Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Over spuiten gesproken, ik heb net de spuiten opgehaald wtf man, die dingen zijn huge!!! Daar moet ik zeker aan wennen ****ing hell :eek: vanavond ros ik um in me reet yikes!!!!
pics?
 

:eek: Dat wil je echt niet zien ouwe... ff serieus, ik schijt gewoon 7 kleuren bagger man... Ik ben net thuis... zit net mijn nieuwe aanwinsten te bekijken... die naalden zijn echt ****ing dik man! Ieuuuuwwwww!!!

whaha, hoe kom je daar nou bij?:p

nou, dat kwam wel een beetje zo over... spuit het er maar lekker in haha... OMG... ik zie dingen die ik maar niet ga vertellen :p
 
Wel interessant om zo je beginervaring met kuren te lezen;)

Mag ik vragen wat het ongeveer heeft gekost in totaal?
 
:eek: Dat wil je echt niet zien ouwe... ff serieus, ik schijt gewoon 7 kleuren bagger man... Ik ben net thuis... zit net mijn nieuwe aanwinsten te bekijken... die naalden zijn echt ****ing dik man! Ieuuuuwwwww!!!



nou, dat kwam wel een beetje zo over... spuit het er maar lekker in haha... OMG... ik zie dingen die ik maar niet ga vertellen :p
ik had het over je kontje! haha ik ben best wel geintresseerd hoe dat nu uitziet allemaal wat je nu bezit, flesjes,naalden ook tabletten/capsules? (ik heb geen idee)
 
The Big Night :D
 
:eek: Dat wil je echt niet zien ouwe... ff serieus, ik schijt gewoon 7 kleuren bagger man... Ik ben net thuis... zit net mijn nieuwe aanwinsten te bekijken... die naalden zijn echt ****ing dik man! Ieuuuuwwwww!!!



nou, dat kwam wel een beetje zo over... spuit het er maar lekker in haha... OMG... ik zie dingen die ik maar niet ga vertellen :p
hahaha :o Wat jammer. :fuu:
 
Wel interessant om zo je beginervaring met kuren te lezen;)

Mag ik vragen wat het ongeveer heeft gekost in totaal?

Ja hoor

Test e, 3 amps + 1 portje dianabol + 1 potje Nolvadex = 210 euro
naalden en injectiespuiten = 7 euro

ik had het over je kontje! haha ik ben best wel geintresseerd hoe dat nu uitziet allemaal wat je nu bezit, flesjes,naalden ook tabletten/capsules? (ik heb geen idee)

:p jup, 3 flesjes waar je met de dikke injectienaald het gouden goedje uit slurpt, dan de dunnere naalden om dat spulletje in je ass te spuiten... en natuurlijk de 2 potjes met tabletten. 1 is dianabol, dat is de kickstart, die neem ik de eerste 4 weken. De eerste 14 weken spuit ik elke week 2ml van dat goude goedje in me reet, en na die 14 weken neem ik 4 weken Nolvadex, en dat remt de aanmaak van oestrogeen.

Ik ga geen foto's maken daarvan gap, niemand zit erop te wachten om mijn squat reet te zien whahaha

---------- Toegevoegd om 18:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

hahaha :o Wat jammer. :fuu:

ghehehe... sjit joh, ik heb de spuit er nog niet in zitten, en ben nu al bronsig whahaha
 
Ja hoor

Test e, 3 amps + 1 portje dianabol + 1 potje Nolvadex = 210 euro
naalden en injectiespuiten = 7 euro



:p jup, 3 flesjes waar je met de dikke injectienaald het gouden goedje uit slurpt, dan de dunnere naalden om dat spulletje in je ass te spuiten... en natuurlijk de 2 potjes met tabletten. 1 is dianabol, dat is de kickstart, die neem ik de eerste 4 weken. De eerste 14 weken spuit ik elke week 2ml van dat goude goedje in me reet, en na die 14 weken neem ik 4 weken Nolvadex, en dat remt de aanmaak van oestrogeen.

Ik ga geen foto's maken daarvan gap, niemand zit erop te wachten om mijn squat reet te zien whahaha
zo duur is het opzich niet, ik dacht echt 500+ makkelijk:eek:
misschien moet ik ook maar eens...aan de whey gaan, hehe joking:roflol:
dus die tabletten elke dag? 1 p.dag
dan 1x p.week 2ml in je kontje
en oestrogeen lijkt mij het spierbehoud na de kuur toch? ''genoemt na-kuur?''
hoe vaak dat elke dag of ook 1 p.week
 
zo duur is het opzich niet, ik dacht echt 500+ makkelijk:eek:
misschien moet ik ook maar eens...aan de whey gaan, hehe joking:roflol:
dus die tabletten elke dag? 1 p.dag
dan 1x p.week 2ml in je kontje
en oestrogeen lijkt mij het spierbehoud na de kuur toch? ''genoemt na-kuur?''
hoe vaak dat elke dag of ook 1 p.week

nee, 4 tabs per dag. (verdeeld)
 
Ja hoor

Test e, 3 amps + 1 portje dianabol + 1 potje Nolvadex = 210 euro
naalden en injectiespuiten = 7 euro

Damn best cheap trouwens! Succes Kwarkie met die naald erin te prikken, hahaha! beter laat je een sexy nurse overkomen om het te laten doen :eyebrow:
 
Damn best cheap trouwens! Succes Kwarkie met die naald erin te prikken, hahaha! beter laat je een sexy nurse overkomen om het te laten doen :eyebrow:

is dat cheap?

ik heb natuurlijk geen idee van de kuurprijzen, maar ik vind het op zich natuurlijk best wel duur.

maar het is wel een goed kuurtje dacht ik he?


en hoe weet je dan zeker dat je goede kwaliteit hebt? ik bedoel, ze kunnen je toch aanbieden wat ze willen lijkt me?
 
Ja, en nu lijk ik op een crack junk, alleen weeg ik 2x zoveel whahahaha
 
kan het dan niet zijn dat de kwaliteit minder is?

sorry, ik heb er echt geen verstand van;)



ik heb het beeld van Drugshandel in mijn hoofd, waar Coke soms bestaat uit 50% suiker, 30% medicijnen, 15% chemisch afval en 5% cocaïne...

kan zoiets ook bij een kuurtje gebeuren, dat het helemaal niet zuiver is, of niet goed?
 
same here, jou crack is nog cheaper!!

:roflol: Gaat die weer hoor, ik ga vanaaf weer even ''crack-en''.

Maar kwark, moment of truth, goede tijden opkomst. Tijden van Kracht, massa & nog meer geils. Veel plezier. Ik zal met je meeleven alsof ik zelf aan het kuren ben ( En keun ga nu niet zeggen ''maar je zit aan de crack'' hehe )!
Nogmaals succes, knalse
 
:roflol: Gaat die weer hoor, ik ga vanaaf weer even ''crack-en''.

Maar kwark, moment of truth, goede tijden opkomst. Tijden van Kracht, massa & nog meer geils. Veel plezier. Ik zal met je meeleven alsof ik zelf aan het kuren ben ( En keun ga nu niet zeggen ''maar je zit aan de crack'' hehe )!
Nogmaals succes, knalse
http://www.youtube.com/watch?v=LsKema5Ob2E
heb je die net gemaakt na je crack dosis?


inderdaad chris, moge jij een monster worden, en we zullen je allemaal steunen:kiss:
4REAL!!111!1 nee serieus, ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat en hoe het zal bevallen, en ga niet lopen roidragen hier op DBB doe dat maar in je gym tegen die superdude's;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven