MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.981
ach dan steek je er toch gewoon een spuit extra bij?

Whahaha, straks geef ik nog licht in het donker :roflol:

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Kwarkmans..je kunt ook te ver gaan! Je gaat al die goddelijke zorgvuldig gesellecteerde macronutrienten er toch niet uit gooien tijdens je training?

Sja, dat moet je tegen mijn opstandige maag zeggen...

dat scheelt weer een kaarsje.

MAANDAG - JE KAN MIJN RUG OP! TRAINING

Mentaliteit: Bekaf, maar kom maar op!

BOR (in turbo stand)

10x70
10x80
10x90
10x100
6x110 > snel achter elkaar, weinig rust. Stuk!, alleen klauwen slippen door damn it!

T-Bar (turbo stand)

10x70
10x80
10x90
10x100
10x110

Pully lateral front, wide grip

10x20
10x28
10x38
10x48

Pully lateral, rear, wide grip

10x33
10x38

Seated cable rows

10x28
10x38
10x43
10x53 (bijna full stack, damn...)

> Ja, hoor.... kotsen :(

Chins, wide grip

3x8

Conc. curl (opwarm setjes ivm pees in arm)

shitload x 12s

EZ bar

10x38
10x38
10x48
10x48

Hammer curls

shitload x 14s, setje of 3,4 ofzo

Triceps push-down

20x25
15x30
15x35
10x40 > snel, snel, snel...

Conclusie:

Helemaal kapot. Dood. Leeg. over, sluiten...
Maar de pomp is extreem bruut. Mijn schouders doen zeer als hell, maar die dingen worden trouwens groot damn :eek: En eindelijk, eindelijk zie ik de lats een flink stuk uitsteken! Goeie training...

als logvolger mag ik denk ik wel iets zeggen
kwark je doet teveel imo - je peesje begint al te sputteren volgens je jezelf

je pakt rug hard aan - niks mee
maar dan moeten je biceps ook hard werken
als je die daarna aanpakt met drie bicepsoef is echt teveel - je hebt nl ook nog eens een wide gripp + een chin oef gedaan , die belasten de biceps allemaal

pak dan een aparte dag voor je armen
is misschien lastig voor je , maar als je zo doorgaat
dan krijg je blessures , en dat wil je toch niet kwarkie
positief bedoeld hoor:)

• #4.985
als logvolger mag ik denk ik wel iets zeggen
kwark je doet teveel imo - je peesje begint al te sputteren volgens je jezelf

je pakt rug hard aan - niks mee
maar dan moeten je biceps ook hard werken
als je die daarna aanpakt met drie bicepsoef is echt teveel - je hebt nl ook nog eens een wide gripp + een chin oef gedaan , die belasten de biceps allemaal

pak dan een aparte dag voor je armen
is misschien lastig voor je , maar als je zo doorgaat
dan krijg je blessures , en dat wil je toch niet kwarkie
positief bedoeld hoor:)

Thnx gap. Als je verder hebt gelezen kan je zien dat ik e.e.a. ga veranderen. Maar een aparte armen dag gaat met mijn training routine niet.

• Like
Waarderingen: Sue
Thnx gap. Als je verder hebt gelezen kan je zien dat ik e.e.a. ga veranderen. Maar een aparte armen dag gaat met mijn training routine niet.

Ik zou ook iedere training 1 grote spiergroep pakken. Bij het trainen van een grote spiergroep maakt je lichaam namelijk meer testosteron en HGH hormonen aan. Die hogere dosis kunnen kleine spiergroepen zoals armen dan weer van mee profiteren :)

wat betreft de belasting van je biceps zou ik gewoon maar een beetje variëren inderdaad en voelen wat voor jou het beste werkt. Ik train al jaren rug en biceps samen en ik groei er prima op :thumbs:

Laatst bewerkt:
Kwarkie raakt overtraint. Pezen die zeuren, schouders die steeds meer van zich laten horen enzovoort. Herstel niet voldoende.

Ik heb al een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen en toch progressie kan maken.
In het verlengde op waar harnak en Impo mij op wijzen, is omgekeerd piramide trainen misschien wel wat voor mij...

Es ff dokteren hoe ik dit zo kan inpassen dat elke groep 3 dagen rust krijgt.
Ik denk dat ik 3-daagse split ga doen, maar wel met 4 trainingdagen.
Ik heb dan training A, training B en training C, en ga een stuk lager in gewicht trainen.

Ik verhoog hiermee de frequentie maar verlaag aanzienlijk de intensiteit.

Ik fiets een nieuw schema inelkaar, en post hem daarna, dan kunnen jullie het gebruikelijke plasje erover doen...

Zeer uitzonderlijk dat je midden in je kuur overtraint raakt.
In de jaren dat ik meedraai in het anabolenwereldje heb ik echt bijna nog nooit jongens gezien die tijdens hun kuur verschijnselen van overtraining vertonen. Altijd moeten ze afgeremd worden, ze willen meer en meer en meer trainen, omdat alles zo makkelijk gaat.
Wel komt het vaak voor dat kuurders de hele dag moe zijn, maar dat komt omdat anabolen een aanslag zijn op de algehele gezondheid en weerstand en derhalve veel energie kosten. Maar overtraining in de glorieweken van je kuur.....vreemd....Veel jongens trainen zelfs zonder moeite 2x per dag.

Naar beneden gaan in gewicht tijdens je kuur is ook erg onverstandig, juist in je kuur moet je echt maximaal gaan en 110% gebruik maken van die paar weekjes waarin je abnormaal kunt groeien.

Echter, het is wel verstandig om naar je lichaam te luisteren natuurlijk, als jij voelt dat je het niet aankan is het inderdaad slim om minder gas te geven.
Succes.

• #4.988
In de jaren dat ik meedraai in het anabolenwereldje heb ik echt bijna nog nooit jongens gezien die tijdens hun kuur verschijnselen van overtraining vertonen. Altijd moeten ze afgeremd worden, ze willen meer en meer en meer trainen, omdat alles zo makkelijk gaat.
Wel komt het vaak voor dat kuurders de hele dag moe zijn, maar dat komt omdat anabolen een aanslag zijn op de algehele gezondheid en weerstand en derhalve veel energie kosten. Maar overtraining in de glorieweken van je kuur.....vreemd....Veel jongens trainen zelfs zonder moeite 2x per dag.

Naar beneden gaan in gewicht tijdens je kuur is ook erg onverstandig, juist in je kuur moet je echt maximaal gaan en 110% gebruik maken van die paar weekjes waarin je abnormaal kunt groeien.

Echter, het is wel verstandig om naar je lichaam te luisteren natuurlijk, als jij voelt dat je het niet aankan is het inderdaad slim om minder gas te geven.
Succes.

Mijn training strategie is gewoon verkeerd. Ik geef het vanaf nu een hele andere benadering. Lees de komende dagen maar, dan zie je wat ik ga doen. :thumbs:

goed kwarkie
want op blessures zit je niet te wachten
luister idd goed naar je lichaam
al denk ik wel dat in jou positie weer anders is dan bijv voor mij
succes kwarkie:)

• #4.990

Succes.

Trouwens, ik moet in die context ook worden afgeremd, ik doe teveel per training juist omdat het zo makkelijk gaat.
Maja, dan komen de pijntjes: pezen, schouders... nee, het roer gaat om, maar kwarkie gaat in de nieuwe setup nog harder groeien, en dat is een belofte :p

kWARKIEEEE don't go softcore go hardcore train trugh the rain and the pain fack die pezen fak alles die spieren meoten groeien88!!!! The body isn't used toooooo da shizzel

:roflol:

Naar je lichaam luisteren is belangrijk, maar voor iedereen licht de grens ergens anders. Niemand kan bepalen hoeveel oefeningen jij aan kan, naarmate je langer traint leer je je lichaam goed genoeg kennen om te weten hoever je kan gaan.

Ik vind je training zo slecht nog niet, rug is immers een veel en veel grotere spier dan borst bvb dus kan ook harder getraind worden. Misschien een domme vraag maar train je je onderrug ook?

+ respect voor je monster mentaliteit hoor. Als je zo hard traint tot je ervan gaat kotsen ben je echt tot her uiterste gegaan :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator:
  • #4.993
kWARKIEEEE don't go softcore go hardcore train trugh the rain and the pain fack die pezen fak alles die spieren meoten groeien88!!!! The body isn't used toooooo da shizzel

http://www.youtube.com/watch?v=dV0m7RMVsro&feature=related

:roflol: Zo. Gaat ie weer een beetje? :p

Het enige wat mij kan schelen is dat mijn spieren groeien. En hard groeien.
De enige manier om dat te bereiken is door mijn hersens wat harder te laten werken dan voorheen, daarom een nieuw strijdplan.

Maar tegen dat dilemma loop jij straks ook nog wel aan, geloof me...

:thumbs:

:roflol:

Naar je lichaam luisteren is belangrijk, maar voor iedereen licht de grens ergens anders. Niemand kan bepalen hoeveel oefeningen jij aan kan, naarmate je langer traint leer je je lichaam goed genoeg kennen om te weten hoever je kan gaan.

Ik vind je training zo slecht nog niet, rug is immers een veel en veel grotere spier dan borst bvb dus kan ook harder getraind worden. Misschien een domme vraag maar train je je onderrug ook?

+ respect voor je monster mentaliteit hoor. Als je zo hard traint tot je ervan gaat kotsen ben je echt tot her uiterste gegaan :thumbs:

Thnx. Het gaat hier niet om wel of niet een goeie training. Het gaat om de volgende logische stap. Ik blijf snoeihard trainen, geloof me maar.

Alleen ga ik de trainingen op een andere manier bekijken. Als ik weer een training heb gepost denken jullie vast wat doet kwarkie nou weer?? Maar dat merken jullie wel... :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Thnx. Het gaat hier niet om wel of niet een goeie training. Het gaat om de volgende logische stap. Ik blijf snoeihard trainen, geloof me maar.

Ik geloof je zeker. En daar gaat het toch om? niet wat andere van jou training vinden maar of het voor jou werkt!

Lees even terug welke adviezen er gegeven zijn door Harnak alias Seagal en Imponderabilia en als je het hebt gelezen begrijp je er zelf ook niks van, lees je dan eens goed in zou ik zeggen.

Periodisering is de sleutel tot continu progressie heb ik kwark al tig keer verteld alleen meneer denkt dat hij superman is en elke week maar kan verhogen ongestraft ...:D

Daarnaast is in zijn geval LESS = MORE

Ik heb mij dacht ik aardig ingelezen, en snap niet helemaal wat je bedoeld. Nouja, inderdaad hij traint veel maar zolang hij naar eigen zeggen hard groeit zie ik het probleem van zijn trainingen niet. Als hij zichzelf overvraagt zal hij dat heus merken :)

• #4.996
Ik heb mij dacht ik aardig ingelezen, en snap niet helemaal wat je bedoeld. Nouja, inderdaad hij traint veel maar zolang hij naar eigen zeggen hard groeit zie ik het probleem van zijn trainingen niet. Als hij zichzelf overvraagt zal hij dat heus merken :)

En daar begint het ook op te lijken. Gas terug voor kwarkie dus.

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Lees even terug welke adviezen er gegeven zijn door Harnak alias Seagal en Imponderabilia en als je het hebt gelezen begrijp je er zelf ook niks van, lees je dan eens goed in zou ik zeggen.

Periodisering is de sleutel tot continu progressie heb ik kwark al tig keer verteld alleen meneer denkt dat hij superman is en elke week maar kan verhogen ongestraft ...:D

Daarnaast is in zijn geval LESS = MORE

True, sja de rem erop dus.

Komt goed uit dat je straks twee verplichte vrije rust dagen hebt :D
Geniet ervan kerel, fijne dagen alvast ;)

met al die spam heb ik je training gemist :roflol:

netjes gedaan bro.

kotsen?lekker hardcore.

waarom gooi je er niet om de X weken of als je merkt dat je blessures/overtrain krijg er niet een medium week erin, geen max, wat meer reps. want je snapt zelf toch wel dat zodra je tegenstand van je lichaam krijgt dat je het rustiger aan moet doen, kuur of geen kuur.

damm kerel. Lees nu al die dingen gaat niet zo best met kwarkie he. Training ziet er echts bruut uit zoals gewoonlijk de kuurlaat je goed beesten.

Blessures hebben we niet zo graag. kan er over mee praten ben blij dat alles soepel weer begint te lopen. hopelijk ben je snel weer op schema en dat je nieuwe schema wat je gaat maken ook echt helpt.

wens je het beste

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven