XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Top die squats kerel, maar de rest ook. Allemaal pr's.
Gebruik jij een belt of wraps bij de squat?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.184
Top die squats kerel, maar de rest ook. Allemaal pr's.
Gebruik jij een belt of wraps bij de squat?

Thnx Mac, het gaat inderdaad erg lekker, ik ben ook super gemotiveert, Al had ik voor aanvang van de training niet zo'n goed gevoel omdat ik best moe was al...

Ik gebruik idd een belt. ;)

Ecto kuiten... hier nog 1.

Ik doe nu gemiddeld 30km per week hardlopen, en daarnaast nog 2x per week mijn kuiten trainen in de smithmachine en op de legpress... en het eerste adertje was gisteren zichtbaar :D

• #3.187
Ecto kuiten... hier nog 1.

Ik doe nu gemiddeld 30km per week hardlopen, en daarnaast nog 2x per week mijn kuiten trainen in de smithmachine en op de legpress... en het eerste adertje was gisteren zichtbaar :D

Nou, dan ga ik um maar beginnen eh? DBB's Ecto Kuiten Brigade muahahaa

Gooi eens een meetlint om je lichaam heen. Begrijp sowieso niet dat bb-ers hier dat nooit of weinig doen. Weegschaal, spiegel, foto's, vetmeting en een meetlint om je lichaamsmaten op te meten zijn cruciaal om progressie bij te houden.

Ik heb het gedaan toen ik weer net begon en nu weer gedaan nu ik 1 jaartje weer train. Leuk om te zien welke progressie je dan hebt geboekt. Voor jou is dit een heel mooi moment voordat je aan een kuur begint. Kun je mooi gaan vergelijken.

Zou dan de volgende zaken in kaart brengen:
schouder
borst
taille
benen
kuiten
armen
onderarmen

Ben wel benieuwd naar je lichaam stats. ;)

Geloof je zelf dat hij daar de moeite voor neemt?:roflol:

tja wat kan ik van zeggen?! ben je al stiekem begonnen met de kuur ?:D

maare het roken???

en je kijkt teveel NKOTB, k*t!

Dat zie je toch ook tussen mijn lijstje staan, de spiegel. Begrijp gewoon niet de afkeer tegen deze methode die heel goed is. Je moet natuurlijk geen appels met peren vergelijken maar als je BF over een bepaalde periode gelijk is gebleven of zelfs nog lager en je omvang is overal toegenomen dan zie je precies welk lichaamsdeel de meeste progressie heeft geboekt. Dit gecombineerd met de weegschaal, spiegel en foto's zorgt ervoor dat je precies weet waar je meer aandacht in moet steken.

Je moet het altijd zelf weten maar ik vind het reuze handig.

• #3.195
De spiegel en weegschaal zijn voor mij meer dan voldoende maar mbt de kuur zal ik alles netjes documenteren ik ben echt benieuwd hoeveel ik ga overhouden na de kuur heheh

kwark! goede workout trouwens nog, met stevige PR op de SQ!

wanneer ga je nou starten met je kuur en ga je dat hier bijhouden of maak je nog een kuurlog aan?

• #3.197
kwark! goede workout trouwens nog, met stevige PR op de SQ!

wanneer ga je nou starten met je kuur en ga je dat hier bijhouden of maak je nog een kuurlog aan?

Thanks sjaak het gaat lekker idd :D ik ga volgende maand beginnen met de kuur en ik ga daarvoor een apart kuurlog openen. Ben nu net weer op kracht aan het knallen en ik blijf maar toenemen yeah buddy!!

Thanks sjaak het gaat lekker idd :D ik ga volgende maand beginnen met de kuur en ik ga daarvoor een apart kuurlog openen. Ben nu net weer op kracht aan het knallen en ik blijf maar toenemen yeah buddy!!

Kwark - no offence - maar misschien is het goed om voor je aanvangt met de kuur je trainingsschema en voeding even onder handen te nemen of in ieder geval even te ordenen en het met ons te delen. je wilt natuurlijk wel maximale gains uit je kuur halen!!!

jji gaat echt uit je vel springen haha

• #3.199
Kwark - no offence - maar misschien is het goed om voor je aanvangt met de kuur je trainingsschema en voeding even onder handen te nemen of in ieder geval even te ordenen en het met ons te delen. je wilt natuurlijk wel maximale gains uit je kuur halen!!!

jji gaat echt uit je vel springen haha

Dat ga ik zeker doen maat, ik moet sowieso nieuwe schema's maken. Komt goed!

Nette squats kerel!
Wanneer ga je ze weer eens filmen ben wel benieuwd naar je full squats!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven