Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.682
Zo. Kwark heeft er weer een training uit geperst. Vandaag heb ik een beetje rug gedaan de training wordt straks gepost. Het is wel wennen in de nieuwe gym de gewichten op de machines is totaal anders maja... Gebeukt is er en gek genoeg had ik een enorme pomp...

Tot straks kwarkie eerst bus halen :D

wanneer komt je auto weer terug dan?

• #3.685
w/uppie

lichte MP's, rekken en strekken

Seated Cable Rows

10x31
10x42
10x42
10x42

Pully lateral, rear wide grip

10x20
10x31
10x42

DB Rows

10x36
10x42
10x42
10x42

Lateral machine

10x60
10x60
10x60

Cable Triceps Extension

10x20
10x31
10x36

Push Down

10x20
10x31
10x36

Crunches machine

Shitload @ 45kg

Conclusie

De gewichten nu genoteerd zijn heel anders dan mijn voorgaande gym. Wat hier 50 kg is, was bij Essbra 100kg. Een kompleet andere gewichtverhouding. Wel lekker getraind, en ik had een gruwelijke pomp, weet ook niet hoe dat komt, was verder niks bijzonders deze training.

Harde DB Rows kwark mans :)

waarom verandert van gym? zal er wel over heen hebben gelezen.
lekkere row's ik kan alleen maar dromen van die gewichten in mijn gym:o

• #3.688

waarom verandert van gym? zal er wel over heen hebben gelezen.
lekkere row's ik kan alleen maar dromen van die gewichten in mijn gym:o

Muah, dit is maar deload. (achtig) :D

Nieuwe gym is veel moderner, en beter op mijn route. Al moet ik wel een beetje improviseren met squatten en deadliften, want ik denk dat ik binnen de kortste keren door de schijven heem ben hahaha
Gelukkig is het heel rustig om 17:10 (de tijd dat ik in de gym aankom) want als ik ga deadliften dan kan niemand meer banken en van de smith gebruik maken, omdat ik alle schijven heb ingepikt whahaha :D

Haha Full Plates Stack

• #3.690
Zo. Alle meuk voor mijn kuur zijn binnen, alleen nog ff injectienaalden enzovoort regelen, en Kwarkie kan beginnen :D Muahahaha :evil2:

Ben nu lekker een pond kip aan het braden, lekker bij de hoerekool, jummy!!!

• Like
Waarderingen: Sue
Geen squatrack :( ?
en je gaat bijna beginnen ?

F A I L. Zo kan je nooit sterk worden kwarkmans wat doe je jezelf aan

ik stel de vraag opnieuw
wanneer komt je auto dan terug???

en @ training:
Hup kwaruk Hup kwaruk Hup kwaruk!

• #3.694
Geen squatrack :( ?
en je gaat bijna beginnen ?

Jawel. Er is wel een squatrek. Probleem is alleen dat ik de meeste schijven die er liggen bijelkaar moet harken...
Mijn ouwe gym had schijven in overvloed, dus nooit gezeik. Maar hier moet ik (denk ik) af en toe wat passen en meten.

Een squat of DL sessie duurt bij mij al gauw een dik half uur...duzzzz...

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:38 ----------

F A I L. Zo kan je nooit sterk worden kwarkmans wat doe je jezelf aan

Ik doe mezelf niks aan, ik plak mezelf aan, Spiermassa that is :D

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

ik stel de vraag opnieuw
wanneer komt je auto dan terug???

en @ training:
Hup kwaruk Hup kwaruk Hup kwaruk!

Voorlopig komt die nie terug. Dus kwarkmans moet met de bus voorlopig.

Hup kwark? Is dat goed of slecht ???

Wanneer gaat het wedkantoor open kwarkie?

Betten op de volgende punten?:
-Omvang armen over 3 maanden
-Hoeveel kilootjes hij gaat pakken
-(Welke pees het eerste afscheurt)

Doe je voorzichtig? Weet dat je het gevoel hebt dat je vanaf je kuurtje volgas kan gaan knallen en je spieren ervaren het misschien wel zo, alleen uit de praktijk blijkt dat je pezen, botaanhechtingen en gewrichten wat minder snel groeien als dat je spiervezels in volume toenemen!

(Ik kwam trouwens mijn goede vriend mexicaanse griep tegen en nu 3 dagen later weeg ik 4 kilo minder :()

mag je zelf beslissen :)

Niet te popie jopie doen he, in je nieuwe gym!:D

• #3.698
Wanneer gaat het wedkantoor open kwarkie?

Betten op de volgende punten?:
-Omvang armen over 3 maanden
-Hoeveel kilootjes hij gaat pakken
-(Welke pees het eerste afscheurt)

Doe je voorzichtig? Weet dat je het gevoel hebt dat je vanaf je kuurtje volgas kan gaan knallen en je spieren ervaren het misschien wel zo, alleen uit de praktijk blijkt dat je pezen, botaanhechtingen en gewrichten wat minder snel groeien als dat je spiervezels in volume toenemen!

(Ik kwam trouwens mijn goede vriend mexicaanse griep tegen en nu 3 dagen later weeg ik 4 kilo minder :()

Heeeeej Ruubke! Ook weer alive gappie? K*t voor je dat je een griepie heb makker, voel je je al weer wat beter?

Tuurlijk kijk ik uit gap, :D

Zeg maar wat en hoe met je weddenschappie, Ik heb tot nog toe nog geen last met pezen gead, behalve de aanhechting in mijn ellebogen (keer tje overgevoeligheid gehad...)

Ach, en een wondermiddel is Test nou ook weer niet, ik wacht wel af wat er gebeurt...

Damn dat is geen goeie ruil geweest als ik dat zo lees. Zou toch echt wel een gym willen hebben waar minimaal 1000kg aan schijven aanwezig is, maar het is jou keus.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven