MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.061
nee, kan helemaal niks nu. ik verga van de pijn, vooral met bewegingen, hoesten/niezen... ik voel me echt super klote nu... zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

ik ga nu maar me mandje in... kweet het ook anders ff niet... :janken:

knallen met test & deca !

• #6.063
Tell it to Rodney ...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+1 er zijn zat bodybuilders laat begonnen of al "op leeftijd"... en moet je die fysieken zien!

Tuurlijk, ik weet ook wel dat mijn boterham ermee verdienen nooit zal gebeuren, maar ik weet tegelijkertijd dat ik nog veel kan bereiken!

Maja, nu even niet dan... maar Chrissie laat zich niet uit het veld slaan!

That's the spirit, Kwakmisser! :thumb:

Damn kwark! Je bent niet bepaald iemand met een hoop geluk! Zou ook maar geen loterijen meer mee doen enzo, want dat is toch een kansloze missie..;)

De roids hebben je hoestspieren je lijf uit elkaar doen trekken :wl:.

Beterschap!

Wel goed blijven eten he kudt!

nadeel van relatief vroeg straps gebruiken is wel dat je grip ook nooit sterker gaat worden kwark! o zie net dat je straps training van 31-01 was, sorry! haha

Beterschap

Beterschap Chrissie.

+1

in mijn log is het ook laatste tijd stil(ler) zonder kwark

Idd.. vroeger was hij het relaapje en ook een goeie volgerT dat al goede training had gepost terwijl je zelf amper op 'Antwoord Verwerken' had gedrukt. :D

Tegenwoordig is hij wat mak

Crap gozer, das ****ed up.

Hoe zit het met je kuur? Als ik me herinner was die bijna afgelopen? Mss ff 250mg test zetten tot je herstelt bent? Off gaan als je niet meer kan trainen gaat je anders veel gains kosten...

Beterschap gozer!

Sterkte man!!!! Potver

• #6.078
Thnx gappies van me :kiss: hoe e.e.a. uitpakt weet ik natuurlijk nog niet, zit nu iig ff thuis. Naar verluid kan dit wel ff duren. Het is misschien el een idee om on te blijven, maar daartoe besluit ik pas als het echt niet anders kan. Ik kijk het de komende dagen even aan of ik snel herstel of niet. Maar blijf wel flink door eten en neem extra BCAA en slaap meer... Ik hoop dat dit voldoende is het herstel te triggeren...

Wat tijd betreft: Ik heb nu zeeën van tijd: Dus kwarkie komt jullie ff fijn stalken, en waarnodig een beetje rellen :p

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

nadeel van relatief vroeg straps gebruiken is wel dat je grip ook nooit sterker gaat worden kwark! o zie net dat je straps training van 31-01 was, sorry! haha

Ja, dat was nog dit jaar hahahaha... Ik heb echt alles uit de kast getrokken zonder. Ik doe ze ook pas 100+ kilo om :p

(goeiemoggel :p)

Ja, dat was nog dit jaar hahahaha... Ik heb echt alles uit de kast getrokken zonder. Ik doe ze ook pas 100+ kilo om :p

(goeiemoggel :p)
ja dacht laatste training dus zal wel heel recent zijn geweest :roflol: ik zou aanraden zo lang mogelijk zonder straps te werken, desnoods een set op te delen in 2 en halverwege straps erbij te pakken. zonder straps krijgen je onderarmen namelijk ook nog een flinke opdonder :)

beterschap trouwens!

Op verzoek staan mijn kippepootjes nu ook in mijn topic kwarkje :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven