peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Ik juist niet.

Fijn weekend!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik juist niet.

jij ook skattie 
Top die squats kerel, maar de rest ook. Allemaal pr's.
Gebruik jij een belt of wraps bij de squat?

Dankje wel!

Ecto kuiten... hier nog 1.
Ik doe nu gemiddeld 30km per week hardlopen, en daarnaast nog 2x per week mijn kuiten trainen in de smithmachine en op de legpress... en het eerste adertje was gisteren zichtbaar![]()
Ecto kuiten... hier nog 1.
Ik doe nu gemiddeld 30km per week hardlopen, en daarnaast nog 2x per week mijn kuiten trainen in de smithmachine en op de legpress... en het eerste adertje was gisteren zichtbaar![]()

kwark! goede workout trouwens nog, met stevige PR op de SQ!
wanneer ga je nou starten met je kuur en ga je dat hier bijhouden of maak je nog een kuurlog aan?
ik ga volgende maand beginnen met de kuur en ik ga daarvoor een apart kuurlog openen. Ben nu net weer op kracht aan het knallen en ik blijf maar toenemen yeah buddy!!Thanks sjaak het gaat lekker iddik ga volgende maand beginnen met de kuur en ik ga daarvoor een apart kuurlog openen. Ben nu net weer op kracht aan het knallen en ik blijf maar toenemen yeah buddy!!
Kwark - no offence - maar misschien is het goed om voor je aanvangt met de kuur je trainingsschema en voeding even onder handen te nemen of in ieder geval even te ordenen en het met ons te delen. je wilt natuurlijk wel maximale gains uit je kuur halen!!!
jji gaat echt uit je vel springen haha