Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
yo mixer...ik snap je training niet zo goed man, hoezo doe je drie fly oefeningen voor borst? en waarom doe je als tweede pas db press? als je hard wil gaan moet je (BB en af en toe DB) pressen maat....grote gewichten gebruiken voor die spieren!

pushdown rope of balkje?
en daarnaast is buik elke dag teveel van t goede man...ook al doe je rustig, is gewoon niet nodig.

denk anders is goed na, neem al die kritieken van de mensen hier ff mee en flans een nieuwe vijf dagen split in elkaar, incl oefeningen.

komt goed man!

Had eerder deze week al flink brost getraind, wilde ff niet zo heftig deze keer, wilde ff binnenkant borst aanpakken, 3 fly's omdat ik de cable fly's anders pak, 1x hoog en 1 x laag, kreeg zo ff meer pomp daarzo.

5 daagse split is al in de maak, ga er volgende week mee beginnen.

Pushdown balkje.

Buik: verneem er toch geen fl**ker van, misschien dan maar 2 x per week met beetje gewicht erop dan? Op een bankje moet ik dat sowieso, want dat hou ik anders eindeloos vol haha.

PS: Thanks voor meedenken! :D

Je bent echt enorm gemotiveerd!!! Je bent echt niet de enige... ik ben ook zo iemand die -zeker nu- wel elke dag wilt trainen, en gewoon 2 uur achter elkaar bam bam... Maarja, dat houdt een keer op, en dan komt de man met de hamer een kijkje nemen en liggen we eruit.

Dus om de man met de hamer te ontwijken moeten we ons dus vanaf het begin af aan overgeven aan ''slechts'' een 4/5 daagse split die max een uurtje duurt. :sad:

Maaaar je gaat goed, dat mag duidelijk zijn, en je bent ziekelijk sterk in je benen zie ik :thumbs:

De training van zaterdag had ik nog niet gepost:

Kwartiertje loopband

BENEN
Squat 12x90, 12x110, 12x130, 8x140, 6x155 (ik leek wel een stervend paard muahahaha) Blijft erg sterk bij mij, snap er geen **** van, ik wou dat mijn BP zo was, haha! Zulke grote poten heb ik nou ook weer nie...????
Leg Press: 12x130, 10x150, 10x170 (is een k*t ding bij ons, werd er al gauw simpel van)
Leg extension: 15x50, 12x60, 12x70
Leg Curl: 15x45, 12x55, 12x60
Calf raises: 20x110, 20x130, 20x150 Auwww! Die brand wel ff, zeker die lucifer houtjes van mij

Daarna veel slap gelul, vooral de eigenaar is zo'n grapjas, gaat ie K3 draaien, dus moest er ff achteraan met een dumbbell in de hand, haha

Laatste dag ouwe sT getraind, zoals aangekondigd komende week 5-dagen split, ik ben benieuwd wat dat gaat opleveren...

jezus man, die squat van jou....waar haal je t vandaan? echt bruut hoor!

en nu snel deze chaos achter je laten en beginnen met die split! :D

Zeker Brute Squats, doe jij ze FULL/BelowPar of Par?

Sterke poten heb jij man, wat meten ze?

Succes met je log!

Gisteren geen training, had een sollicitatie nogal ver weg, dus werd ff niks.

Vandaag werd ik wakker met pijn in een pees op mijn linker bicep, ik heb op de kou gelegen, doet best wel zeer, dus aangepaste training gedaan vandaag, dus deze week nog even niet de 5-day split zoals de bedoeling was. Zwaar k*t dus! Warm houden en sprayen dus, k*t zooi....

10 min. loopband

SCHOUDERS (wilde borst doen, maar ivm met de pees maar ff niet)

side raises 15x14, 10x18, 10x18
front raises 15x18, 15x18, 15x18
barbell military press 15x10, 12x15, 12x20

ff niet meer gedaan, daarbij speelt de pees weer op...

BUIK
seated crunch 4x45x40
crunches machine, 60 graden 3x40

Korte training vandaag, ff rust pakken, baal hiervan maar jah liever ff koppie erbij dan een pees afscheuren :(

Zeker Brute Squats, doe jij ze FULL/BelowPar of Par?

helemaal full durf ik niet, heb een keer wat met mijn knieën gehad, dat wil ik niet weer, hehe maar zak een aardig eindje door de knietjes :D Zulke dikke poten heb ik nie echt, maar heb er altijd al flink power in gehad

Thnx BTW :D

Na het akkefietje met mijn linker bicep extra rust gepakt. Na ut eten gisteren met paar extra amino's ff een hazeslaapje gehouden 1,5 uur, en wat denk je? WEG PIJN! No shit!

Toch optijd me mand in gegaan, en goeie nacht geslapen, vandaag voelde ik mij wel weer elastisch genoeg om de split routine weer op te pakken, dus vandaag borst gedaan (wat eigenlijk gisteren de bedoeling was). Wel rustig aan gedaan, want jah, wil geen blessures...

WOENSDAG

10 min. loopband

Barbell Bench press 15x50, 12x60, 10x70, 10x80, 10x90
Dumbbell fly 15x18, 12x20, 12x20
Cable fly 15x15, 15x20, 12x25, 10x30, 10x35
Incline dumbbell press 15x20, 12x24, 12x24, 10x26

nog beetje crunches gedaan omdat ik dat zo leuk vind...

Moet zeggen dat ik ut best lekker trainen vind, en had ook best wel een lekkere pomp, maar toch heb ik ut gevoel dat ik wel meer kan neerzetten. Maar jah, ook ff oppassen, zat in het bijzonder te letten op de feedback van mijn linker bicep, maar ging eigenlijk perfect zo. Heb het hier ff bij gelaten.

Sterke poten heb jij man, wat meten ze?

Succes met je log!

kweet ut nie precies, waar is een meetlint when you need one??? haha
Zal ut ff voor je meten, maar zo groot zijn ze niet, wel kurk droog, hehe
Ik pas net aan in een 32/34 broek...

thnx trouwens... ;)

De link naar je log in je handtekening is een dode link, wilde wel ff bij jou buurten nl. haha

Ow ow ow, ik heb een paar trainingen gemist zie ik!

Stuk voor stuk zien ze er zeer goed uit. Je bent erg sterk zoals al is gezegd!

Ben benieuwd naar je 5daagse split!

Ik heb meteen een abonnementje gepakt op je log, dan blijf ik tenminste wat up to date:thumb:

jezus wat een herhalingen man...aardig gek hoor!

post ff een plan van je schema (of heb ik erover heen gelezen)

Zie je logje voor het eerst maar die squat van je is gruwlijke sterk!
Ga je volgen!

Ow ow ow, ik heb een paar trainingen gemist zie ik!

Stuk voor stuk zien ze er zeer goed uit. Je bent erg sterk zoals al is gezegd!

Ben benieuwd naar je 5daagse split!

Ik heb meteen een abonnementje gepakt op je log, dan blijf ik tenminste wat up to date:thumb:

Da's mooi man, want je kan hier nog wel wat schokkende dingen verwachten denk ik, hahaha
Thnx, maar nog lang niet sterk genoeg, dus blijf ik maar lekekr spartaans doorbeuken, yeah! :D

jezus wat een herhalingen man...aardig gek hoor!

post ff een plan van je schema (of heb ik erover heen gelezen)

Kan nog veel gekker Sjaak, zeker als je nagaat wat een idiote doelstellingen ik heb, hahaha
Nee, je hebt er niet overheen gelezen, want hij staat er nog niet. Ik zal kijken of het vandaag lukt de lijst kompleet te maken, dan post ik um gelijk ff :D

Zie je logje voor het eerst maar die squat van je is gruwlijke sterk!
Ga je volgen!

Haha, thanks man, ik snap er zelf ook geen fl**ker van, maar ik loop dan ook wel te brullen als een stervend dier, en loop ik de gym uit alsof ik aangeschoten wild ben muahahaha. Ik doe me best. Ik kom qua kracht alweer aardig in de buurt van vroegah....

De trainingen deze week vormen de basis voor de 5 dag split, al zal ik hier en daar nog een paar wijzigingen aanbrengen, mede afhankelijk van jullie bevindingen en die tijdens de training.
Een concept overzicht zal ik later ff posten.

Van de pees nog steeds geen last meer, dus dat beloofd wat. Vandaag ff full pull, heb de rug training vandaag op het programma staan:

DONDERDAG

warmup
10 min. loopband, 5 min. lichte lever rows.

RUG
T-Bar 15x40, 12x55, 8x65, 5x65 (30 sec. rust, misschien toch ff min. van maken)
Dumbbell rows one arm 12x28, 10x30, 10x34 (sjezus, ik ga stuk man)
Cable Rows 15x50, 12x60, 8x70, 7x75 (ben niet tevreden hier... ff fijntunen nog, misschien volgorde niet okay??)
Pully lat. close grip 15x45, 12x55, 10x55 (niet tevreden ook hier, had een 4e set willen draaien, maar kreeg geen schone uitvoering van de oefening meer, echt k*t... :( )

Ook vandaag: TRAPS (doe ik niet op de schouders dag, daar is het al zo druk...)
Shrugs Dumbbells 15x30, 12x34, 12x34

Dit was rug training nieuwe sT, moet nog wat aan gebeuren merk ik, klopt nog e.e.a. niet. Tips, anyone?
De T-Bar hou ik er in, daar kreeg ik meteen goeie feedback in mijn rug van, kreeg zelfs aardige pomp, maar is een slopende oefening. Wil toch wel op de 4 sets blijven, maar lukte hier en daar niet, Ging aardig, maar voor verbetering vatbaar...

Laatst bewerkt:
Goede complete rug training man!

Die pulley op het laatste die je dan small pakt is schouderbreedte?

Mischien een idee om daar ''V'' grip (triangel driehoek) voor in de plek te pakken? Of wide grip met de gewoon bar en dan in je nek te trekken.

:thumb:

Zooo lekker bezig gozer!!! Je hele logje maar ff doorgelezen ;)

Fullsquatten is trouwens beter voor je knieen dan Parallel Squat hoe stom het ook klinkt... Al je aanhechtingen aan je knieschijf trekken bij parallelsquat namelijk naar boven en bij fullsquat trekt de ene helft je knieschijf naar beneden en de andere helft naar boven (meer in evenwicht dan dus!!) Ik moest er ook ff aan wennen!!

Goede complete rug training man!

Die pulley op het laatste die je dan small pakt is schouderbreedte?

Mischien een idee om daar ''V'' grip (triangel driehoek) voor in de plek te pakken? Of wide grip met de gewoon bar en dan in je nek te trekken.

:thumb:

hmmm, zal wel de V grip worden denk ik, es kijken....
Wide grip wordt nix, moet nog steeds rekening houden met mijn verdoete rechter schouder, voordat ik mijn arm weer uit kom trek :(

Thnx man! Ik beuk lekkerrrr dooorr!!!!

Ik pak de pully close grip voorwaarts naar borst, pak de lats zo wel goed, ondanks beperkingen ....

Zooo lekker bezig gozer!!! Je hele logje maar ff doorgelezen ;)

Fullsquatten is trouwens beter voor je knieen dan Parallel Squat hoe stom het ook klinkt... Al je aanhechtingen aan je knieschijf trekken bij parallelsquat namelijk naar boven en bij fullsquat trekt de ene helft je knieschijf naar beneden en de andere helft naar boven (meer in evenwicht dan dus!!) Ik moest er ook ff aan wennen!!

hmmm, maf jah... Ik heb met fullsquatten juist wel last gehad, maar jah, dat kan net zo goed liggen aan het niet zo zuiver doen van de oefening... In iig ben ik sindsdien beetje huievrig geworden, temeer omdat ik in me poten flink sterk ben, wil ik het niet vernken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven