The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(Lees je dat, ruubke! muahahaha)

Zeker een hondsbrutale training kwark. Jezus jij bent ook sterk man, hij traint weer 5 maandjes en deadlift ook meteen 180 kg. Zeker voor herhaling vatbaar!!Als je zo doorgaat word je echt huge kerel.
Binnenkort maar weer eens kijken hoe de stand is qua kracht
lekker battelen!2 ware beesten! What can go wrong? Ah vandaar die PR madness, Crack is de dader!
Lekker hardcore en schreeuwen tegen elkaar beetje elkaar focken? Ja zo ging dat met mij en me mattie ook, normaal solo ik, maar met een persoon naast/achter je weet je gewoon bij jezelf dat niks mis kan gaan en dan verfock je alles en ga je volop! Toppers.![]()

Jah, we gaan ut nog een keer dunnetjes over doen!Binnenkort maar weer eens kijken hoe de stand is qua kracht
lekker battelen!
Jup, elkaar lekker gek maken! That's the spirit toch? Thnx gap![]()

Ben wel een ouwe lul, maar kan wel een stootje hebben hoor![]()

Ziek die 180kg deadlift Kwark! Is echt te netjes!! Ben bang dat ik daarbij mijn meerdere moet erkennen!
Voor mij mag je de crack trouwens ook klaarzetten![]()
Nou, ik ben benieuwd wat jij neerzet morgen op crack hahaLekker getraind met Jeffa!
Lijkt me gaaf idee om over een paar maandjes eens met z'n 3en te trainen. Ergens in okt/nov ofzo?

Sterke deads kwark, shit zeg en dan zit ik met de racks een beetje te klooten.
Welja, lijkt me goed man! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
Ruben er anders ook bij - daar ga ik morgen mee trainen. Begin al aardig eren train-maat-h**r te worden zo hahaha