XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ga ik ook zeker wat mee doen. ik ga wat aanpassingen doen mbt tot de lever oefeningen, knikker ik eruit.

ga ik ook zeker wat mee doen. ik ga wat aanpassingen doen mbt tot de lever oefeningen, knikker ik eruit.

less is more...

de grootste fout die (beginnende) bodybuilders maken is te vaak, te lang en te veel trainen. In de sportschool groei je niet....
Als het beter was om zo'n hoog volume te draaien dan zou iedereen het wel doen, dan zou ik elke dag 4 uur in de sportschool zitten.
Maar zo werkt het niet.

less is more...

de grootste fout die (beginnende) bodybuilders maken is te vaak, te lang en te veel trainen. In de sportschool groei je niet....
Als het beter was om zo'n hoog volume te draaien dan zou iedereen het wel doen, dan zou ik elke dag 4 uur in de sportschool zitten.
Maar zo werkt het niet.

++

Ik heb naar aanleiding van de commetaren hier, een en ander veranderd. Tis alleen dat ik barst van de energie... Wat denken jullie? Gewoon 3 oefeningen per groep en dan maar een set meer draaien?

heb zelf 3 oefeningen per spiergroep 3 a 4 sets en dat maar 3 dagen in de week... messchien iets voor u :D ik trainde 5dagen in de week met meer oefeningen per spier groep en sets ook denk ik ben naar veeeeel minder gegaan en nu kom ik teminste wel aan:D en heb meer kracht!

kep momenteel niet zo veel te doen overdag, dus daarom ben ik maar lekker in de gym. Daarbij heb ik ook nog een (zij het productieve) vorm van ADHD... moet mijn energie gewoon kwijt...

Aankomen lukt mij wel, zolang ik zorg dat ik in de range van 3500-4000Kcal blijf zitten voorlopig.

kep momenteel niet zo veel te doen overdag, dus daarom ben ik maar lekker in de gym. Daarbij heb ik ook nog een (zij het productieve) vorm van ADHD... moet mijn energie gewoon kwijt...

Aankomen lukt mij wel, zolang ik zorg dat ik in de range van 3500-4000Kcal blijf zitten voorlopig.

Je wilt veel trainen het liefst 5 dagen dat is mogelijk. Maar dan kan je het beste gewoon een split van 5 dagen doen of 4 en op dag 5 weer dag 1 doen.

2x p per week met zoveel oefeningen en die intensiteit KAN niet.
Daarnaast pak je wel erg veel oefenigen per spiergroep..

Vriendelijk groetend,

Je wilt veel trainen het liefst 5 dagen dat is mogelijk. Maar dan kan je het beste gewoon een split van 5 dagen doen of 4 en op dag 5 weer dag 1 doen.

2x p per week met zoveel oefeningen en die intensiteit KAN niet.
Daarnaast pak je wel erg veel oefenigen per spiergroep..

Vriendelijk groetend,

Dat was me inmiddels duidelijk, ja hahaha
ik heb nu veel van de lever oefeningen eruitgegooid. De kuiten naar de dinsdag en donderdag gezet, ik ga ff kijken naar een split, wie weet bevalt dat wel... thnx

Moet niet gekker worden op DBB lijkt het sprookjesboek in de EFTELING WEL................:D

komt hij weer aan met z'n Efteling :P hehe
meerdere mensen gainen lekker op t moment....ik las dat powerhouse ook belachelijk hard gegained heeft.

succes met Log KwarkMixer, je wordt gevolgd!

komt hij weer aan met z'n Efteling :P hehe
meerdere mensen gainen lekker op t moment....ik las dat powerhouse ook belachelijk hard gegained heeft.

succes met Log KwarkMixer, je wordt gevolgd!

Ik dacht al, ze kijken naar me, haha
Altijd in ut begin na afwezigheid... Die harde spurt stagneert ergens wanneer, dus ik geniet er nog maar ff van :D
Thnx kerel!

Mijn laatste week crea... Ben benieuwd of ik hard trainen vast kan houden. Ik ga verkassen naar Eindhoven (nieuwe job) ben benieuwd of daar ook een leuike sportschool is??? was al een beetje aan ut rondkijken, maar suggesties welkom.

Gisteren een keep it simple trainen gedaan, bevalt eigenlijk wel, al zou ik wel een set extra kunnen doen qua energie....

Benen
Squat 12x90, 10x 110, 8x130, 5x150
Leg ext. 4x15x60
Leg Curl 4x15x50

Rug
Pully lat. 15x45,12x55,10x60
Cable rows 12x60,10x70,10x80
Cable rows High 12x70,12x80,10x90
Bend over row 4x12x28

Biceps:
Supersetjes gedaan met dumbbells, is weer es wat anders voor een keer
4 sets achtereen 8 x 14, 12, 10, 8, 6, 4 dan 30 sec pauze en overnieuw...
was wel heftig deze! Voel um nog haha

Buik: vaste prik voor mij: lekker hangen aan mijn benen en 3x50 crunches, aiii

Heerlijke training!

t*ring wat een sterke squat man echt bizar...maar die bent-over-rows zijn wel wat zwak lijkt me zo.

en na de crea moet je gewoon keihard blijven trainen dan verlies je ook niet zoveel ;) nog iets meer eten, komt goed.

ga trouwens een goede split draaien...dan train je optimaal (als je 5x p/w wil)

ALs je zoveel energie hebt en zoveel tijd om te trainen dan doe je toch gewoon een 5 daagse split.
Dan hoef je maar 1 of 2spiergroepen per dag te pakken, mijn inziens ideale situatie.
Of ga elke dag cardio-en erbij...

Hou je schema nou maar gewoon basic, als natural bodybuilder is zo'n volume insane.

Oja over je benentraining;

Benen
Squat 12x90, 10x 110, 8x130, 5x150
Leg ext. 4x15x60
Leg Curl 4x15x50

waarom pak je geen leg press of lunges erbij?
waarom pak je geen 2 kuiten oefeningen erbij?

Rug
Pully lat. 15x45,12x55,10x60
Cable rows 12x60,10x70,10x80
Cable rows High 12x70,12x80,10x90
Bend over row 4x12x28

Op een ander dag pakken man

Biceps:
Supersetjes gedaan met dumbbells, is weer es wat anders voor een keer
4 sets achtereen 8 x 14, 12, 10, 8, 6, 4 dan 30 sec pauze en overnieuw...
was wel heftig deze! Voel um nog haha

Op een ander dag pakken man

Buik: vaste prik voor mij: lekker hangen aan mijn benen en 3x50 crunches, aiii

Heerlijke training!

Misschien moest ik dat maar es gaan doen jah, 5d. split.
Dat basic houden ga ik zeker doen jah...
Benen idd maar een dedicated traindag van maken :D

ALs je zoveel energie hebt en zoveel tijd om te trainen dan doe je toch gewoon een 5 daagse split.
Dan hoef je maar 1 of 2spiergroepen per dag te pakken, mijn inziens ideale situatie.
Of ga elke dag cardio-en erbij...

Hou je schema nou maar gewoon basic, als natural bodybuilder is zo'n volume insane.

Oja over je benentraining;

Wil graag leg press erbij, maar dat ding in de gym waar ik nu zit, sucks. Kan maar hele korte slagen maken op dat ding, gaat helemaal nergens over. Maar ga toch verkassen es kijken of ze in Eindhoven betere shit hebben haha

t*ring wat een sterke squat man echt bizar...maar die bent-over-rows zijn wel wat zwak lijkt me zo.

en na de crea moet je gewoon keihard blijven trainen dan verlies je ook niet zoveel ;) nog iets meer eten, komt goed.

ga trouwens een goede split draaien...dan train je optimaal (als je 5x p/w wil)

jaah hahaha ik snap er zelf ook geen **** van, :D benen (afgezien van kuiten dan) is bij mij wel redelijk sterk.

die bent over rows worden wel beter, moet nog een beetje oppassen met mijn schouder, rusitg aan progressie erin krijgen...

Ga ik denk ik ook doen jah, splitten... lekker dedicated trainings daggies van maken, kan ik me energie tenminste kwijt, daarvan heb ik toch teveel muahaha

Training Vrijdag: weer keep it simple, bevalt goed

15 min. loopband (****, wat is dat apparaat daar geweldig!)

Borst

Dumbbell fly 15x14, 12x18, 10x20, 10x22
Dumbbell bench press 15x18, 12x20, 12x22, 10x24
Cable fly's 15x25, 12x30, 10x35, 10x35
Cable fly rechter vóóruit 10x35, 10x35, 8x40 Sjezus wat een pomp, **** yeah!!!

Triceps

Push down 15x35, 15x40, 12x45, 10x50, 8 x 55 Sjit me triceps exploderen bijna muaha
Dumbbell triceps ext. 15x14, 15x18, 15x18 Jah, toen zat ik helemaal vol geen druppel bloed kon er meer bij haha

Buik

Sjah, die train ik elke dag, niet extreem, gewoon lekker relaxed. Ik hang mijn voeten op, en crunchen maar, pak ze als variatie ook wel zijwaards. 3 setjes van 50

Sjeemig wat had ik een pomp, echt lekker! Dat beloofd wat, yeah!

yo mixer...ik snap je training niet zo goed man, hoezo doe je drie fly oefeningen voor borst? en waarom doe je als tweede pas db press? als je hard wil gaan moet je (BB en af en toe DB) pressen maat....grote gewichten gebruiken voor die spieren!

pushdown rope of balkje?
en daarnaast is buik elke dag teveel van t goede man...ook al doe je rustig, is gewoon niet nodig.

denk anders is goed na, neem al die kritieken van de mensen hier ff mee en flans een nieuwe vijf dagen split in elkaar, incl oefeningen.

komt goed man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven