XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
3x145 fullsquats met je knokige beentjes met losse barbell? Als het om een goed uitvoering gaat is dat heel erg sterk Kwark!

Goed bezig topper.
 
Zijn full & los idd. Ik heb erg op de techniek gelet na het "incidentje" van een tijdje terug. Paar sessies met mijn trainert gedaan, en zijn nu netjes. Al moet ik zeggen dat ik um los wel lastiger vind, en is nog niet helemaal perfect :o

Vooral mijn kuitjes zijn knokig... Qua hammetjes gaat het de goeie kant op, een 32/34 past niet meer, en een 34/34 ook niet blijkt na bezoekje aan de kledingzaak...
Kep gewoon ecto pootjes net als mijn polsen trouwens. :o

Maar jah, mij hoor je niet klagen, ben nu 87 kilo en kurk droog, dus wie doet me wat... :D
 
Je moet altijd zorgen voor grote poten Kwark, maar ik weet dat jij daar gewoon hard aan werkt dus gewoon blijven doorgaan topper! :thumbs:
3x145kg FSQ, WOW, doe ik je niet na hoor. ;)
 
De bilspieren doen ook flink mee op de squats, en laten die dingen bij mij (proportioneel gezien) huge zijn!

Nog even een huishoudelijke mededeling: Iedereen is zijn diploma aan ut ophalen, en Kwarkie gaat weer de school banken in! Ik als IT'er (en dan vooral Apple) moet mijn certificeringen weer verversen... dus dat wordt blokken! :o
 
De training van gisteren was een oriëntatie training voor mijn nieuwe schema, waarmee ik het overigens helemaal niet eens ben....

Mijn trainer heeft een schema gemaakt met als doel massa kweken, allemaal 10 reppers, en veel sets... Alleen sommige trainingen bevatten meer dan 40 sets... dus daar moeten we het nog eens over hebben. De training gisteren wordt niet gepost, want die beschouw ik niet als representatief.
 
Vandaag met Jeffa040 getraind. Hij is naar eindhoof gekomen want hij wilde een goeie deadlift techniek leren. Ik doe hem ook nog maar pas, maar heb het geleerd van een ouwe rot in ut vak zal ik maar zeggen...

We hebben PR's te pakken, en hoe! Die gozer heeft een waanzinnig fysiek, zeker voor zijn leeftijd (bijna 17!!!) en hij is nog lomp sterk ook. Hij wilde trouwens ook eens weten hoe dat traint op Crack, dus heeft hij dat ook een keer geprobeert... Nou dat hebbie geweten ook:

WOENSDAG - RUG & BUIK

Warmup
10 min. fietsen, level 4

Pully lateral wide grip 10x59, 8x64, 8x73
Deadlift 10x60, 8x100, 6x120, 3x150, 1x170, 1x180! > PR op de deadlift, sjezus! Dat kreng is sterk! En mekaar maar aanjagen! Heerlijk! :D (Lees je dat, ruubke! muahahaha)
One arm BOR (dumbbell) 10x32, 8x36, 8x38, 6x42 > Weer PR! We gingen hier pas echt als een mofo! Wat scheelt dat zeg, als je met iemand traint die net zo gek is als ik haha!
Vertical Row 10x73, 8x86, 8x100, 6x107! > Welja, daar gaan we weer :D
Shrugs met Dumbbells 10x36, 10x38, 10x38 > Jef heeft er nog een set aan vast geplakt op 42, ik hoef niet zo erg mijn traps te trainen, die zijn al groot zat :D

BUIK

Curnches (schuin, met 15 kilo schijf op borst) 3x20 > Eindelijk krijgt ut kreng ut moeilijk

Conclusie
Sjezus, wat waren wij fired up. Jef en ik trainen eigelijk allebei solo, en hebben nu eens gezien wat het is om met iemand anders te trainen die ook lekker hardcore doorstampt. Ik heb er een waanzinnig goed gevoel bij over gehouden, en heb Jef nu een keer in het echt gezien. Die gozer heeft onwijs veel potentieel, zijn fysiek is voor zijn leeftijd echt niet normaal meer, nog ff en hij is groter dan ik .... (Da kan natuurlijk niet heh? dus moet ik wel blijven doorgassen! hahaha!) Hij heeft een echte bodybuilders mentaliteit, en zijn genen zitten ook niet in de weg. Jef gaat het ver schoppen denk ik, en hij hield mij mooi bij. Zit denk ik ook wel een beetje Crack effect in, want we gingen wel lekker tekeer!

Beste training tot nu toe. Schaal op hardcoreness: 9,5 uit 10!
 
Zeker een hondsbrutale training kwark. Jezus jij bent ook sterk man, hij traint weer 5 maandjes en deadlift ook meteen 180 kg. Zeker voor herhaling vatbaar!! :cool: Als je zo doorgaat word je echt huge kerel.
 
2 ware beesten! What can go wrong? Ah vandaar die PR madness, Crack is de dader!
Lekker hardcore en schreeuwen tegen elkaar beetje elkaar focken? Ja zo ging dat met mij en me mattie ook, normaal solo ik, maar met een persoon naast/achter je weet je gewoon bij jezelf dat niks mis kan gaan en dan verfock je alles en ga je volop! Toppers. :thumbs:
 
Zeker een hondsbrutale training kwark. Jezus jij bent ook sterk man, hij traint weer 5 maandjes en deadlift ook meteen 180 kg. Zeker voor herhaling vatbaar!! :cool: Als je zo doorgaat word je echt huge kerel.

Jah, we gaan ut nog een keer dunnetjes over doen! ;) Binnenkort maar weer eens kijken hoe de stand is qua kracht ;) lekker battelen!

2 ware beesten! What can go wrong? Ah vandaar die PR madness, Crack is de dader!
Lekker hardcore en schreeuwen tegen elkaar beetje elkaar focken? Ja zo ging dat met mij en me mattie ook, normaal solo ik, maar met een persoon naast/achter je weet je gewoon bij jezelf dat niks mis kan gaan en dan verfock je alles en ga je volop! Toppers. :thumbs:

Jup, elkaar lekker gek maken! That's the spirit toch? Thnx gap ;)
 
Jah, we gaan ut nog een keer dunnetjes over doen! ;) Binnenkort maar weer eens kijken hoe de stand is qua kracht ;) lekker battelen!



Jup, elkaar lekker gek maken! That's the spirit toch? Thnx gap ;)

Is zeker tha spirit! Maar oppassen met battelen, you'll get yourself injured. :D
 
Ben wel een ouwe lul, maar kan wel een stootje hebben hoor ;)
 
Ben wel een ouwe lul, maar kan wel een stootje hebben hoor ;)

Top. Volgende training gewoon weer knallen dan, haha. :D
Verwacht trouwens niets anders van je Kwark.
En dan ga ik nu verdomd kwark eten, damn'd jou naam ook.. Ik kan niet eens met je praten of ik krijg al trek. :(
 
Ziek die 180kg deadlift Kwark! Is echt te netjes!! Ben bang dat ik daarbij mijn meerdere moet erkennen!

Voor mij mag je de crack trouwens ook klaarzetten ;)
 
Ziek die 180kg deadlift Kwark! Is echt te netjes!! Ben bang dat ik daarbij mijn meerdere moet erkennen!

Voor mij mag je de crack trouwens ook klaarzetten ;)

haha, thnx man! :D Nou, ik ben benieuwd wat jij neerzet morgen op crack haha
 
Lekker getraind met Jeffa!

Lijkt me gaaf idee om over een paar maandjes eens met z'n 3en te trainen. Ergens in okt/nov ofzo?
 
Lekker getraind met Jeffa!

Lijkt me gaaf idee om over een paar maandjes eens met z'n 3en te trainen. Ergens in okt/nov ofzo?

Ja, hij heeft zich kranig geweerd tegen training Kwark style :cool:

Welja, lijkt me goed man! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D
Ruben er anders ook bij - daar ga ik morgen mee trainen. Begin al aardig eren train-maat-hoer te worden zo hahaha
 
Sterke deads kwark, shit zeg en dan zit ik met de racks een beetje te klooten.
 
Welja, lijkt me goed man! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd :D
Ruben er anders ook bij - daar ga ik morgen mee trainen. Begin al aardig eren train-maat-hoer te worden zo hahaha

Juist man.
Wordt gezellig.
Na de zomer lijkt me goed idee.
Dan is de volle bulk uiteraard in gang en kunnen we helemaal los.

Spreken tegen die tijd nog wel iets af met ze allen!
 
Word al een echte club hier he:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven