Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hey kwarkkotser, wel leuk dat je ff een tijdje op 45sec knalt.

Zo ga ik over 2 weekejs over op een tabata. Daarbij draai ik 10 sets met 15 seconden rust tussen elke set. Ik houd 10 herhalingen aan. Het geeft in elk geval een lekkere prikkel! maar langer dan 2 weken moet je dit soort schemas niet aanhouden.. een algemeen massa schema heeft baat bij zo'n 60-90sec rust tussen elke set.

chris je moet echt wat gaan doen aan je kotshobby... toch zonde van al dat met moeite naar binnen gewerkte kcal weer naar buiten te gooien en door te spoelen.

misschien iets van pillen tegen missellijkheid slikken? of ff dokteren he.

succes

Misschien een idee om het volume van de warming up wat te verlagen bij de squats, om het kotsen te voorkomen en wat meer energie in de hoge gewichten te kunnen steken. Ik hoop niet dat het een bloeddruk of orientatieprobleem is.

Hard geknald kwark..maar je kan niet blijven kotsen hoor!:mad:

dikke training kwark :D alleen jammer idd van dat gekots van je :)

Voel je dat dan niet aankomen, dat kotsen? Ik heb dat ook wel eens gehad, maar meestal
als ik het voel, switch ik naar singles. Dan lijkt het wel voorbij te gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.307
Hey kwarkkotser, wel leuk dat je ff een tijdje op 45sec knalt.

Zo ga ik over 2 weekejs over op een tabata. Daarbij draai ik 10 sets met 15 seconden rust tussen elke set. Ik houd 10 herhalingen aan. Het geeft in elk geval een lekkere prikkel! maar langer dan 2 weken moet je dit soort schemas niet aanhouden.. een algemeen massa schema heeft baat bij zo'n 60-90sec rust tussen elke set.

Op zich bevalt het wel, 45 sec's...

chris je moet echt wat gaan doen aan je kotshobby... toch zonde van al dat met moeite naar binnen gewerkte kcal weer naar buiten te gooien en door te spoelen.

misschien iets van pillen tegen missellijkheid slikken? of ff dokteren he.

succes

Ik ga gewoon aan de beademing apparatuur hehehe

Misschien een idee om het volume van de warming up wat te verlagen bij de squats, om het kotsen te voorkomen en wat meer energie in de hoge gewichten te kunnen steken. Ik hoop niet dat het een bloeddruk of orientatieprobleem is.

Nee, het ziet er naar uit dat het toch de ademhaling is die dit veroorzaakt...
Thnx ;)

Hard geknald kwark..maar je kan niet blijven kotsen hoor!:mad:

dikke training kwark :D alleen jammer idd van dat gekots van je :)

Thnx beesten. Ik heb afgesproken dat ik vandaag niet ga kotsen. :D

Voel je dat dan niet aankomen, dat kotsen? Ik heb dat ook wel eens gehad, maar meestal
als ik het voel, switch ik naar singles. Dan lijkt het wel voorbij te gaan.

jawell, maar het gaat niet over. En als mijn maag zich eenmaal omdraait, moet ik rennen....

train je eigenlijk overdag of in de avond

Gasten in jou gym weten wel hoe laat het is. Als kwark gaat squatten dan gaat hij daarna rennen. Pas maar op dat ze geen stunt gaan uithalen met je en alle deuren van de toiletten op slot draaien... dan sta je ineens voor een dichte deur.

Zie de filmpjes al verschijnen op youtube. :roflol:

gasten in jou gym weten wel hoe laat het is. Als kwark gaat squatten dan gaat hij daarna rennen. Pas maar op dat ze geen stunt gaan uithalen met je en alle deuren van de toiletten op slot draaien... Dan sta je ineens voor een dichte deur.

:d

• #5.311
Gasten in jou gym weten wel hoe laat het is. Als kwark gaat squatten dan gaat hij daarna rennen. Pas maar op dat ze geen stunt gaan uithalen met je en alle deuren van de toiletten op slot draaien... dan sta je ineens voor een dichte deur.

SSSTTTTTTTT!!! Niet dorvertellen, maar ik heb al een keer de legpress onder gekotst ghehehehe

:D

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

train je eigenlijk overdag of in de avond

Avond ;)

Kwark, wat staat er vandaag op het programma jongen?

Ben benieuwd wat dit beest nu weer gaat neerzetten voor PR's ... :D

En ach, als je gekotst hebt weet je iig zeker dat je tot failure hebt getraind en dat geeft weer een bepaalde voldoening (wel daarna je voeding/drinken op peil brengen!). :eek:

• #5.313
Kwark, wat staat er vandaag op het programma jongen?

Ben benieuwd wat dit beest nu weer gaat neerzetten voor PR's ... :D

En ach, als je gekotst hebt weet je iig zeker dat je tot failure hebt getraind en dat geeft weer een bepaalde voldoening (wel daarna je voeding/drinken op peil brengen!). :eek:

Me ruggetje en mijn ecto armpies zijn aan de beurt afgebeuld te worden :p muah, zal wel geen PR te vinden zijn vrees ik...

sinds waneer heb je het probleem en ben je sinddien nog van supps of voeding veranderd?
maatje van me had het door zn nieuwe shake

Koop gewoon een mp3 speler met hardcore muziek en laat die pre-boost supps thuis.

Als je echt hardcore bent eet/drink je je kots weer op:rolleyes:

• #5.317
sinds waneer heb je het probleem en ben je sinddien nog van supps of voeding veranderd?
maatje van me had het door zn nieuwe shake

Muah, daar heb ik al een poos last van... Nee niet aan de supps eigenlijk...

Koop gewoon een mp3 speler met hardcore muziek en laat die pre-boost supps thuis.

Ik zal wel ff aan de andere gasten vragen of ze me willen slaan, krijg ik roid rage :p

Als je echt hardcore bent eet/drink je je kots weer op:rolleyes:

Dat is niet hardcore, dat is goorcore...

:D

• #5.318
WOENSDAG - LIEVER EEN RUG IN MIJN PORTEMONNEE TRAINING

T-Bar

15x70
12x95
10x105

BOR

12x80
10x100
8x120 > Ik heb nog steeds geen straps, die barbells bij ons zijn echt k*t...

Seated Cable rows

12x43
10x56
8x full stack

Chins

2x8 > Beetje last van mijn aanhechting in mijn linker arm.

DB Curl

10x18
10x20
10x22

EZ Bar

12x38
12x48

Cable Curl

3 setjes 20,30,40 kg tot fail (ff zin in)

Tric. pushdown

15x30
12x35
12x40

Rope tric. extension

15x30
12x35
12x40

Conclusie

Lekker, mijn lats beginnen er aardig uit te zien. Redelijke training, niet zo heel veel drive helaas, meer een het moet maar ff mentaliteit. Maar kep niet gekotst haha

kerel schaf je die straps aan kan zo niet he
kots niet te veel he kerel dadelijk droog je helemaal uit van het kotsen
ben je te droog en moet je iemand vinden om je in te smeren:kots:

• #5.320
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven