- Waardering
- 666
hoezo bedankt, je doet niks met die feedback...
Je schema is ****ing insane man, doe niet zo dom en ga adviezen opvolgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga ik ook zeker wat mee doen. ik ga wat aanpassingen doen mbt tot de lever oefeningen, knikker ik eruit.
less is more...
de grootste fout die (beginnende) bodybuilders maken is te vaak, te lang en te veel trainen. In de sportschool groei je niet....
Als het beter was om zo'n hoog volume te draaien dan zou iedereen het wel doen, dan zou ik elke dag 4 uur in de sportschool zitten.
Maar zo werkt het niet.
kep momenteel niet zo veel te doen overdag, dus daarom ben ik maar lekker in de gym. Daarbij heb ik ook nog een (zij het productieve) vorm van ADHD... moet mijn energie gewoon kwijt...
Aankomen lukt mij wel, zolang ik zorg dat ik in de range van 3500-4000Kcal blijf zitten voorlopig.
Je wilt veel trainen het liefst 5 dagen dat is mogelijk. Maar dan kan je het beste gewoon een split van 5 dagen doen of 4 en op dag 5 weer dag 1 doen.
2x p per week met zoveel oefeningen en die intensiteit KAN niet.
Daarnaast pak je wel erg veel oefenigen per spiergroep..
Vriendelijk groetend,
Moet niet gekker worden op DBB lijkt het sprookjesboek in de EFTELING WEL................![]()
hehekomt hij weer aan met z'n Eftelinghehe
meerdere mensen gainen lekker op t moment....ik las dat powerhouse ook belachelijk hard gegained heeft.
succes met Log KwarkMixer, je wordt gevolgd!

Benen
Squat 12x90, 10x 110, 8x130, 5x150
Leg ext. 4x15x60
Leg Curl 4x15x50
waarom pak je geen leg press of lunges erbij?
waarom pak je geen 2 kuiten oefeningen erbij?
Rug
Pully lat. 15x45,12x55,10x60
Cable rows 12x60,10x70,10x80
Cable rows High 12x70,12x80,10x90
Bend over row 4x12x28
Op een ander dag pakken man
Biceps:
Supersetjes gedaan met dumbbells, is weer es wat anders voor een keer
4 sets achtereen 8 x 14, 12, 10, 8, 6, 4 dan 30 sec pauze en overnieuw...
was wel heftig deze! Voel um nog haha
Op een ander dag pakken man
Buik: vaste prik voor mij: lekker hangen aan mijn benen en 3x50 crunches, aiii
Heerlijke training!
ALs je zoveel energie hebt en zoveel tijd om te trainen dan doe je toch gewoon een 5 daagse split.
Dan hoef je maar 1 of 2spiergroepen per dag te pakken, mijn inziens ideale situatie.
Of ga elke dag cardio-en erbij...
Hou je schema nou maar gewoon basic, als natural bodybuilder is zo'n volume insane.
Oja over je benentraining;
t*ring wat een sterke squat man echt bizar...maar die bent-over-rows zijn wel wat zwak lijkt me zo.
en na de crea moet je gewoon keihard blijven trainen dan verlies je ook niet zoveelnog iets meer eten, komt goed.
ga trouwens een goede split draaien...dan train je optimaal (als je 5x p/w wil)
benen (afgezien van kuiten dan) is bij mij wel redelijk sterk.