- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat eet je nu zo allemaal op een dag kwark?
kwarkie heeft flink wat beef op z'n lichaam gekregen!![]()
Hondenbrokkenaardig was kcal's in die supershake! daar pak je al zo'n 4000+kcal mee op een dag!
doe je je hondenbrokken daar ook nog steeds in?
? Heb ik iets gemist?
Nog eens een foto'tje trekken eens die weg is, kwark 
aardig was kcal's in die supershake! daar pak je al zo'n 4000+kcal mee op een dag!
doe je je hondenbrokken daar ook nog steeds in?

wahahahaHondenbrokken? Heb ik iets gemist?
Over je foto's... Het mag duidelijk zijn dat je al aardig wat massa hebt gekweekt, al heeft de bolle pens wat een vertekend beeldNog eens een foto'tje trekken eens die weg is, kwark
![]()

Nou wil ik natuurlijk weten wat er in die supershake zit!

Kwark, ik ga ook pas een oordeel geven als je betere pics hebt geplaatst. Wat ik nu zie voldoet voor mij nog niet aan de verwachtingen. Anyway beest, plaats over 2 weken foto's die ons allemaal van ons stoeltje blazen!

Nou wat voeding betreft zit je wel goed, je traind als een prof, eet als een prof... binnen de kortste keren ben je het!![]()
dan is het ook geen 800kcal he kwarkie.haha, nou... doe maar 2400Kcal
Nee inmiddels geen hondebrokken meer, maar zit nu aan de rice&protein, in die handige emmers. Dus zit nu aan de zangzaadwahahaha
zilvervliesrijst
6 soorten eiwitten
magere melk
1 rauw ei
naar keuze scheppie crea erbij
dan is het ook geen 800kcal he kwarkie.
die ingredienten is dat gewoon de rice&protein? misschien dat ik hier ook eens een emmer van bestel.
En jawel, tis zeker 800Kcal. Er gaan 8 scheppen in 1 shake.ah ja 2400-3200kcal heb je aan je shakes alleen, maar lijkt het je niet beter om je kcal meerendeels uit vast voedsel te halen?ik gooi er nog wat eiwitjes bij gabEn jawel, tis zeker 800Kcal. Er gaan 8 scheppen in 1 shake.
Een emmer van 2,5 kilo knal ik er in amper 1 week doorheen haha
ah ja 2400-3200kcal heb je aan je shakes alleen, maar lijkt het je niet beter om je kcal meerendeels uit vast voedsel te halen?
2 supershake's en wat meer kip/vis/biefstukje of zo lijkt me beter dan 3-4 shakes.
*dit buiten je maaltijden waar rijst/kip etc in zit

reken maar uit....
.