Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

WTF legext. van 8x 80 kg?
Kwarkie is becoming a real monster. doe je hem langzaam en even vasthouden bovenaan?
Ik doe dus nu vanaf vandaag 45 sec's rust ipv veel langer, en probeer toch acceptabele gewichten te houden. Ik heb van Impo, Seagal en Xtralarge op mijn donder gehad
nu doe ik niet zoveel sets meer, wat minder gewicht maar wel intense prikkel geven... ik had zelden zo'n pomp in mijn sateprikkertjes 
Ik vind dat zwaar, ik train meestal af met 72kg (zo is het gewicht op mijn ext.)

Er zijn heel veel verschillende van he, evenals de legpress.
Nette training Chris, eindelijk beheerst.

WTF legext. van 8x 80 kg?
Kwarkie is becoming a real monster. doe je hem langzaam en even vasthouden bovenaan?

Damn, ik ga de wieltjes morgen wel ff voelen denk ik![]()

Damn Kwark. Balen van die blessure. Ja '73 was ook niet zo'n goed jaar. Maar goed dat je daar rekening mee houdt. Hoop dat het snel weer beter met je gaat.

Mijn kapotgesnoven neusholte verhindert dat ik goed door mijn neus kan ademen, en daardoor adem ik teveel door mijn mond, waardoor ik een droge strot krijg en uiteindelijk misselijk word bij extreme inspanning. Lijkt te werken...
gelukkig niet meer...