MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.001
damm kerel. Lees nu al die dingen gaat niet zo best met kwarkie he. Training ziet er echts bruut uit zoals gewoonlijk de kuurlaat je goed beesten.

Blessures hebben we niet zo graag. kan er over mee praten ben blij dat alles soepel weer begint te lopen. hopelijk ben je snel weer op schema en dat je nieuwe schema wat je gaat maken ook echt helpt.

wens je het beste

Rustig, rustig, rustig.... nu denkt iedereen dat ik een blessure heb. dat is niet zo, ik ben niet voor niets uit het geweldige bouwjaar 1973. Zo worden ze tegenwoordig niet meer gebouwd. :rolleyes:

Ik wil ze voor blijven door even wat dingen te veranderen, no big deal evrder

Heb jij een blessure ? :eek::eek::D

och ja is de wijn altijd het bestet hou ouder hoe beter:P
beetje overbelasting dan klinkt dat wat beter......

K*t van je blessure man
:jk: :roflol:

• #5.007
K*t van je blessure man
:jk: :roflol:

hahaha

:whip:

Ben jij dat trouwens in je avatar?

---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:12 ----------

waarom gooi je er niet om de X weken of als je merkt dat je blessures/overtrain krijg er niet een medium week erin, geen max, wat meer reps. want je snapt zelf toch wel dat zodra je tegenstand van je lichaam krijgt dat je het rustiger aan moet doen, kuur of geen kuur.

Gefelicitaart! Jij bent de 5000ste post! Hier, een klodder kwark voor je!

Hmm...een klodder van kwark...:rolleyes:

wow ik ben post #5010
is ook echt een spciaal getal.

staat levenslang karma op toch?

hahaha

:whip:

Ben jij dat trouwens in je avatar?

---------- Toegevoegd om 01:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:12 ----------

Gefelicitaart! Jij bent de 5000ste post! Hier, een klodder kwark voor je!

gefelicitaard ben je nog eigenwijs na 5000 post die het zelfde zeggen???

• #5.012
Damn Kwark. Balen van die blessure. Ja '73 was ook niet zo'n goed jaar. Maar goed dat je daar rekening mee houdt. Hoop dat het snel weer beter met je gaat.

1e paashaas ga ik naar een maat van me, lekker alcohol vrij kerst vieren
en 2e paashaas ga ik naar me moeke.

En jij?

Alcohol vrij kerst vieren? :klink:

Mijn kerst is pas kompleet met een lekkere training. 1ste kerstdag lekker
's ochtends vroeg thuis trainen, daarna natuurlijk de rest van de dag kerst vieren ;)

Maar goed laten we on-topic blijven, dit is jou log!!!! haha

Laatst bewerkt:
  • #5.017
Damn Kwark. Balen van die blessure. Ja '73 was ook niet zo'n goed jaar. Maar goed dat je daar rekening mee houdt. Hoop dat het snel weer beter met je gaat.

:roflol: whahaha...lul!

:D

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Alcohol vrij kerst vieren? :klink:

Mijn kerst is pas kompleet met een lekkere training. 1ste kerstdag lekker
's ochtends vroeg thuis trainen, daarna natuurlijk de rest van de dag kerst vieren ;)

Maar goed laten we on-topic blijven, dit is jou log!!!! haha

Ghehehe gappie, in dit log is slap zwetsen toegestaan. Daarom zet ik mijn training altijd in mijn sig, dan kunnen de "straight to the point" dudes/chicks meteen de training vinden tussen alle small talk :D

2z4fx8g.gif

b5r2id.png

kwark, hoe is het met je blessure?

• #5.020
Zo. Vanaf vandaag word er anders getraind:

Rules:

- Max. 4 oefening per groep.
- 4 seconden regel van toepassing tijdens oefening: 2 sec in, 2 sec uit.
- 45 tot 60 sec. rust tussen sets. Beslist niet meer.
- Minder gewicht pakken op de zwaarste sets, zeg rond 70% 1RM
- Max. 4 sets per oef.
- 3 typen training, 4 trainingdagen = 3 dagen rust per training type. Dwz:

training A maandag, training B dinsdag, training c donderdag, training A vrijdag, training B maandag etc.

- Max. training duur: 45 min. en geen 1,5 uur of meer :D

Zo. Dit zijn de maatregelen die nu worden getroffen om niet verder overtraind te raken.

Rust neem ik meer dan genoeg, ik slaap minimaal 8 uurtjes per nacht, vreten is in orde, al kunnen de koolhydraatjes iets omhoog, was ff zoeken nog.

WOENSDAG - STRAF VOOR EIGENWIJZE HUFTER TRAINING

Squat

12x60
10x100
10x120
5x130

Leg Press

12x130
10x170
8x210

Leg extension

12x50
10x70
8x80

Leg Curl

12x40
10x50
8x60

Toe press

20x85
20x105
20x125

Buikspier bashen

minuutje of 5

Conclusie

Slopende training. Die 45 secs. zijn echt de bom. Pomp van hier tot timbuktu. Bekaf maar voldaan. Wat ademhalingsoefeningen gedaan, want verkeerd ademen is bij mij de oorzaak van kotsen. Mijn kapotgesnoven neusholte verhindert dat ik goed door mijn neus kan ademen, en daardoor adem ik teveel door mijn mond, waardoor ik een droge strot krijg en uiteindelijk misselijk word bij extreme inspanning. Lijkt te werken...

Kwarkie tevreden naar huis.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

kwark, hoe is het met je blessure?

Shut the **** up Marv! ghehehe... :fu:

:kerst:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven