MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice squat kwarkie 140 zat er toch wel in?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.022
Laatst bewerkt door een moderator:
WTF legext. van 8x 80 kg?

Kwarkie is becoming a real monster. doe je hem langzaam en even vasthouden bovenaan?

• #5.024

Kwarkie is becoming a real monster. doe je hem langzaam en even vasthouden bovenaan?

Jup, ik hou hem kort vast, en doe er 2sec over up en 2 sec down. brand wel als de t*fus. Ik kon met moeite op mijn schriele beentjes staan :p Ik doe dus nu vanaf vandaag 45 sec's rust ipv veel langer, en probeer toch acceptabele gewichten te houden. Ik heb van Impo, Seagal en Xtralarge op mijn donder gehad :o nu doe ik niet zoveel sets meer, wat minder gewicht maar wel intense prikkel geven... ik had zelden zo'n pomp in mijn sateprikkertjes :D

Ik vind dat zwaar, ik train meestal af met 72kg (zo is het gewicht op mijn ext.)

• #5.026
Ik vind dat zwaar, ik train meestal af met 72kg (zo is het gewicht op mijn ext.)

Mja, maar de ene kabel machine is de andere niet eh? Ik doe um nu op zo'n hyper moderne Technogym ding, ik kan mij er eentje herinneren van een ander merk, daar pakte ik um niet 80 kg hoor damn, wat ging die zwaar... :p

Er zijn heel veel verschillende van he, evenals de legpress.:)
Nette training Chris, eindelijk beheerst.

• #5.028

Ik schrok er ook al van, tuurlijk even bovenaan vasthouden.. frituren die quads :)

Slopende training. Die 45 secs. zijn echt de bom.

45 - 60 seconden hou ik ook aan bij veel spiergroepen, en zolang je niet verzuurd kan dit ook prima imo.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Damn, ik ga de wieltjes morgen wel ff voelen denk ik :p

Niks geiler dan dat :heart:

lekker getraind weer kwark :) je komt er wel

33716423_400x400.jpg

• #5.038
Geen vrouwtjes een minder eenzame kerst bezorgen dezer dagen van hoog testo gehalte kwark!?

you are the beast

fijne avond en krijg niet te veel cadeau's he kerel en veel plezier in de kerk

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven