelijk de enige is)voor pussies, TENZIJ je op een natuurlijke limiet zit, of echt al jaren en jaren keihard traint, jezelf echt kapot vreet etc.

creatine is ook een hulpmiddel, maar natuurlijk 1000x onschuldiger.
OMG ik denk dat jij beter eens wat minder onzin hier op dbb kunt gaan spuien.
 
Dit gaat hier nog uit de hand lopen :D

Toch bespeur ik een klein beetje jaloezie bij critmonster als ik eerlijk moet zijn.

rofl?:D

ik ben 18. hoe moet ik mij met een volwassen man gaan vergelijken, die langer traint dan mij en veel meer ervaring heeft?

beetje naief om dat als jaloezie te omschrijven he?;)
 
heehhe lachen hier iedereen staat al met zijn mening klaar zonder te vragen wat ga je precies en waarom denk je dat je er klaar voor bent?

Kindergarten gehalte is weer erg hoog hier.
 
kijk, daar versta je me verkeerd.

ik zeg dat creatine onschuldiger is dan anabolen.
je zegt zelf dat creatine je nieren kunnen vernken.
we weten allebei dat creatine, in vergelijken met anabolen, niets voorstelt.

als je, rekening houdend met dat je natural nog perfect kan groeien, onnodige gezondheidsrisico's wil lopen omdat je de disipline niet hebt om natural te trainen, vind ik het woord 'pussy' niet verkeerd gebruikt.

ieder zijn mening natuurlijk, je blijft nog steeds de beste forum vriend die ik heb;)

:kiss: luv you too kerel...

maar jemig man, ik krijg het niet voorelkaar je wat duidelijk te maken eh? Maakt niet uit gap...
 
heehhe lachen hier iedereen staat al met zijn mening klaar zonder te vragen wat ga je precies en waarom denk je dat je er klaar voor bent?

Kindergarten gehalte is weer erg hoog hier.

het woord 'kuren' slaat wel zoiezo op anabolen natuurlijk.

maar inderdaad, kwark, je mag wel eens zeggen wat je wilt nemen.
als je het grote gezondheidsrisico wilt nemen, moet je tenminste goed informatie vragen aan mensen die er echt veel van kennen.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

:kiss: luv you too kerel...

maar jemig man, ik krijg het niet voorelkaar je wat duidelijk te maken eh? Maakt niet uit gap...

keep trying?

ik zeg gewoon mijn mening joh;)

en ik probeer je te waarschuwen dat er gezondheidsrisico's verbonden zijn aan anabolen.
 
rofl?:D

ik ben 18. hoe moet ik mij met een volwassen man gaan vergelijken, die langer traint dan mij en veel meer ervaring heeft?

beetje naief om dat als jaloezie te omschrijven he?;)

Ja maar het is niet nodig om hem pussy te gaan noemen omdat hij wil kuren.
Let gewoon op jezelf en boek zelf resultaat. Als kwark dit haalt met een kuur waarom zou hij pussy zijn?
 
kijk, daar versta je me verkeerd.

ik zeg dat creatine onschuldiger is dan anabolen.
je zegt zelf dat creatine je nieren kunnen vernken.
we weten allebei dat creatine, in vergelijken met anabolen, niets voorstelt.

als je, rekening houdend met dat je natural nog perfect kan groeien, onnodige gezondheidsrisico's wil lopen omdat je de disipline niet hebt om natural te trainen, vind ik het woord 'pussy' niet verkeerd gebruikt.

ieder zijn mening natuurlijk, je blijft nog steeds de beste forum vriend die ik heb;)


Dit zegt toch genoeg?
 
Ja maar het is niet nodig om hem pussy te gaan noemen omdat hij wil kuren.
Let gewoon op jezelf en boek zelf resultaat. Als kwark dit haalt met een kuur waarom zou hij pussy zijn?

omdat ik en kwark gans de tijd lopen te zeveren tegen elkaar, en ik het ook totaal niet meen?...

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Dit zegt toch genoeg?

?

dat heet vriendelijk zijn.
 
omdat ik en kwark gans de tijd lopen te zeveren tegen elkaar, en ik het ook totaal niet meen?...

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------



?

dat heet vriendelijk zijn.

misschien is het verstandig om even niks meer te posten in dit log, slecht een suggestie. wat je er mee doet, is up to you :)
 
omdat ik en kwark gans de tijd lopen te zeveren tegen elkaar, en ik het ook totaal niet meen?...

Dus de hulp die je geeft en krijgt van elkaar menen jullie ook niet?
Wat zit je dan tijd te verspillen hier ? In mijn ogen is dit forum bedoelt om serieus te zijn met de sport en niet de hele tijd lopen naaien met discussies beginnen.

Die opmerking van jou heeft al voor een 2 pagina grote discussie geleid.
 
omdat ik en kwark gans de tijd lopen te zeveren tegen elkaar, en ik het ook totaal niet meen?...

---------- Toegevoegd om 19:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------



?

dat heet vriendelijk zijn.

Crit, wil je met me trouwen ?





:roflol: whahaha
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven