AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie trainingen weer Kwark!!

Alleen de hoop dat je sterker wordt van die extra borsttraining zou ik laten varen!! Ga heel veel rust nemen tussen de setjes en ga juist voor 5 reppers tegen je max aan! Explosiviteit! Nu doe je bijna supersetjes met borst (vanwege hele korte rust ertussen) wat ervoor zorgt dat je juist dikke pomp en brandgevoel krijgt, ben je geloof je categorie II spiervezels mee aan het trainen terwijl je categorie I spiervezels juist wil hebben!
 
:sd:-training. :D
Netjes hoor, pomp in je armen ftw? :)
 
Mooie trainingen weer Kwark!!

Alleen de hoop dat je sterker wordt van die extra borsttraining zou ik laten varen!! Ga heel veel rust nemen tussen de setjes en ga juist voor 5 reppers tegen je max aan! Explosiviteit! Nu doe je bijna supersetjes met borst (vanwege hele korte rust ertussen) wat ervoor zorgt dat je juist dikke pomp en brandgevoel krijgt, ben je geloof je categorie II spiervezels mee aan het trainen terwijl je categorie I spiervezels juist wil hebben!

Thnx Ruub! ;)

De 2e borsttraining (vrijdag) is juist bedoeld om de dorbloeding te stimuleren ter ondersteuning van de normale borsttraining (Dinsdag) Dus de Dinsdag gebruik ik voor de explosie ;) Maar good thinking, gap.

Omdat ik op vrijdag ook de schouders train, is op explosie trainen vrijdag geen goed idee, vandaar. Goed weekend gozert!

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

Mooie trainingen weer Kwark!!

Alleen de hoop dat je sterker wordt van die extra borsttraining zou ik laten varen!! Ga heel veel rust nemen tussen de setjes en ga juist voor 5 reppers tegen je max aan! Explosiviteit! Nu doe je bijna supersetjes met borst (vanwege hele korte rust ertussen) wat ervoor zorgt dat je juist dikke pomp en brandgevoel krijgt, ben je geloof je categorie II spiervezels mee aan het trainen terwijl je categorie I spiervezels juist wil hebben!

:sd:-training. :D
Netjes hoor, pomp in je armen ftw? :)

Thnx gap! Zeker dikke pomp, 44 cm knetter harde guns! ;)
 
Thnx Ruub! ;)

De 2e borsttraining (vrijdag) is juist bedoeld om de dorbloeding te stimuleren ter ondersteuning van de normale borsttraining (Dinsdag) Dus de Dinsdag gebruik ik voor de explosie ;) Maar good thinking, gap.

Omdat ik op vrijdag ook de schouders train, is op explosie trainen vrijdag geen goed idee, vandaar. Goed weekend gozert!

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------





Thnx gap! Zeker dikke pomp, 44 cm knetter harde guns! ;)
Is je Peck-deck dan met 100kg niet eeeen beeeeetje teveel van het goede? Zou gewichten dan juist laag houden of wil je zeggen dat je die 100kg fluitend deed? ;)
 
Is je Peck-deck dan met 100kg niet eeeen beeeeetje teveel van het goede? Zou gewichten dan juist laag houden of wil je zeggen dat je die 100kg fluitend deed? ;)

jup, die gingen fluitend! Kan um wel lichter doen, maar dan verneem ik er niks van ;)
 
Hej kwark. Is die pecmachine zo'n ding van matrix?
 
wtf upright row met 70 kg?

Goede workout beest....toch weer lekker bezig geweest. Je praat veel over nken in je log is testspiegel zo hoog kwark?:)
 
Ja dat is zo'n k*t ding van matrix. Geef mij maar technogym maar jah ik moet het er maar mee doen heb?
 
Ja dat is zo'n k*t ding van matrix. Geef mij maar technogym maar jah ik moet het er maar mee doen heb?

Nee, je bedreigt de gymeigenaar gewoon, hij zal toch wel achteruit deinzen van zo'n beest als jou! :thumbs:
Geen training vandaag? :p
 
wtf upright row met 70 kg?

Goede workout beest....toch weer lekker bezig geweest. Je praat veel over nken in je log is testspiegel zo hoog kwark?:)

euhhhmmm.... neu, ben gewoon erg bronsig hehe
Thnx XL! Ik blijf knallen ;)

Nee, je bedreigt de gymeigenaar gewoon, hij zal toch wel achteruit deinzen van zo'n beest als jou! :thumbs:
Geen training vandaag? :p

nou, als ik dat doe krijg ik dat monster uit Oss achter me aan, en die squat gewoon eventjes 325 kilo, en eet daarbij rustig een broodje kip... dusse, nah, doe maar niet :D

Nee, vandaag is rustdag, morgen weer de beentjes mishandelen... es kijken of ik monster squats kan neerzetten... Dit keer de barbell maar niet te hoog in de nek :o
 
Minstens strompelen naar huis he:D
 
Oeh, dat had ik laatst ook, gelukkig met 70KG. Ik legde de stang te hoog en voelde zwaar k*t, werd aangesproken door 1 van mijn mede hardcore trainers en die gaf dat aan. Ik wist het al, en ik voelde het al. Maar met die shit moet je oppassen want als het daar ****ed, dan ben je de lul omdat het automatisch door je ruggengraat loopt. (zenuwcentrum) En dan kan je permanent in een rolstoel belanden. Dus dat was ook een wijze les voor mij en ook voor jou Kwark, watch that shit! Zorg altijd ervoor dat die stang op je schouders leunt. ;)
 
Oeh, dat had ik laatst ook, gelukkig met 70KG. Ik legde de stang te hoog en voelde zwaar k*t, werd aangesproken door 1 van mijn mede hardcore trainers en die gaf dat aan. Ik wist het al, en ik voelde het al. Maar met die shit moet je oppassen want als het daar ****ed, dan ben je de lul omdat het automatisch door je ruggengraat loopt. (zenuwcentrum) En dan kan je permanent in een rolstoel belanden. Dus dat was ook een wijze les voor mij en ook voor jou Kwark, watch that shit! Zorg altijd ervoor dat die stang op je schouders leunt. ;)

Ja papa ;) hehehe :D

Kep de boodschap begrepen, want dat protest van dat werveltje was niet leuk :(
 
Ja papa ;) hehehe :D

Kep de boodschap begrepen, want dat protest van dat werveltje was niet leuk :(

Bij mij idem dito. :(
Maar he, we geven onze zelf een slap en gaan verder toch?!?! :hedbang:
Ik bedoel het voelde k*t, en de extra belasting was te merken aan me onderrug, maar the hell with it, getraind moet er worden! Morgen ga jij lekker je wheels even burnouten. :thumbs:
 
We zullen zien of ik met de auto, motor of rollator moet hehe
ff flink die poten zuur maken!
 
D'r is weer getraind, en ik ben best tevreden! Energie was goed, lekker gegeten ook, en dit keer niet te vroeg naar de sportschool. Zelfs bescheiden PR's vandaag :D

MAANDAG - BENEN

Warmup

10 min. fietsen, level 4

Full Squat 10x75, 8x105, 6x125, 3x145 > Meer zat er ff niet in. wilde ook wat energie voor de rest over houden
Leg Press (full) 10x100, 8x113, 8x134, 6x147! > PR, maar had ut wel erg warm. Dus af en toe maar even naar de airco gelopen, te lange rust momenten!
Leg Extension 10x79, 8x93, 8x100, 6x107! > Heel netjes, weer PR, vorige keer ook 107, maar geen 6x. Maar opnieuw oververhitting... Weer te lange rust momenten!
Leg Curl 10x73, 8x79 > Toen was de energie echt op. Vind ut mooi geweest.

Conclusie
Goeie training, al heb ik het moeilijk met mijn body temperatuur. Bij effect van de crack? Vind het jammer, want het stoort de drive om door te trainen, en maakt me misselijk op sommige momenten.

Kort even gesprekje met trainer gehad, er komt een nieuw schema, puur als doel om massa te kweken. Spier kwaliteit is voldoende om even voruit te kijken. Ik laat jullie weten wanneer die klaar is. Ik twijfel nog of het 5 dagen blijft, of dat het 4 dagen moeten worden. Ik heb toch wel de nijging naar 4 te gaan, zo heb ik meer rust, en wellicht betere gains. Jullie input...?
 
Yo kwark,

balen van je griepje en van je deload maar je bent weer back on track zie ik; 4 brute trainingen op rij. Netjes!

Zijn die fullsquats nou los of in de smith? en echt full?
 
Ook jij hebt zitten knallen met die squats! Hardcore bezig kwarkmixer.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven