AndroidHealthClinic

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha grappig dat je snel je post verwijderd 'Ace1990'.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat wilde ik melden.:)

Haha grappig dat je snel je post verwijderd 'Ace1990'.

Ik wou jou geen reden geven om door te spammen, maar ik was te laat.. kleuter Sven spamt gewoon door :roflol:

En uuhhh.. jij zeurt al maanden om body pics van Chris, dus misschien moet je eens aan jezelf gaat twijfelen voordat je een ander gay noemt ;)

Ik wou jou geen reden geven om door te spammen, maar ik was te laat.. kleuter Sven spamt gewoon door :roflol:

En uuhhh.. jij zeurt al maanden om body pics van Chris, dus misschien moet je eens aan jezelf gaat twijfelen voordat je een ander gay noemt ;)

hoeiiiiiiii,

Bats! vol op zn neus!

sorry chris :D

Oh, dat is wel echt een k*t excuus!
Het is al erg genoeg dat die gedachte bij je opkomt met het vragen van pics, jij beert je zeker op elke pic van kwarkmans af?

Misschien komt het omdat kwark al weken roept dat hij zo knetter droog staat en dat hij zo veel groeit en dat hij binnenkort weer gaat kuren. Dit schept natuurlijk hoge verwachtingen bij de bezoekers in zijn log en als die niet komen worden de bezoekers ongeduldig.. en wat doet een mens als die zijn wil niet krijgt ?

Juist ja

Waarom schiet je nu ineens in de 'ik-denk-een-grappige-reactie-te-plaatsen-maar-ik-weet-niets-meer-te-zeggen-fase'?

:roflol:

Hoe voelt het nou om op die rand van die kast te balanceren, net voordat je eruit pleurt?

Wie probeert hier nou de lolbroek uit te hangen? :rolleyes:

Word jij niet moe van jezelf altijd maar discussies te beginnen over niks?
Naja as ge ma schik hed hé!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.652
Succes daarmee,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou, ik hou jou ook in de smiezen Sven, BEWARE! Zal ik je ff laten zien wat een f**got allemaal kan:

butt.jpg

Waar gaat het in godsnaam over.. sjonge jonge. Permaban anyone?

LOL, Sven en Ace hebben echt een haat liefde verhouden, wat lievvvvv :heart: Die haat komt zeker goed te pas bij de harde kontcoïtus tussen jullie 2 ?

Kwarkje kwarkje kwarkje... Je klaagt dat je kuur 'gefaald' is terwijl je mega vooruitgang in kracht boekte tijdens je kuur.
Blessure'tje, ziek zijn hier en daar maar intussen evenaart hij doodleuk zijn kuur-PR...

Weet je wat ik denk:
Kwarkje zit stiekem nu al in de snoepkast!

Lekker bezig man! :D
Trainingen waarbij je je schouder gebruikt benaderen als deload (70% gewicht bij max 8 reps). Liever nu even inhouden dan dat je hem in de vernieling werkt in je enthousiasme je records te evenaren waardoor al je plannen vertraging oplopen :(

Kwarkie wat ben je goed bezig zeg!
Damn dikke Gerard Joling training man, daar kan de man zelf nog wat van leren haha! Je hebt flinke kracht overgehouden...ondanks al die nare toestanden :)

210 DL :eek: goed man!
Maarruh :o... wat bedoel jij met de "V" voor PR?

Echt dikke gewichten zeg...die tricep push down met 60 en 70 kg :eek:

Hopelijk een beetje levend wakker geworden ;).

spreek voor jezelf aub.

ooh jij bent dus de jongen waar Sven (MPowerr) een relatie mee heeft :)

Thnx Tijm, het zijn ook alleen M powerr en schijnbaar harnak die een hekel aan mij hebben, maar ach.. kan mij niet verrotten ;)
Laat hun maar lekker de e-hero uithangen hoor, als ze maar lol hebben :roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven