XXL Nutrition

Kwarkmixer's log: Nu het echte werk!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.623
GERARD JOLING TRAINING

DL

10x80
10x120
7x150
3x180 > PR op reps
1x210 > VPR

Komt meteen die kneus van een manager naar me toe gestiefelt... of ik niet zo wilde brullen. Dus ik heel bijdehand: Zo, als ik een beetje brul kom je gelijk, maar die dumbbells op de grond laat je gewoon liggen, wat ben je eigenlijk voor een manager met je adolf hitler hairdo (nice & successful) ? Als iemand last van me heeft spreekt die me heus wel aan. Maar ruim liever die zooi op hierzo, voor ik er me nek over breek.

Goed, verder met de training (iedereen in de gym meteen alert wahaha)

BOR

10x70
10x90
10x110 > heerlijk, die straps

T-Bar

10x70
10x90
8x110
5x120 > Jippie jay!!

Seated row

Al die tijd verkeerde waarden genoteerd met de trainingen, staat er een etiket bovenop dat de gewichten per katrol zijn... vond het al zo raar dat de gewichten 2x op de plakken stonden...

10x80
10x100
10x full stack

Triceps push down

15x40
15x60
10x70

Cable triceps extension

10x25
10x30
10x35

Seated dipsaus (met sambal)

10x85
10x105
10x115

Conclusie:

Dood.

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:13 ----------

Ik weet dat mac computers langzaam zijn maar niet op mij gaan afreageren he !

Ik zal die Mac ff langzaam in je hol schuiven, kleine!

toemaar de manager afblaffen, held :D

maar wel lekker geknalt!

Roid rage van joling ! :D j/k (L)

Bij mij in de gym pleuren ze die dumbbells ook overal neer ;/ behoorlijk irritant idd

Gewoon A-sociaal je hele training! wat een volume en dat met zulke zware gewichten. Je rug zal goed gefrituurd zijn. Na een tijd niet gedeadlift te hebben je vorige PR (uit je kuur nog wel) even eruit knallen.. ZO MAG IK HET ZIEN, GA ZO DOOR BEESCHT!!!!!!!!!!!! :D

moet zeggen kwark, borsttraining van je is k*t....rug daar in tegen lekker sterk! grt

Beest joling

Gewoon A-sociaal je hele training! wat een volume en dat met zulke zware gewichten. Je rug zal goed gefrituurd zijn. Na een tijd niet gedeadlift te hebben je vorige PR (uit je kuur nog wel) even eruit knallen.. ZO MAG IK HET ZIEN, GA ZO DOOR BEESCHT!!!!!!!!!!!! :D

Jij kan ook niks zinnigs posten hé Sven :roflol:

Is dat jou off-season foto?

Laatst bewerkt:
  • #6.633

Ik begreep ook niet van me bezielde. Traditie getrouw is mijn rug erg sterk, maar dat ik gewoon ff de kuur sessies evenaar, had ik niet verwacht.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

moet zeggen kwark, borsttraining van je is k*t....rug daar in tegen lekker sterk! grt

Thnx flyguy ;) Ik moet aan push gerelateerd echt hard blokken nog, inderdaad. Maja, die k*t schouders eh?

Ik begreep ook niet van me bezielde. Traditie getrouw is mijn rug erg sterk, maar dat ik gewoon ff de kuur sessies evenaar, had ik niet verwacht.

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Thnx flyguy ;) Ik moet aan push gerelateerd echt hard blokken nog, inderdaad. Maja, die k*t schouders eh?

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Waar zit je nou weer aan te zuigen ?

• #6.636
Jongens, klaar nu met spam OK ;) eventjes is leuk :kiss:

Wat een bikkel ben je. ****ing 180kg deadlift. Bijna die 200! :D:D:d

Vraag me af hoe hij zo snel aan al die plaatjes komt, beetje zorgwekkend vind ik het wel. Als je iets met ons wil delen Sven? gooi het eruit.. in Kwark zijn log gebeuren raardere dingen.

Idd er gebeuren raardere dingen.. kwark z'n billen worden helemaal suf gelikt door diegene hierboven

Oja goed getraind kwark ! wat staat er deze week nog op het programma ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven