Fitness Seller

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.042
zie het als een deload kwark

Ja, zo is het. Ik ga toch wel als een mofo.
En gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat! ;)

Maja, als enthausiaste bodybuilder wil je graag je ei kwijt, en lekker je spieren pompen eh. naja.... dan maar beetje kwallen voor de spiegel dan :p

Ik vond het gewoon leuk om je een kwal te noemen :D
Wilde eigenlijk een plaatje van een nice mokkel posten om het goed te maken maar voor je het weet zie je een ander plaatje :D

haha, stel je voor: Kwark straks weer hysterisch om zich heen slaan...
Niet handig.... :p

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

...snik....snik....snotter..... thanks gappie.... snif...

zo. dat lucht op...

:kiss:

klinkt bekend , maar goed je rust nemen
is idd iets wat jezelf goed moet aanleren - maar je weet het he
grote bodybuilders zoals jij moeten ook goed rusten :)

• #6.044
klinkt bekend , maar goed je rust nemen
is idd iets wat jezelf goed moet aanleren - maar je weet het he
grote bodybuilders zoals jij moeten ook goed rusten :)

hahaha... was het maar zo'n dag :o ik ben nog lang niet groot in mijn beleving ghehehe :p

Pas als ik richting de 110-120kg ga, begint het een beetje op mijn doelstelling te lijken, maar dat is nog lichtjaren van me af... :sad:

ik zal het voor nu met mijn schriele mini spiertjes moeten doen...

Anders ga je toch naar de sportschool, even klooien met wat lagere gewichten om te kijken hoe je je dan voelt, weet je het wel zeker...

Realistisch zelfbeeld kwark :D

Jij solliciteert echt naar billenkoek eh?

:D
Nee jij spreekt alleen je droom weer uit. Ik zei alleen maar dat het goed is dat je een realistisch zelfbeeld hebt. Er kan namelijk nog veel meer op en nog stukken droger. Maar nu ziet het er allemaal al best leuk uit.

Inderdaad kwark! 110-120kg dat duurt nog een paar kuurtjes, een hoop borden kip, vis en rijst en dedication waar je u tegen zegt!

Age is your enemy ;)

• #6.054
Ik heb vanmorgen tijdens een flinke hoest bui een tussen rib spier geacheurt, dus voorlopig is het game over voor kwark. Ik heb t niet meer van de pijn.

Ik word er zo schijt ziek van, elke keer is er wel weer wat. Kom net bij de EHBO vandaan ze hebben wat foto's gemaakt. Gelukkig geen klaplong wat ik in eerste instantie dacht.

Nou, kwarkie terug naar af. U mag niet langs start en krijgt ook geen 20000 euri.
Story of my ****ing life. Ik zal ter plekke kapot neer vallen als het niet zo was...

Nou. Ik kan weer depri me mand in laters allemaal.

what the hell ...

Lig je nu alweer out? Al een idee hoe lang?

Fok, dat doe je snel zeg!
Beterschap & snel herstel gewenst! Ben je ziek / verkouden ofzo?

:nowai: verdomme kwark je hebt wel pech zeg :(

Sterkte :aai:

Ik heb vanmorgen tijdens een flinke hoest bui een tussen rib spier geacheurt, dus voorlopig is het game over voor kwark. Ik heb t niet meer van de pijn.

Ik word er zo schijt ziek van, elke keer is er wel weer wat. Kom net bij de EHBO vandaan ze hebben wat foto's gemaakt. Gelukkig geen klaplong wat ik in eerste instantie dacht.

Nou, kwarkie terug naar af. U mag niet langs start en krijgt ook geen 20000 euri.
Story of my ****ing life. Ik zal ter plekke kapot neer vallen als het niet zo was...

Nou. Ik kan weer depri me mand in laters allemaal.

Damn, dat moet dan wel echt een insane hoestbui geweest zijn zeg :eek:
Beterschap!

jeez jij treft het wel makker! nou anyway beterschap!

:eek: **** zeg Kwark! Heb jij weer :mad:

Je bent een vechter in dat opzicht volgens mij dus je komt er ongetwijfeld bovenop maar idd wat een k*ttiming :x

Is er helemaal niets kwa oefeningen die je kan doen? :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven