- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Romanian Deadlift is voor benen Kwarkie.
Het is net als SLDL maar in plaats van de grond te toucheren stop je er net boven.
sorry maar dit is echt lachwekkend. Bro verdiep je eens in de trainingsmaterie ipv kuurtjes
45 seconden regel? hou je maar 45 sec rust tussen de sets ofzo?
nice squats trouwens man, brute shit!
Heb je deze sticky al eens gelezen, Kwarkmaestro? http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/misselijk-na-training-7272/

Lennart geeft je een hele goede tip RDL is zeer effectief voor de Hams.
Ik zou hem in je schema stoppen en die leg extension eruit halen.

Lennart geeft je een hele goede tip RDL is zeer effectief voor de Hams.
Ik zou hem in je schema stoppen en die leg extension eruit halen.
Leg extension = quads
Leg curl = hams
Zou ik doen omdat RDL een compound is en leg curl een iso![]()
Ik weet het Moz, ik ben radeloos man. Ik snap er geen **** van... Maar ik ben tijdens de workout zo hyper & charged, komt bij dat het ademen door neus wordt belemmert, waardoor ik een droge strot krijg... ****ing k*t man.

[
+1 die leg extension is een k-oefening(knie verneuker) vandaar dat ik zeg dat hij hem eruit moet halen..
Zoals jij hem toepast zal ongetwijfeld zwaar zijn, maar ik zie de meerwaarde er niet echt van in.
Dat kotsen is inderdaad katabool, maar de oorzaak licht echt in je voeding en/of ademhaling. Post anders eens je pre/inter/en post workout meals e.d.
Misschien kun je eens proberen een goede 4 uur voor je training geen vaste voeding meer te eten. Neem dan c.a. 1,5 uur voor je training een stevige ''havermout met melk of yoghurt uit de blender'' shake. Vloeibare voeding word veel sneller verwerkt, zodra je dan kostneigigen krijgt is je maag gewoon leeg![]()
4 uur is erg lang gozer, dat gaat niet werken. Ik moet zien dat ik de issue met ademhaling goed adresseer, van daaruit verder kijken...

45 seconden tussen de sets lijkt me wat contra-productief; je ATP + CP is niet voldoende hersteld en daarnaast ben je nog wat buiten adem alvorens je aan je nieuwe set moet beginnen.
Met als resultaat dat je deze set niet voluit kunt pakken = gemiste kans.
Low rest tussen sets is imo alleen nuttig als je je glycogeendepots wilt leegtrekken en/of cardio-vasculair een extra prikkel wilt geven en/of meer op spierconditie wilt trainen.
Zoals jij hem toepast zal ongetwijfeld zwaar zijn, maar ik zie de meerwaarde er niet echt van in.
Maargoed als jij er beter op groeit, ga zo door!
Kijk nou goed wat ik schreef
4 uur geen VASTE voeding, je eet voor je training nog wel voeding maar dan vloeibaar gemaakt met een blender of iets dergelijks. Je moet uiteraard wel voedingsstoffen in je lichaam hebben, maar niet in je maag.
Doe je veel cardio? Hoe is je algehele conditie? ik weet nog toen ik alleen kt deed ik ook weleens misselijk werd na benentraining ook zelfs enkele keer gekotst. Nadat ik ook veel cardio inplande in mijn schema heb ik helemaal geen last meer gehad van misselijkheid. Misschien dat dat het kan zijn.
Ik had 13:00 laatste vaste voeding gehad, om 15:30 whey shake, en 17:00 uur training. Nog geen 20 minuten later stond ik al te braken...
Oké raar, als je van 13:00 uur tot 17:00 geen vaste voeding meer genomen hebt kan er onmogelijk voeding in je maag zitten. Kots je echt daadwerkelijk maaltijden eruit? Als je er ook draaierig bij bent licht het aan je voeding, anders 100% aan je ademhaling.
Leun je tijdens de rust pauzes tussen de sets toevallig naar voren? met je handen op je knieën zeg maar? want daarmee sluit je je luchtwegen af wat kotsneigingen veroorzaakt.

Nee, er komt nauwelijks vast voer mee. Alleen het water wat ik heb gedronken en de shake die er nog in zat.
Nee, word niet draaierig. Ik voel me eigenlijk gelijk weer prima na het kotsen.