- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 Kwarkzwetser!Nette squats kerel!
Wanneer ga je ze weer eens filmen ben wel benieuwd naar je full squats!

Wanneer nodig je me uit, sue? 
Het zal mij benieuwen... waarom misschien?Nou, nou, nou.... Nie hatuh Palleke! Misschien maandag een filmpje![]()
hahaha, ik zal eens kijken of Squat 2.0 erin zit vanavond....![]()
Nope. Normaal doe ik maandag poten ipv woensdag, dan zijn m'n andere buddy's er ook. Ik zal proberen bij de volgende "release" te documenteren hahaa
Als je niet TE irri doet, mag je relluh. En ja, de squatjes waren helemaal full... Ik had alleen me foon nie mee, anders had ik wel ff een filmpie willen maken
Thnx kerel!
Volgende week es kijken of ik een nieuw squat filmpje kan maken met wat meer gewicht op de barbell![]()
.Het zal mij benieuwen... waarom misschien?
Zo vaak beloofd en steeds weer zit ik met spanning te wachten.

Kwark maandag een filmpje anders ben je dat beetje geloofwaardigheid wat je nog bezit ook kwijt op DBB![]()
Trappen we nie in eh? Maar goed, als je het vriendelijk vraagt, krijg jij je filmpje gap 
erover...Hahaha, en daarom heb ik zoveel karma zeker? FAIL SJAAK!!
Trappen we nie in eh? Maar goed, als je het vriendelijk vraagt, krijg jij je filmpje gap
![]()
Karmajunkie....De enige reden waarom je karma hebt is omdat je aan het bedelen bent overal.....Karmajunkie....
goed weekend chris.

De enige reden waarom je karma hebt is omdat je aan het bedelen bent overal.....Karmajunkie....
goed weekend chris.