- Waardering
- 14.131
maar reken er niet op... k*tzooi man...
ik wil pompehhhh!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar reken er niet op... k*tzooi man...
ik wil pompehhhh!

Ik vond het gewoon leuk om je een kwal te noemen
Wilde eigenlijk een plaatje van een nice mokkel posten om het goed te maken maar voor je het weet zie je een ander plaatje![]()

klinkt bekend , maar goed je rust nemen
is idd iets wat jezelf goed moet aanleren - maar je weet het he
grote bodybuilders zoals jij moeten ook goed rusten![]()
ik ben nog lang niet groot in mijn beleving ghehehe 

Nee jij spreekt alleen je droom weer uit. Ik zei alleen maar dat het goed is dat je een realistisch zelfbeeld hebt. Er kan namelijk nog veel meer op en nog stukken droger. Maar nu ziet het er allemaal al best leuk uit.
Inderdaad kwark! 110-120kg dat duurt nog een paar kuurtjes, een hoop borden kip, vis en rijst en dedication waar je u tegen zegt!

Ik heb vanmorgen tijdens een flinke hoest bui een tussen rib spier geacheurt, dus voorlopig is het game over voor kwark. Ik heb t niet meer van de pijn.
Ik word er zo schijt ziek van, elke keer is er wel weer wat. Kom net bij de EHBO vandaan ze hebben wat foto's gemaakt. Gelukkig geen klaplong wat ik in eerste instantie dacht.
Nou, kwarkie terug naar af. U mag niet langs start en krijgt ook geen 20000 euri.
Story of my ****ing life. Ik zal ter plekke kapot neer vallen als het niet zo was...
Nou. Ik kan weer depri me mand in laters allemaal.