Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha grappig dat je snel je post verwijderd 'Ace1990'.

Ik wou jou geen reden geven om door te spammen, maar ik was te laat.. kleuter Sven spamt gewoon door
En uuhhh.. jij zeurt al maanden om body pics van Chris, dus misschien moet je eens aan jezelf gaat twijfelen voordat je een ander gay noemt![]()

Ik wou jou geen reden geven om door te spammen, maar ik was te laat.. kleuter Sven spamt gewoon door
En uuhhh.. jij zeurt al maanden om body pics van Chris, dus misschien moet je eens aan jezelf gaat twijfelen voordat je een ander gay noemt![]()
Oh, dat is wel echt een k*t excuus!
Het is al erg genoeg dat die gedachte bij je opkomt met het vragen van pics, jij beert je zeker op elke pic van kwarkmans af?

Waarom schiet je nu ineens in de 'ik-denk-een-grappige-reactie-te-plaatsen-maar-ik-weet-niets-meer-te-zeggen-fase'?
Hoe voelt het nou om op die rand van die kast te balanceren, net voordat je eruit pleurt?

Wie probeert hier nou de lolbroek uit te hangen?
Word jij niet moe van jezelf altijd maar discussies te beginnen over niks?
Naja as ge ma schik hed hé!

Ik begin geen discussie, jij reageert op mijn posts.![]()

Waar gaat het in godsnaam over.. sjonge jonge. Permaban anyone?
ace1990 word uitgekotst door heel het forum
wat een mannetje

goed man!
... wat bedoel jij met de "V" voor PR? 
.spreek voor jezelf aub.
ooh jij bent dus de jongen waar Sven (MPowerr) een relatie mee heeft![]()