MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
brutale BOR's, vroeg me wel af hoe je ze precies uitvoert, aangezien ik vandaag voor het eerst ekte ekte BOR's heb gedaan, doe normaal Yates Row's.
maw, sta je met een hoek van 90 graden of 45 graden.

kwarkie word een monster!:fire:

brutale BOR's, vroeg me wel af hoe je ze precies uitvoert, aangezien ik vandaag voor het eerst ekte ekte BOR's heb gedaan, doe normaal Yates Row's.

kwarkie is een monster!:fire:

Brutale BOR's inderdaad zeg, alle mensen :eek:

Kwark je bent een LUL! met je BOR ben je nou blij :roflol: achja ga ik vandaag voor 140 :D hahaha dikke training weer dude.. :)

Laatst bewerkt:
he dikke,

ben je al weer "helemaal" beter???
en pas je op met je rug. die heb je nog langer nodig dan vandaag. mijn schoonmoeder loopt ook als en oude oma, wss ook te zwaar geBORt ;)

Goede BOR's gister..maar ooh wat zonde van je eten, dat kotsen..:rolleyes:

Damn, BOR's van 130... Nice!

Ben ook benieuwd onder welke hoek je ze doet...

greetz

Pff, je hebt mijn BOR gewoon al bijgebeend ... man man man ... gaat nog goed kerel, ondanks je ziek zijn ;)

Lekker dat je weer heb kunnen trainen! Sick bor!
Hoeveel weken mag je nog met rocket fuel trainen?

greetz
ik heb ze gister 90 graden gedaan, echt een wereld van verschil heb altijd 45graden gedaan.
90graden 75KG (ga ook niet hoger nieuw schema)
45graden 85KG (voor het schema):rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.173

kwarkie word een monster!:fire:

greetz

Ergens tussen de 45 en 90 graden in. Ik moet wel zeggen dat het zonder straps eigenlijk niet meer te doen is. Ik begin bij 110-120 al flink door te slippen, en dat kost kracht helaas.

Magnesium is your friend :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.175
ja beter eet hij voor de training een waardeloze maaltijd :)

Geile billetjes tijm :thumbs: daar wil ik mijn willie wel ff tussen schuiven haha

---------- Toegevoegd om 14:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Pff, je hebt mijn BOR gewoon al bijgebeend ... man man man ... gaat nog goed kerel, ondanks je ziek zijn ;)

Ben nog niet de oude hoor... ik heb moeite mijn voer binnen te houden, laat staan goed te eten. Ben dus nog maar thuis gebleven vandaag.

En ook het verdraaien van mijn onderrug voel ik vandaag flink. Heb ik weer aan mijn fiets hangen...

Lekker dat je weer heb kunnen trainen! Sick bor!
Hoeveel weken mag je nog met rocket fuel trainen?

Thnx Robert. Weekje of 5-6 zit er nog in. Ik baal er wel van dat ik nu stevige griep heb gehad, maar ja gezien de weersomstandigheden en het nogal heersen van griep bijna onvermijdelijk.

wat ga je vandaag trainen kwarkmans? :D

na rug kan je eerst beter je triceps pakken
en daarna je biceps ( die hebben dan even rust na het rug werk )
skulls is een belangrijke oef voor je triceps
die moet je als eerste pakken kwark , netzoals dips, cgbpress
en daarna pas je cable-oef
jij wilt toch groot worden
een goed 2010 kwark

Ben benieuwd hoe je erbij staat kerel! Beestelijke trainingen. Ga zo door!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven