Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VPR = vorig PR oftewel evenaring oude PR als ik het goed begreep![]()
U gaat door voor de koelkast 
Thnx Tijm, het zijn ook alleen M powerr en schijnbaar harnak die een hekel aan mij hebben, maar ach.. kan mij niet verrotten
Laat hun maar lekker de e-hero uithangen hoor, als ze maar lol hebben![]()

Kwarkje kwarkje kwarkje... Je klaagt dat je kuur 'gefaald' is terwijl je mega vooruitgang in kracht boekte tijdens je kuur.
Blessure'tje, ziek zijn hier en daar maar intussen evenaart hij doodleuk zijn kuur-PR...
Weet je wat ik denk:
Kwarkje zit stiekem nu al in de snoepkast!
Lekker bezig man!
Trainingen waarbij je je schouder gebruikt benaderen als deload (70% gewicht bij max 8 reps). Liever nu even inhouden dan dat je hem in de vernieling werkt in je enthousiasme je records te evenaren waardoor al je plannen vertraging oplopen![]()
Niets is echter minder waar, de koektrommel is nog leeg, ik moet zelfs nog bestellen hahaKwarkie wat ben je goed bezig zeg!
Damn dikke Gerard Joling training man, daar kan de man zelf nog wat van leren haha! Je hebt flinke kracht overgehouden...ondanks al die nare toestanden![]()
210 DLgoed man!
Maarruh... wat bedoel jij met de "V" voor PR?
Echt dikke gewichten zeg...die tricep push down met 60 en 70 kg
Hopelijk een beetje levend wakker geworden.

Ik dacht ook altijd dat vpr volume pr betekende

ik dacht eerst vorig pr, maar daarna werd ik door een aantal aangesproken dat het volume pr was..

Tis toch altijd druk hierzo?na een aantal pagina's gay-talk terug bladeren vond ik je training, associaal gewoon!
Thanks. De spierpijn komt morgen denk ik hahavvpr rp prv vr ... kpr ... maareuh, wordt er nog getraind?![]()
En met jou? Je post geen trainingen meer?Bedoelde ermee dat sommige je Joling noemen nu ipv Gordon![]()