AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.201
Zo. Net ffies de tittn gepakt ben net klaar. Ik ben eigenlijk nog een beetje stuk van gisteren pfff ik ga um strakkies ff posten.

• #3.203

Nou, nou, nou.... Nie hatuh Palleke! Misschien maandag een filmpje :D

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

ZATERDAG - VERGEET DE t**ten NIET TRAINING

Ik had tamelijk weinig energie vanmorgen, eb toch maar gegaan,e r toch een matige, korte titten training uitgeperst.

Banken

30x20
15x40
10x50
10x60
6x70
2x80
1x80 > Goh, elke week een repje meer, nice...

Schuin banken

10x50
10x60
3x70 > op, helemaal op :(

DB fly's

10x22
10x24
10x26
4x28 > pfff....

Veroeidheid slaat nu echt toe. Kwarkie naar huis,. Morgen nog ff beetje rug doen ofzo. Prettig weekend allemaal. Over en sluiten.

of apfelstrudel met warme vanillesaus :D

Nou, nou, nou.... Nie hatuh Palleke! Misschien maandag een filmpje :D
Het zal mij benieuwen... waarom misschien?

hahaha, ik zal eens kijken of Squat 2.0 erin zit vanavond.... :D
Nope. Normaal doe ik maandag poten ipv woensdag, dan zijn m'n andere buddy's er ook. Ik zal proberen bij de volgende "release" te documenteren hahaa
Als je niet TE irri doet, mag je relluh. En ja, de squatjes waren helemaal full... Ik had alleen me foon nie mee, anders had ik wel ff een filmpie willen maken
Thnx kerel!

Volgende week es kijken of ik een nieuw squat filmpje kan maken met wat meer gewicht op de barbell ;)

Zo vaak beloofd en steeds weer zit ik met spanning te wachten :sad:.

• #3.207
Het zal mij benieuwen... waarom misschien?

Zo vaak beloofd en steeds weer zit ik met spanning te wachten :sad:.

jahaaaa... Er mot wel volk zijn eh? Maandag is weer als vanouds: Dan zijn de PL'ers er ook weer, die willen vast wel ff me foon vasthouden :D
EDIT: say please..... hahaha

h**r
BIER
:fuu:

zo goed genoeg?

Kwark maandag een filmpje anders ben je dat beetje geloofwaardigheid wat je nog bezit ook kwijt op DBB:D

WTF?!

:roflol:

• #3.215
Kwark maandag een filmpje anders ben je dat beetje geloofwaardigheid wat je nog bezit ook kwijt op DBB:D

Hahaha, en daarom heb ik zoveel karma zeker? FAIL SJAAK!!

:roflol: Trappen we nie in eh? Maar goed, als je het vriendelijk vraagt, krijg jij je filmpje gap ;)

EDIT: w8 ff, ff de :whip: erover...

Hahaha, en daarom heb ik zoveel karma zeker? FAIL SJAAK!!

:roflol: Trappen we nie in eh? Maar goed, als je het vriendelijk vraagt, krijg jij je filmpje gap ;)

De enige reden waarom je karma hebt is omdat je aan het bedelen bent overal.....:roflol: Karmajunkie....

goed weekend chris.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven