XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
begint me een beetje te ergeren hoor.

ik probeer gewoon goed advies te geven, als dat niet op prijs gesteld wordt blijf ik wel weg
 
Dus de hulp die je geeft en krijgt van elkaar menen jullie ook niet?
Wat zit je dan tijd te verspillen hier ? In mijn ogen is dit forum bedoelt om serieus te zijn met de sport en niet de hele tijd lopen naaien met discussies beginnen.

Die opmerking van jou heeft al voor een 2 pagina grote discussie geleid.

en een lege zak doritos, 1 gehaktbal, 1 shake en strakkies als het zo doorgaat een biertje :D
 
begint me een beetje te ergeren hoor.

ik probeer gewoon goed advies te geven, als dat niet op prijs gesteld wordt blijf ik wel weg

je bent niet in de positie om advies te geven.
 
:)kwark for the win !! hehehehe
 
dudes, ik maakte een grapje over de creatine xD

Je was de roflol vergeten, dan weten we dat het een grappie is :D

---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Gaat wel snel hoor Kwark :D

:hahaha: OOOPS... ik val door de mand.....








(ik weet het ik ben een sletje)

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

:)kwark for the win !! hehehehe

Jups :P Ik rust niet eerder tot ik guns heb zo groot als me harsus, een buik heb die je echt als wasbordje kunt gebruiken, poten als pilaren, lats waar een vliegtuig een puntje aan kan zuigen, pecs als voetballen en klapkuiten :D
 
Weet je al wat je gaat nemen kwark en hoe lang?
 
Ik heb de hele discussie niet gevolgd maar wil je binnenkort een kuur nemen?
Wacht je daarmee totdat je schouder probleem opgelost is of wil je binnenkort aan de juice gaan?
 
discussie valt te verwachten - gebeurt altijd als iemand een switch maakt.

jij maakt een keuze, klaar - en nu gewoon knallen met je flikker. kben wel benieuwd wat t gaat worden kwark - basis kuurtje 500 test e per week? of wat is je plan?

succes kerel!

edit:
veel plezier met je date!
 
Ik wist niet dat je kwark kon injecteren hmmm..
*heb niet alles gelezen* Beter ga je dan ook een foto log maken per week of per dag, einde van je kuur zou dat echt gruwelijk zijn.
 
Kwark wordt een beest!!

Maak een log idd. Met foto;s.

Overigens, je wordt wel uitgeschreven bij de 30pound challenge he ''gap'' :D
 
Weet je al wat je gaat nemen kwark en hoe lang?

Ben er nog niet helemaal uit, maar verschillende mensen adviseren mij test / deca en diana. Ik moet nog ff kijken hoe of wat. Volgende maand duurt nog even.

Ik heb de hele discussie niet gevolgd maar wil je binnenkort een kuur nemen?
Wacht je daarmee totdat je schouder probleem opgelost is of wil je binnenkort aan de juice gaan?

Yo Mac, nee, ik ga niet wachten, de toestand met mijn schouder verbetert wel, maar over gaat het nooit. het enige wat ik kan doen is er rekening mee houden in de trainingen, goeie warmups, aangepaste rep range etc.

discussie valt te verwachten - gebeurt altijd als iemand een switch maakt.

jij maakt een keuze, klaar - en nu gewoon knallen met je flikker. kben wel benieuwd wat t gaat worden kwark - basis kuurtje 500 test e per week? of wat is je plan?

succes kerel!

edit:
veel plezier met je date!

Een definitief plan is er nog niet, ik heb nog niet alle data bijelkaar, wordt gepost zodra de definitieve strategie bekend is. Wordt iig op basis van test ja, alleen de add on's zijn nog niet helemaal duidelijk. ik kom er op terug.

En geknalt wordt er - en hoe!!!

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Ik wist niet dat je kwark kon injecteren hmmm..
*heb niet alles gelezen* Beter ga je dan ook een foto log maken per week of per dag, einde van je kuur zou dat echt gruwelijk zijn.

Dat komt goed, alles wordt tot in de puntjes gedocumenteerd ;)
hehe, en de foto's ook ja haha Dat gaat er gruwelijk uitzien dat weet ik nu wel...

Kwark wordt een beest!!

Maak een log idd. Met foto;s.

Overigens, je wordt wel uitgeschreven bij de 30pound challenge he ''gap'' :D

:roflol: heh, dat is k*t... geen deelnemer meer...
 
Kwa eten zit het wel goed heb ik net op msn gemerkt!:D


:thumb:
 
hehehe, jah dat zal wel moeten eh? Eten is nog het beste anabool wat er is :thumbs:
 
test/diana/deca is heftig als eerste heb ik ook gepakt maar je maakt er zeer brute gains mee.
In principe kan test-e ook op 500 week 1-12 maar gelijk goed doen kan ook he :)
 
test/diana/deca is heftig als eerste heb ik ook gepakt maar je maakt er zeer brute gains mee.
In principe kan test-e ook op 500 week 1-12 maar gelijk goed doen kan ook he :)

hoeveel kilo heb je vast gehouden bij die eerste kuur?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven