AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
zo dus.
volgens mij is recht staan een hoek van 180graden.

Je moet kijken naar de hoek die je boven lichaam maakt tegenover de vloer,
niet tegenover je lowerbody ;)

Deze kerel staat dus parallel met de vloer oftewel onder een hoek van 0°
 
Je moet kijken naar de hoek die je boven lichaam maakt tegenover de vloer,
niet tegenover je lowerbody ;)

Deze kerel staat dus parallel met de vloer oftewel onder een hoek van 0°
ach zo, het belletje begint te rinkelen, dan deed ik dus een hoek van 0graden.
bedankt dat je het even duidelijk maakte:D
 
na rug kan je eerst beter je triceps pakken
en daarna je biceps ( die hebben dan even rust na het rug werk )
skulls is een belangrijke oef voor je triceps
die moet je als eerste pakken kwark , netzoals dips, cgbpress
en daarna pas je cable-oef
jij wilt toch groot worden
een goed 2010 kwark

Het is een rocket-science Ove. Vooral met kleinere groepen maakt het echt geen **** uit wat je eerst doet :thumbs: maar thanks 4 thinking gozer
 
Je moet kijken naar de hoek die je boven lichaam maakt tegenover de vloer,
niet tegenover je lowerbody ;)

Deze kerel staat dus parallel met de vloer oftewel onder een hoek van 0°

ach zo, het belletje begint te rinkelen, dan deed ik dus een hoek van 0graden.
bedankt dat je het even duidelijk maakte:D

haha, sja, zo had ik het ook nog niet bekeken hahaha
 
Zo, lekker aan het uitzieken. Vandaag geen training. Ik ga morgen nog ffies knallen (voor zover het gaat, mijn onderrug is tamelijk stijf en pijnlijk, maja, ga toch borst doen en beetje (aangepast) schoduers...

Mijn BW holt hard achteruit, maar ik word wel flink droger. Vooral rond mijn heupen is er flink wat vet weg nu. De weegschaal geeft 93 aan, en ik schat dat ik nu op een procentje of 12 sta, en dat is toch best wel lekker...
(al was dit niet echt de bedoeling)
 
Zo, lekker aan het uitzieken. Vandaag geen training. Ik ga morgen nog ffies knallen (voor zover het gaat, mijn onderrug is tamelijk stijf en pijnlijk, maja, ga toch borst doen en beetje (aangepast) schoduers...

Mijn BW holt hard achteruit, maar ik word wel flink droger. Vooral rond mijn heupen is er flink wat vet weg nu. De weegschaal geeft 93 aan, en ik schat dat ik nu op een procentje of 12 sta, en dat is toch best wel lekker...
(al was dit niet echt de bedoeling)

morgen straftraining kwarkje alles geven :D!
 
Zo, lekker aan het uitzieken. Vandaag geen training. Ik ga morgen nog ffies knallen (voor zover het gaat, mijn onderrug is tamelijk stijf en pijnlijk, maja, ga toch borst doen en beetje (aangepast) schoduers...

Mijn BW holt hard achteruit, maar ik word wel flink droger. Vooral rond mijn heupen is er flink wat vet weg nu. De weegschaal geeft 93 aan, en ik schat dat ik nu op een procentje of 12 sta, en dat is toch best wel lekker...
(al was dit niet echt de bedoeling)
ben benieuwd hoe je er nu en eind van de kuur bij staat.
veel water drinken vandaag en morgen weer er tegen aan!
 
Mijn BW holt hard achteruit, maar ik word wel flink droger. Vooral rond mijn heupen is er flink wat vet weg nu. De weegschaal geeft 93 aan, en ik schat dat ik nu op een procentje of 12 sta, en dat is toch best wel lekker...

Holy macaroni kwark, wat een verschil met waar je vandaan kwam en kijk in wat voor tijd :eek:

Ben wel heel benieuwt naar wat up-to-date pics, wanneer krijgen we die te zien? ;)
 
Kwarkie, ik kwam ff om je een fijne jaarwisseling te wensen bro! Maak er wat moois van vannacht! (Een andere ultieme kans om je opgehoopte zaad ff te lozen? :D)
 
Kwarkmans, alvast een ontzettend fijne jaarwisseling en het beste voor 2010 gewenst! :thumbs:
 
Kwarkman..wat wordt het op deze oudjaarsdag? Niet knallend het jaar uit?
 
goeie jaarwisseling en dat je volgend jaar 120kg mag wegen @ 7%!!!!
 
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
-----------------------------------


Ik wens jullie allemaal een Gelukkig nieuwjaar boiz & girlz !!!

Ik hoop dat jullie allemaal in gezondheid, liefde, voorspoed en geluk het nieuwe jaar doorkomen, en natuurlijk met een super goed fysiek van de zomer op het strand paraderen :p

Thanks voor jullie support, advies, motivatie, aandacht en fun!

Luv, Kwarkie.
 
jij ook de beste wense voor het nieuwe jaar kwark maak er wat moois van vanaaf en 2010 ;)
 
Holy macaroni kwark, wat een verschil met waar je vandaan kwam en kijk in wat voor tijd :eek:

Ben wel heel benieuwt naar wat up-to-date pics, wanneer krijgen we die te zien? ;)

+1 ik ben ook wel nieuwsgierig..

Als ik precies 1 jaar train maak ik foto's. En wat voor foto's! Ik hoop dat het voor velen motiverend werkt, immers, ik kon niet veel verder afglijden 1 jaar geleden. Tegen die tijd is er dik 25 kilo spiermassa aangeplakt. En is er slechts ruimte voor 1 conclusie: Je kunt alles bereiken wat je maar wilt, als je maar wilt!
 
Als ik precies 1 jaar train maak ik foto's. En wat voor foto's! Ik hoop dat het voor velen motiverend werkt, immers, ik kon niet veel verder afglijden 1 jaar geleden. Tegen die tijd is er dik 25 kilo spiermassa aangeplakt. En is er slechts ruimte voor 1 conclusie: Je kunt alles bereiken wat je maar wilt, als je maar wilt!

Mooie woorden, zeker motiverend.
K*t dat je ziek bent man, maar je doorzettingsvermogen pakken ze niet af.

De beste wensen en een goed en groeiend 2010!!!!!!!!!!!!!
 
Je moet kijken naar de hoek die je boven lichaam maakt tegenover de vloer,
niet tegenover je lowerbody ;)

Deze kerel staat dus parallel met de vloer oftewel onder een hoek van 0°

Nee niet helemaal, lijkt me logischer dat je bij BOR's de hoek van je bovenlichaam tov je onderlichaam maakt. Je heupen zijn immers het draaipunt bij BOR's.

Rechtopstaand is 0 graden, gelijk met de vloer is 90 graden.
En tussen horizontaal en rechtopstaand is variërend tussen de 0 en 90 graden.

Anyway; die BOR's zijn ****ing bruut op 130 Kwarkie!
BOR's moet je niet altijd even strikt doen, soms moet je gewoon some big ass weights erop knallen, en als je dan wat smokkelt door de hoek van je ub kleiner te maken; **** it.

Die db curls zijn ook zeer netjes trouwens op 22kg.

Ben benieuwd naar de progressiepics.

Succes in 2010 gab.
 
Nee niet helemaal, lijkt me logischer dat je bij BOR's de hoek van je bovenlichaam tov je onderlichaam maakt. Je heupen zijn immers het draaipunt bij BOR's.

Rechtopstaand is 0 graden, gelijk met de vloer is 90 graden.
En tussen horizontaal en rechtopstaand is variërend tussen de 0 en 90 graden.

Anyway; die BOR's zijn ****ing bruut op 130 Kwarkie!
BOR's moet je niet altijd even strikt doen, soms moet je gewoon some big ass weights erop knallen, en als je dan wat smokkelt door de hoek van je ub kleiner te maken; **** it.

Die db curls zijn ook zeer netjes trouwens op 22kg.

Ben benieuwd naar de progressiepics.

Succes in 2010 gab.
+1:D

Happy new year kwarkie!:D
 
Veel succes toegewenst in 2010 makker, je hebt al veel VVM aangezet maar er kan nog altijd wat bij!:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven