AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hahaha met de quads zit het wel snor alleen die ecto kuitjes van mij eh?

Laat maar eens zien die quads Kwark, op dat squat filmpje van veel te lang geleden zagen ze er erg smalletjes uit. Mijn kuiten is ook 3x niets. Misschien zijn er wel geen mensen met fetish voor kuiten, maar het ziet er toch bijzonder zielig uit hoor, zo'n tank op sateprikkers :P.
 
nette boostraining
 
ik wil filmpie zien van die sides :)

lekker training :)
 
Laat maar eens zien die quads Kwark, op dat squat filmpje van veel te lang geleden zagen ze er erg smalletjes uit. Mijn kuiten is ook 3x niets. Misschien zijn er wel geen mensen met fetish voor kuiten, maar het ziet er toch bijzonder zielig uit hoor, zo'n tank op sateprikkers :P.

hahaha, ja dat dan weer wel eh... Misschien dat het kuurtje daar een ietsie pietsie verandering in brengt. En ik heb al in verhouding tamelijk lange benen...ook al niet gunstig.

nette boostraining

Thnx Herkuul :thumbs:

ik wil filmpie zien van die sides :)

lekker training :)

Sja, wie onderhand niet... op deze manier kan ik er onderhand een video dagboek van maken hehehe. Ik kiek wel eemn.
Eerst es kijken of er een nieuw squat filmpje te bakken valt. Maja, het zal wel uitgestorven zijn vandaag, zoals altijd op vrijdag.
 
kwark goed plan!

moet je echt doen bro dat squatfilmpje even een dubbele check voor techniek. Zeker belangrijk als je straks aan de kuur gaat.
 
hahaha, ja dat dan weer wel eh... Misschien dat het kuurtje daar een ietsie pietsie verandering in brengt. En ik heb al in verhouding tamelijk lange benen...ook al niet gunstig.



Thnx Herkuul :thumbs:



Sja, wie onderhand niet... op deze manier kan ik er onderhand een video dagboek van maken hehehe. Ik kiek wel eemn.
Eerst es kijken of er een nieuw squat filmpje te bakken valt. Maja, het zal wel uitgestorven zijn vandaag, zoals altijd op vrijdag.

lekker toch de hele gym voor je alleen :), ik vind dat grandioos lekker trainen
 
@ Sjaakmans: dat was ook precies de bedoeling gap. Er komt er ook nog 1 van schouders (op veler verzoek) en het word tijd voor verse foto's, want kwarkie gaat ff zorgen voor een hoop oeeeeeee's en aaaaaaaaaahhhhh's als ie strakkies klaar is met kuren, jeweetzelluf
 
lekker toch de hele gym voor je alleen :), ik vind dat grandioos lekker trainen

nou, kep toch liever train matties om me heen, is ook handig als ik ff een spotter nodig heb. Boven de 110 kilo ga ik niet zonder spot squatten.
 
nou, kep toch liever train matties om me heen, is ook handig als ik ff een spotter nodig heb. Boven de 110 kilo ga ik niet zonder spot squatten.

ja maar daar heb je toch van die gasten rond lopen die daar betaald voor krijgen?! :D
 
ja maar daar heb je toch van die gasten rond lopen die daar betaald voor krijgen?! :D

Dat zijn dombo's. En vaak nog a-rielekst ook. Nee, me gappies in het krachthonk heb ik veel meer mee ;)
 
Dat zijn dombo's. En vaak nog a-rielekst ook. Nee, me gappies in het krachthonk heb ik veel meer mee ;)

moet je slim zijn om te kunnen spotten?! geef ze gewoon uitleg, want je hebt ze er bij zitten die al beginnen te helpen als het nog prima gaat :rolleyes:. en ik probeer altijd een gesprek te starten over koetjes en Calfjes ;)

bij mij in de sportschool heb ik niet echt maatjes waarmee ik mee ga trainen, want de meeste lullen je oren eraf, en dan niet op de goede manier :rolleyes:
 
KWARK'S THANK GOD IT'S FRIDAY TRAINING

POTEN (nee, geen homo's pino, poten!!)

Warmpie up

Wa's da? Kep al een k*t eind gelopen, ben warm zat, k*t!

Squat

10x75
10x105
10x105
5x115
5x125 > PR Squat (nieuwe sT eh?) Laatste rep was below par, rest full.

Leg Press

10x100
10x120
10x141
10x153 > VPR

Leg Extension

10x73
10x93
10x113 > Full stack, VPR

Toe Press (op de leg press)

3x10x100

Plus:

Tyfus enden gelopen omdat ik nu alles met OV moet doen, met een shitload aan zooi + boodscappen pfff...

Straks:

Nog beetje buik doen op me kamertje.

Conclusie:

Meesterlijk toch?
 
Geen 'kwark' quarters op de squat? ;)

Mooie PR hoor, zelf ga ik ook eens een keertje die 125 proberen maar dan mag ik al blij zijn als die me ook maar 1 keertje lukt :p
 
hahahahaha
 
kwarkie, wil je soms wat van mijn te dikke kuiten hebben? :eek:
Lekker getraind weer. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven