Pics?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet dat mac computers langzaam zijn maar niet op mij gaan afreageren he !
[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://193.43.92.106/files/images/nieuws/fabeltjeskrant_gr.jpg

Gewoon A-sociaal je hele training! wat een volume en dat met zulke zware gewichten. Je rug zal goed gefrituurd zijn. Na een tijd niet gedeadlift te hebben je vorige PR (uit je kuur nog wel) even eruit knallen.. ZO MAG IK HET ZIEN, GA ZO DOOR BEESCHT!!!!!!!!!!!!![]()
Gewoon A-sociaal je hele training! wat een volume en dat met zulke zware gewichten. Je rug zal goed gefrituurd zijn. Na een tijd niet gedeadlift te hebben je vorige PR (uit je kuur nog wel) even eruit knallen.. ZO MAG IK HET ZIEN, GA ZO DOOR BEESCHT!!!!!!!!!!!!![]()
moet zeggen kwark, borsttraining van je is k*t....rug daar in tegen lekker sterk! grt
Ik moet aan push gerelateerd echt hard blokken nog, inderdaad. Maja, die k*t schouders eh?Gewoon A-sociaal je hele training! wat een volume en dat met zulke zware gewichten. Je rug zal goed gefrituurd zijn. Na een tijd niet gedeadlift te hebben je vorige PR (uit je kuur nog wel) even eruit knallen.. ZO MAG IK HET ZIEN, GA ZO DOOR BEESCHT!!!!!!!!!!!!![]()
Ik begreep ook niet van me bezielde. Traditie getrouw is mijn rug erg sterk, maar dat ik gewoon ff de kuur sessies evenaar, had ik niet verwacht.
---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------
Thnx flyguyIk moet aan push gerelateerd echt hard blokken nog, inderdaad. Maja, die k*t schouders eh?
Wat een bikkel ben je. ****ing 180kg deadlift. Bijna die 200!:d
Vraag me af hoe hij zo snel aan al die plaatjes komt, beetje zorgwekkend vind ik het wel. Als je iets met ons wil delen Sven? gooi het eruit.. in Kwark zijn log gebeuren raardere dingen.
Oei.. Even overheen gelezen inderdaad. Nondeju kwark..