MuscleMeat

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thnx gappies van me :kiss: hoe e.e.a. uitpakt weet ik natuurlijk nog niet, zit nu iig ff thuis. Naar verluid kan dit wel ff duren. Het is misschien el een idee om on te blijven, maar daartoe besluit ik pas als het echt niet anders kan. Ik kijk het de komende dagen even aan of ik snel herstel of niet. Maar blijf wel flink door eten en neem extra BCAA en slaap meer... Ik hoop dat dit voldoende is het herstel te triggeren...

Wat tijd betreft: Ik heb nu zeeën van tijd: Dus kwarkie komt jullie ff fijn stalken, en waarnodig een beetje rellen :p

Hou je taai hé Chris, en ik denk dat dit gewoon een signaal was dat je MOET rusten. Je traint altijd zo hard, en zo dedicated.. de rem moest er even op en om je lichaam te laten bijkomen.

Maak er gebruik van om volledig te herstellen, en bereid je voor op een volgende periode vol massieve gains! RAWRRR!!! :wl:

:kiss:

Beterschap! En wel vet op een wat hoger leeftijd nog gaan bben!
Denk dat je er ook nog veel uit kan halen!

Wat voor sporten heb je hiervoor nog gedaan dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.083
Hou je taai hé Chris, en ik denk dat dit gewoon een signaal was dat je MOET rusten. Je traint altijd zo hard, en zo dedicated.. de rem moest er even op en om je lichaam te laten bijkomen.

Maak er gebruik van om volledig te herstellen, en bereid je voor op een volgende periode vol massieve gains! RAWRRR!!! :wl:

:kiss:

Thnx kanjer! Idd, zo zie ik het ook maar. En ach, er is nog geen gram af... integendeel... ik kom doodleuk aan hahaha :rolleyes:

Beterschap! En wel vet op een wat hoger leeftijd nog gaan bben!
Denk dat je er ook nog veel uit kan halen!

Wat voor sporten heb je hiervoor nog gedaan dan?

Thnx beest!
Sja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik had geen zin in een beertender voor mijn 40ste, en vuile narcist die ik ben, wil ik liever iedereen ownen op het strand als ik weer de player aan het uithangen ben :p

in mijn 20ers veel gefitnesst (ieuww wat een eng woord), als kind zwemmen, voetbal en fietsen natuurlijk (moest t*ring afstanden naar school, een sport oip zich hahaha)

Maja, rond mijn 26ste werd de weg naar beneden ingezet... 8 jaar roofbouw gaat je niet in de kouwe kleren zitten, om nog maar te zwijgen over alle crap die ik heb meegemaakt. MAAR GOED: Nu heb ik dan eindelijk de boodschap begrepen en kwarkie 2.0 is (bijna) bugfree! :cool:

Nog een kleine update:
Het gaat iets beter (ik gloei in het donker door alle zooi die ik slik, maja, je mot wat) de aanpak lijkt te werken. Ben nog lang niet de oude, maar ik kan iig wel fatsoenlijk achter me Macje een verhaaltje typen zonder meteen een doodmoeie labrador na te doen...

Ik ga maandag gewoon weer naar mijn werk...en wie weet zit er volgende week ook weer een klein benen traininkje in :rolleyes:

Die foto, wow!!

• #6.086
Idd.. vroeger was hij het relaapje en ook een goeie volgerT dat al goede training had gepost terwijl je zelf amper op 'Antwoord Verwerken' had gedrukt. :D

Tegenwoordig is hij wat mak

Dat komt omdat jij me nooit karma geeft spuit elf!

En je zegt nooit kinky dingen meer tegen me :sad:

:D

Kwark, rijd je eigenlijk nog steeds motor?
Las namelijk dat je er ooit een flink motorongeluk had.

• #6.088
Kwark, rijd je eigenlijk nog steeds motor?
Las namelijk dat je er ooit een flink motorongeluk had.

Jup, rijd nog steeds motor, zo een:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben nog steeds helemaal lijp van motoren :p

0 naar 100 in amper een paar tellen, top 286km/h
145 pk

• #6.090
3 maal raden wie dit is...

556160936_5_reyc.jpeg

nice motor kwark

• #6.095
  • #6.097

Thnx, erg tevreden mee. Tenminste een eckte eckte mannen motor...:rolleyes:

Ik wil nog steeds een DBB motor toerrit houden, maar is misschien wel wat als het weer voorjaar is ofzow of zomer natuurlijk, ritje naar het strand met allemaal gespierde gastuhhh, lekker playuhhhh

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Nou moe....

:janken: en van jou krijg ik ook al geen karma...

Ik wil nog steeds een DBB motor toerrit houden, maar is misschien wel wat als het weer voorjaar is ofzow of zomer natuurlijk, ritje naar het strand met allemaal gespierde gastuhhh, lekker playuhhhh

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:19 ----------

Nou moe....

ik kan niet zo vaak karma geven omdat ik me hier niet echt mee bezig hou scheetje!
maar afgelopen 24 heb ik zoveel gegeven dat ik niks meer kan geven(kon jou nog niks geven moest eerst andere geven)

*het is nog steeds stil in me log chris (hint)

Nou moe....

Hoeveel paardenkrachtjes heeft je moter?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven