AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hahahaha wat een log dit hij wordt helemaal volgespamd.

Ik kom morgen wel weer ff kijken als er weer getraind is.
 
Nou, nou, nou.... Nie hatuh Palleke! Misschien maandag een filmpje :D

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

ZATERDAG - VERGEET DE TIETEN NIET TRAINING

Ik had tamelijk weinig energie vanmorgen, eb toch maar gegaan,e r toch een matige, korte titten training uitgeperst.

Banken

30x20
15x40
10x50
10x60
6x70
2x80
1x80 > Goh, elke week een repje meer, nice...

Schuin banken

10x50
10x60
3x70 > op, helemaal op :(

DB fly's

10x22
10x24
10x26
4x28 > pfff....

Veroeidheid slaat nu echt toe. Kwarkie naar huis,. Morgen nog ff beetje rug doen ofzo. Prettig weekend allemaal. Over en sluiten.

idd een korte training kwark
volgende keer beter
nee,moet beter
 
hahahaha wat een log dit hij wordt helemaal volgespamd.

Ik kom morgen wel weer ff kijken als er weer getraind is.

Are you kidding me? Er is gisteren getraind, eergisteren, donderdag.... pfff... wtf?? Laatste training staat altijd in mijn sig :D
 
Are you kidding me? Er is gisteren getraind, eergisteren, donderdag.... pfff... wtf?? Laatste training staat altijd in mijn sig :D

oja verdomd zaterdag chest dag.

Heb jij eigenlijk een spotter voor borst?
Zoja probeer er wat meer reps uit te persen op die 80 man, wat negatives erbij. Als je 10x 60 zelf pakt dan moet je met spotter wel een paar reppies op 80 kunnen maken, zo kan je ook een beetje wennen aan het gewicht.

sterke fly's trouwens op 10x 26!
 
oja verdomd zaterdag chest dag.

Heb jij eigenlijk een spotter voor borst?
Zoja probeer er wat meer reps uit te persen op die 80 man, wat negatives erbij. Als je 10x 60 zelf pakt dan moet je met spotter wel een paar reppies op 80 kunnen maken, zo kan je ook een beetje wennen aan het gewicht.

sterke fly's trouwens op 10x 26!

In principe heb je gelijk, maar ik pak een iets andere benadering. Ik focus op de 70, als ik die 8x kan gaat het met de 80 ook beter. Ik moet er door die schouder nou eenmaal geduld mee hebben :mad:

Thnx Loo.
 
oja verdomd zaterdag chest dag.

Heb jij eigenlijk een spotter voor borst?
Zoja probeer er wat meer reps uit te persen op die 80 man, wat negatives erbij. Als je 10x 60 zelf pakt dan moet je met spotter wel een paar reppies op 80 kunnen maken, zo kan je ook een beetje wennen aan het gewicht.

sterke fly's trouwens op 10x 26!

Ik kan 10x60 zonder spotter, maar die 80 komt echt de lucht niet in hoor.:p
 
Die flyes zijn erg sterk vergeleken met je bank. Houd je je armen wijd, of is het meer een hammer dumbbell press?
 
Die flyes zijn erg sterk vergeleken met je bank. Houd je je armen wijd, of is het meer een hammer dumbbell press?

zo wijd mogelijk, maja, naarmate het gewicht toeneemt, neemt de wijdte af eh, hahaik zak wel lekker diep door met mijn ellebogen onder schouderhoogte.

Ik heb gemerkt dat de schouder problemen pas optreden zodra de achterzijde schouders moeten assisteren bij de oefening, zoals bij bankdrukken.

Ik zal wat moeten bedenken om deze problemen het hoofd te bieden, maar weet niet goed hoe. Mijn strategie met bankdrukken werkt prima, maar kost veel tijd. Hebben jullie iedeeen?
 
Tering wat een log:roflol:
ik heb echt moeten zoeken naar je trainingen!
zoveel off-topic hier zo, geweldig XD
Goeie training, en sterke flyes
 
Tering wat een log:roflol:
ik heb echt moeten zoeken naar je trainingen!
zoveel off-topic hier zo, geweldig XD
Goeie training, en sterke flyes

Thnx kerel. Als je me vaker volgt, hoef je alleen op "Kwarks laatste training" te klikken, en voila ;) Thnx kerel :thumbs:
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Thnx kerel. Als je me vaker volgt, hoef je alleen op "Kwarks laatste training" te klikken, en voila ;) Thnx kerel :thumbs:
daar is over nagedacht, moet ook wel met al die spam :P
 
Ik heb altijd het iedee dat het gewicht er eigenlijk niet toe doet.
Zolang je elke keer tot of net over je grens ga met goed uitgevoerde oefeningen dan groei je toch wel. En daar gaat het toch eigenlijk om.
Aan je lichaam zien de mensen niet hoeveel je kan bankdrukken, dat is ook niet belangrijk het gaat er om hoe je er uit ziet. Toch???
 
Ik heb altijd het iedee dat het gewicht er eigenlijk niet toe doet.
Zolang je elke keer tot of net over je grens ga met goed uitgevoerde oefeningen dan groei je toch wel. En daar gaat het toch eigenlijk om.
Aan je lichaam zien de mensen niet hoeveel je kan bankdrukken, dat is ook niet belangrijk het gaat er om hoe je er uit ziet. Toch???
ik geef je gelijk, maar het is ook een ego-boost als je een nieuw PR maakt met je benchpress of dergelijke oefeningen, het gaat uiteindelijk om de massa, maar kracht erbij hebben maakt het af.
(geld natuurlijk niet voor iedereen, sommige willen liever kracht dan massa)
 
En sommigen willen beiden. Er groot uitzien en daarbij ook nog sterk zijn.
 
Dit is het beste spamtopic van DBB even een zegeltje plakken Chris;
 

Bijlagen

  • naamloos.bmp
    359,6 KB · Weergaven: 173
hilarisch xD

word er morgen nog getrained chris?
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven