MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ga werken ofzo!
 
Ja ga werken, luie donder! Ik heb lekker vakantie.:D
 
Night Boat

Standing on the edge of a quay no lights flashing on the water for me
Fog in my mind darkens my eyes silently streaming for a distant sound
Ripple river yellows rising for a breath of breeding and drowns
Stillness overcomes me in the night listen to the rising water moan

I'm waiting, waiting for the night boat woo I'm waiting
Waiting for the night boat

Shadows all through me shudder away echo me echo me (echo me)
Am I alone or is the river alive cause it echos me, echos me, echos me

I'm waiting, waiting for the night boat woo I'm waiting
Waiting for the night boat

Waiting (waiting) waiting for the night boat woo I'm waiting (waiting)
Waiting for the night boat waiting for the night boat woo I'm waiting
Waiting for the night boat I'm wating for the night boat
 
Donderdag - Kwark is boos training

w uppie

Side en Front raises met 5 kg tot fail

schouders

db shoulder press

10x12
10x16
10x18
10x20
10x24
10x26 > pr!

Side raises

10x14
10x18
10x20
6x22 > pr!

Upright row

10x45
10x54
6x64

Front raises

10x16
10x18
10x20
8x22

biceps

conc. Curl

2x10x14

db curl superset 3 sets:

5x14
5x12
5x10
5x8
5x6

monster pomp!

Db curl

14s tot fail
16s tot fail

triceps

triceps push down

20x45
10x54
10x64
8x73 > vpr

seated dip

15x50
10x64
10x73

triceps extension (rope)

15x27
10x36
8x45 > vpr?

Conclusie

Zo hoort het kwarkie! Alleen weer nekken tijdens de training... Snap er geen k*t van
 
die front raise's moeten veel hoger jongen, als je side's al 22 zijn :p

verder nette training, jammer van dat nekken
 
netjes man. je presses gaan vooruit zo te zien. alleen waarom ga je in godsnaam tot failure bij je warming up met 5 kilo dbs? beetje bloed erin is voldoende man.

ik heb nooit genekt, maar wel erg veel misselijkheid gehad en dat kwam door hoeveelheid Pre-W - misschien daar even in minderen.

verder een eigenwijs lange kwark training - 10 oefeningen ofzo :P maargoed je had wat agressie in je lijf heh ;)
 
doe eens ff normaal side raises met 22 kg geloof je hetzelf, strict doen Kwark die oefening.

Weet je zeker dat het geen heupsideraises waren....hehehehe
Front raises mag je wel best een beetje cheaten ,,,

netjes gewerkt gozer.
 
Lekker getraint.
Hou toch eens op met over je nek gaan.;)
 
Tot 18 kilo zijn de raises strict daarna cheat ik een beetje. Gewoon lekkah moest echt mijn agressie kwijt
 
voor iemand die schoudersproblemen hebt
zeer goed getraind
tja en over dat cheaten
dat doen we allemaal wel een beetje - ik ook hoor
ref: zie paljas log
 
Vandaar dat ik mij ook al in het gesprek mengde over de nut en de onzin van cheaten bij schouder oefeningen.

Mijn schouder problemen manifesteren zich vooral bij push gerelateerde oefeningen.
 
Mooie training man, alleen side raises met 22 kg???;):p
 
Echt zieke side raises, bijna net zo zwaar als je presses.
Verder veel oefeningen, alleen zit deze training vol met kleine spiergroepen. Gelukkig maakt het volume op de press dat weer goed. ;)
 
Mooie training man, alleen side raises met 22 kg???;):p

Jup, je leest het goed! :D

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

netjes man. je presses gaan vooruit zo te zien. alleen waarom ga je in godsnaam tot failure bij je warming up met 5 kilo dbs? beetje bloed erin is voldoende man.

ik heb nooit genekt, maar wel erg veel misselijkheid gehad en dat kwam door hoeveelheid Pre-W - misschien daar even in minderen.

verder een eigenwijs lange kwark training - 10 oefeningen ofzo :P maargoed je had wat agressie in je lijf heh ;)

Nou, da's heel simpel. Als ik mijn schouders goed warm train, presteer ik beter op de presses, wat toch altijd wel ristante boel blijft bij me eh?

Ik gaf je gelijk als mijn schouder gewrichten volkomen gezond waren, maar dit is bittere noodzaak!

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

die front raise's moeten veel hoger jongen, als je side's al 22 zijn :p

verder nette training, jammer van dat nekken

Ik ben er idd ook erg ontevreden over :p

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ben je over je nek gegaan ? :o
Lekker training Baas.

Jup, zwaar klote maja... Thnx weer :D
 
Nou, da's heel simpel. Als ik mijn schouders goed warm train, presteer ik beter op de presses, wat toch altijd wel ristante boel blijft bij me eh?

Ik gaf je gelijk als mijn schouder gewrichten volkomen gezond waren, maar dit is bittere noodzaak!

hmm...oke ik kan mij daar alsnog niet in vinden, maar als het voor jou werkt, moet je het zeker doen kwark!

even over die side raises, ik ben er ook erg sterk in, heb ze al is met 24s gedaan en volgens mij zelfs is met 26s...maar het komt je zijkant schouder niet tengoede, omdat je (mijn ervaring:P) je traps echt hard gaat gebruiken. daarnaast is het moeilijk om zulke dumbbells oop zo'n precieze beweging te controleren.

mijn oplossing is de switch naar arm voor arm. dus dumbbell in de ene hand langs je lichaam (in rust) en met de andere (terwijl je licht naar die kant hangt) de side raises maken - zo heb je minder momentum en minder "slingergevaar". daarna de andere arm logischerwijs.

nu blijf ik op 20kgs steken en heb ik een veeeel betere aanspanning van m'n side delts.
 
doe eens ff normaal side raises met 22 kg geloof je hetzelf, strict doen Kwark die oefening.

Weet je zeker dat het geen heupsideraises waren....hehehehe
Front raises mag je wel best een beetje cheaten ,,,

netjes gewerkt gozer.

Tot de 18 kg doe ik ze strict daarboven niet, pak ik ook een beetje traps mee eh? Vind ut wel goed zo, ach en zo achterlijk cheaten doe ik nou ook weer niet. Ik heb gewoon erg op die schouders lopen focussen al die tijd, want een schouder it de kom wil ik nooit meer meemaken....

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

hmm...oke ik kan mij daar alsnog niet in vinden, maar als het voor jou werkt, moet je het zeker doen kwark!

even over die side raises, ik ben er ook erg sterk in, heb ze al is met 24s gedaan en volgens mij zelfs is met 26s...maar het komt je zijkant schouder niet tengoede, omdat je (mijn ervaring:P) je traps echt hard gaat gebruiken. daarnaast is het moeilijk om zulke dumbbells oop zo'n precieze beweging te controleren.

mijn oplossing is de switch naar arm voor arm. dus dumbbell in de ene hand langs je lichaam (in rust) en met de andere (terwijl je licht naar die kant hangt) de side raises maken - zo heb je minder momentum en minder "slingergevaar". daarna de andere arm logischerwijs.

nu blijf ik op 20kgs steken en heb ik een veeeel betere aanspanning van m'n side delts.

Sja, dit werkt voor mij prima. Ik weet zeker dat ik dan veel minder last heb, ook na de training.
Ik ga um volgende keer ff op jouw manier doen. Ik hang idd ook enigzins voorover.

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Echt zieke side raises, bijna net zo zwaar als je presses.
Verder veel oefeningen, alleen zit deze training vol met kleine spiergroepen. Gelukkig maakt het volume op de press dat weer goed. ;)

Thnx Mac

Ik wilde het perse ff op deze manier vandaag. Ben al een week niet meer trainen geweest, morgen ga ik benen doen, zaterdag borst, heb ik in 3en toch full body gedaan, vandaar ;)
 

Sja, dit werkt voor mij prima. Ik weet zeker dat ik dan veel minder last heb, ook na de training.
Ik ga um volgende keer ff op jouw manier doen. Ik hang idd ook enigzins voorover.

kwarkie...ik zei niet voorover leunen (juist niet man) - dat is fout, dan creeer je momentum door te gaan slingeren. ik leun licht naar de arm die raises gaat doen -> dan kun je niet steeds tegen je lijf aan slingeren = betere controle = is betere bewegingsuitslag = sjaak's schouders ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven