Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
WOENSDAG - LIEVER EEN RUG IN MIJN PORTEMONNEE TRAINING

T-Bar

15x70
12x95
10x105

BOR

12x80
10x100
8x120 > Ik heb nog steeds geen straps, die barbells bij ons zijn echt k*t...

Seated Cable rows

12x43
10x56
8x full stack

Chins

2x8 > Beetje last van mijn aanhechting in mijn linker arm.

DB Curl

10x18
10x20
10x22

EZ Bar

12x38
12x48

Cable Curl

3 setjes 20,30,40 kg tot fail (ff zin in)

Tric. pushdown

15x30
12x35
12x40

Rope tric. extension

15x30
12x35
12x40

Conclusie

Lekker, mijn lats beginnen er aardig uit te zien. Redelijke training, niet zo heel veel drive helaas, meer een het moet maar ff mentaliteit. Maar kep niet gekotst haha

bruute bor! goed dat je niet braakte keep it up!
 
respect naar je grip dan! 10x100 en niet failen op grip

toevallig ook rug gedaan vandaag, mit d'r bram
 
Oké raar, als je van 13:00 uur tot 17:00 geen vaste voeding meer genomen hebt kan er onmogelijk voeding in je maag zitten. Kots je echt daadwerkelijk maaltijden eruit? Als je er ook draaierig bij bent licht het aan je voeding, anders 100% aan je ademhaling.

Leun je tijdens de rust pauzes tussen de sets toevallig naar voren? met je handen op je knieën zeg maar? want daarmee sluit je je luchtwegen af wat kotsneigingen veroorzaakt.
Dit verschilt per persoon natuurlijk en de vertering gaat sowieso drastisch achteruit wanneer je intensieve inspanningen levert.
 
BOR

12x80
10x100
8x120 > Ik heb nog steeds geen straps, die barbells bij ons zijn echt k*t...

BrUtALE BoRs :wl:

Keurige training kerel, niks op aan te merken! ga zo door :thumbs:

Dit verschilt per persoon natuurlijk en de vertering gaat sowieso drastisch achteruit wanneer je intensieve inspanningen levert.

Dat is wel zo natuurlijk maar de inspanning begon pas ná 4 uur. Daarbij kotste meneer geen voeding uit, dus zijn maag was wel leeg.. maar goed.... eet smakelijk hé :p
 
zorg dat je grip beter word. dan heb je ook geen straps nodg :D

en wel mooi dat je lats op komen want daarvoor zag het er niet uit om het even minder subtiel te zeggen :D

en natuurlijk netjes dat je niet gekotst heb!

nog geen pijnlijke billen van het prikken btw???
 
Vage training set up eigenlijk :p Je traint je armen volledig na rug :p

Zijn armen een sterk punt bij je?
 
Volgens mij zijn dat meer Shrubors;)

Netjes gewerkt Kwark
 
bruute bor! goed dat je niet braakte keep it up!

Thnx gab... het begon ook te vervelen... :p

respect naar je grip dan! 10x100 en niet failen op grip

toevallig ook rug gedaan vandaag, mit d'r bram

Ik vind het toch tamelijk vervelend worden hoor, vanaf zeg 110 begint de barbell door te slippen, waardoor die bijna uit me klauwen rolt, haalt me nogal uit mijn concentratie

Dit verschilt per persoon natuurlijk en de vertering gaat sowieso drastisch achteruit wanneer je intensieve inspanningen levert.

Mijn vertering is best in orde hoor, al zou mijn metabolisme best een tandje hoger mogen, maja, ik ben IT'er, en zit dus de hele dag op me reet hehe...

BrUtALE BoRs :wl:

Keurige training kerel, niks op aan te merken! ga zo door :thumbs:



Dat is wel zo natuurlijk maar de inspanning begon pas ná 4 uur. Daarbij kotste meneer geen voeding uit, dus zijn maag was wel leeg.. maar goed.... eet smakelijk hé :p

Hij zei meneer tegen me :o hehehe, thnx gappie :kiss:

zorg dat je grip beter word. dan heb je ook geen straps nodg :D

en wel mooi dat je lats op komen want daarvoor zag het er niet uit om het even minder subtiel te zeggen :D

en natuurlijk netjes dat je niet gekotst heb!

nog geen pijnlijke billen van het prikken btw???

Goh, hoe trap je een open deur in? hahaha
Dat lukt dus niet eh, tijm... ik zal hoe dan ook aan de straps moeten, hoe vreselijk ik die dingen ook vind...

Nee joh, geen last met prikken. En dat gesever over in een zenuw prikken is echt flauwekul mits je op de juiste plek spuit.

Vage training set up eigenlijk :p Je traint je armen volledig na rug :p

Zijn armen een sterk punt bij je?

Muah, het bevalt mij prima om armpies juist op de rug dag helemaal te pakken. Al moet ik wel zeggen dat de aanhechtingen ter hoogte van mijn ellebogen wel een beetje irriteren, juist op de rug dag.

Zeker!

Nu iets niet gedaan wat je anders wel doet? :eyes:

Flink op de ademhaling geconcentreerd. Soms moet ik met mijn haqndpalmen mijn wangen wat uitelkaar duwen zodat mijn neus open gaat staan hehehe, maar het helpt...

Volgens mij zijn dat meer Shrubors;)

Netjes gewerkt Kwark

Nee mosselman, het zijn toch echt nette BOR's. Rug is sowieso best een sterke groep bij mij, al mag die wel flink wijder! Thnx mozz ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
nette workout weer kwarkie :D trouwens bij mij glipt ie er ok soms door kreeg gisters tot 2 keer toe met BOR de babell niet van de grond :o sta je dan ook lullig :roflol: uiteindelijk wel gelukt
 
nette workout weer kwarkie :D trouwens bij mij glipt ie er ok soms door kreeg gisters tot 2 keer toe met BOR de babell niet van de grond :o sta je dan ook lullig :roflol: uiteindelijk wel gelukt

Ik las het ja... sja, daar ga je Mass... gehehehe

Nou, maak er wat van vandaag makker ;) Moeten maar snel samen knallen!
 
k*t feestdagen :roflol: dit jaar doe ik er niet aan mee :p
viet gisters met die 80kg bor de zooi van de grond toen voelde ik het al meteen he dit word niks vandaag :) achja kan gebeuren. ja idd kom maar is een keer hier knalle dan pak ik zeker 8x140 bor :o whehehe
 
k*t feestdagen :roflol: dit jaar doe ik er niet aan mee :p
viet gisters met die 80kg bor de zooi van de grond toen voelde ik het al meteen he dit word niks vandaag :) achja kan gebeuren. ja idd kom maar is een keer hier knalle dan pak ik zeker 8x140 bor :o whehehe

Komt wel goed, ik fok je wel op! Maar 140 is ook welo absurd hoor ghehehe, hoe weet jij in godes naam goeie grip te houden man?

Ik heb er vanaf 110 al moeite mee, nou moet ik zeggen dat ze wel klote barbells hebben bij ons hoor. Geef mij de ouderwetse maar, die zijn wat dunner, en hebben wat diepere grip kartels erin zodat ik beter beet heb...

Nu moet ik toch nog aan die klote straps... :(
 
die heb ik ook maat, straps :) maar nog glee die er gisters tussen uit haha had geen kracht meer in me klauwen
 
die heb ik ook maat, straps :) maar nog glee die er gisters tussen uit haha had geen kracht meer in me klauwen

hahaha, moet je je vrouwtje maar niet zo hard vingeren hahaha :p
 
whahaha wat een pik he :roflol: nee man komt daar niet door te weinig gegeten de heledag en dagen trouwens
 
brute BORs hoor kwark
 
Thnx ;)



Ik heb zo'n ongelofelijke zin in chocolade pasta :p meteen vanmorgen naar de appie om nutella te halen.... meesterlijk! Kep de halve pot al opgefroten....

mmmm, ik ga nog een broodje pakken met een dikke laag erop heeeerlijk!!!
 
Nog lekkerder: pannenkoeken met chocopasta ;)

Komen er al bijnan nieuwe foto's kwark?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven